ДКСУ оновило методичні рекомендації щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов'язань та проведення платежів
У разі проведення платежів з небюджетних рахунків, підприємства, установи, організації та фізичні особи – підприємці подають до органів Казначейства підтвердні документи, у випадках, передбачених законодавчими та іншими нормативно-правовими актами.
Перелік підтвердних документів, які подаються розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів до Казначейства, є орієнтовним і може змінюватися залежно від змін у законодавстві.
У разі обслуговування розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів із застосовуванням системи дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства – Казначейство» (далі – система Казначейства) з використанням засобів криптографічного захисту інформації Казначейства, між розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів та органами Казначейства здійснюється обмін документами в електронному вигляді, в тому числі електронними документами.
У разі неможливості передавання документів в електронному вигляді до системи Казначейства розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з технічних причин або в інших випадках, визначених законодавством, до органу Казначейства подаються документи на паперових та електронних носіях.