Перевірка дотримання законодавства про охорону праці — як і будь-яка перевірка, захід достатньо клопіткий. До того ж вона може відбутися несподівано: наприклад, за скаргою працівника. Враховуючи, що профільним контролюючим органом з охорони праці сьогодні є Держпраці, з якою «жартувати» достатньо дорого, звернемо увагу на порядок проведення таких перевірок.
Бухгалтер 911 №29 вiд 11.07.2018
Для вирішення цього питання необхідно враховувати дуже багато деталей: хто є засновником комунального підприємства, засноване воно на спільній власності територіальних громад чи ні, населення якої території воно обслуговує тощо.
Традиційно кожного року проводиться індексація балансової вартості житлових будинків, належних до них будівель і споруд. Основною метою цієї процедури є приведення балансової вартості об’єктів існуючого житлового фонду у відповідність із фактичною вартістю будівництва. Причому вимога щодо індексації балансової вартості стосується всіх об’єктів житлового фонду незалежно від форм їх власності. Чимало бюджетних установ мають на балансі такі об’єкти. Відтак їх балансову (залишкову) вартість потрібно щорічно індексувати. Як слід проводити індексацію та правильно відобразити ці операції в бухобліку з урахуванням цьогорічних «облікових» змін? Про це та інше розповімо далі у статті.
Ця стаття напевно буде цікава тим органам місцевого самоврядування 1, які вже набули нового статусу. Йдеться, зокрема, про місцеві ради, які утворилися в результаті добровільного об’єднання територіальних громад і які в зв’язку з цим отримали більше повноважень за рахунок їх перерозподілу від держави на місцевий рівень. Це в свою чергу потягло за собою і необхідність вирішення та врегулювання питань матеріально-технічного, фінансового, майнового тощо характеру. Крім того, вказаний матеріал не буде зайвим і для тих ОМС, які в перспективі, наприклад, мають або планують здійснити прийняття державного майна за інших підстав, в тому числі і прямо передбачених чинним законодавством. У нашій статті ми більше уваги приділимо набуттю прав на майно, яке передається із державної власності у комунальну. Також поговоримо про ініціювання такої передачі, порядок її здійснення тощо.
Який на сьогодні порядок використання автомобілів посадовими особами органів місцевого самоврядування та інших бюджетних установ? (Київська обл.)
Зазвичай на останній сторінці нашої газети ми розміщуємо купон, в якому ви можете замовити статтю на бажану тему. Виконуємо обіцянку — у цьому номері будемо розглядати особливості передачі в оренду комунального майна. Як правильно передавати в оренду майно комунальної власності та які проблеми можуть виникнути на цьому шляху? На ці та інші запитання ви зможете знайти відповідь у пропонованій статті.
14.05.15 р. Парламентом був ухвалений Закон України № 418-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо формування земельних ділянок та їх державної реєстрації на підставі документації із землеустрою, розробленої до 2013 року»1. Новий законодавчий акт передбачив таке собі спрощення процедури оформлення права власності та права користування земельними ділянками для тих, хто до 2013 року розпочав процедуру отримання ділянки у власність (користування), але не встиг довести її до кінця у зв’язку зі змінами, що були внесені до законодавства. Закон № 418 набув чинності 06.06.15 р. Розглянемо його в цій статті та з’ясуємо, в чому ж полягає спрощення.
Автор: Брусенцова Я., юрист-аналітик ВБ «Фактор»
На балансі установи знаходиться об’єкт незавершеного капітального будівництва — автогараж. Керівник установи видав наказ, яким зобов’язав постійно діючу нвентаризаційну комісію провести процедуру прийняття в експлуатацію цього гаража. Головний бухгалтер згідно з цим наказом має оприбуткувати автогараж на баланс установи. Чи правомірні такі вимоги керівника установи? Який порядок прийняття в експлуатацію та оприбуткування об’єктів незавершеного будівництва? Хто має оформляти документи щодо введення будови в експлуатацію?(Київська обл.)
Для подачи отчетов в электронном виде в налоговую инспекцию, органы статистики и Пенсионный фонд плательщик налога должен заключить Договор с государственными органами и приобрести усиленные сертификаты ключей для печати предприятия и уполномоченных лиц, которые подписывают эти отчеты. При этом стоит учитывать, что некоторые ЭЦП работают с определенными программами формирования отчетов. Какие существуют программы для формирования электронной отчетности, с какими ключами они работают и прочие их особенности — вы узнаете из этого обзора.