Інформація по темі "" | Публікації по тегу
buhgalter.com.ua
22210 8
Друкувати
Обране

Регламент роботи СДО з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства-Казначейство»

ДО УВАГИ КЛІЄНТІВ КАЗНАЧЕЙСТВА!!!


З 3 серпня 2020 року набуває чинності Регламент роботи системи дистанційного обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства-Казначейство», затверджений наказом ДКСУ від 20.07.2020 № 189.

Відповідно до Регламенту роботи в цілодобовому  режимі здійснюється:

  • формування, візування та відправка електронних документів користувачами (клієнтами) у програмно-технічному комплексі «Клієнт казначейства – Казначейство»;
  • перегляд користувачами (клієнтами) інформації про проходження електронних документів, інформації щодо руху коштів на рахунках, формування та друк документів, виписок з рахунків клієнтів.

Електронні документи клієнтів приймаються Казначейством у робочі дні  з понеділка по четвер з 9:00 до 16:30 та у п’ятницю - 9:00 до 16:00 (у передсвятковий день скорочується на 1 годину).

ДКСУ

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Коментарі (8)
бухгалтер
24.07.2020
А до цього шо це було, що працівники казначейства відмовлялися приймати на флешносіях файли, а тільки через СДО??
Енгрібьорд бухгалтер
24.07.2020
То була виключно ініціатива окремих робітників."пєрєгіби на мєстах" такби мовити
Виктория
24.07.2020
Вот это КЛАСС!!! Порадовали transparent_pxl.png
....
27.07.2020
Воно дійсно хорошо, але не все можна відправляти через СДО, так як до юридичного та фінансового потрібно підтягувати сканкопії договорів та актів, а деякі договори по 15-30 сторінок і акт розписаний на 10 сторінок, тому ці сканкопії можуть перевищувати встановленні обмеження по розміру (не більше 5Мбайт)...І це не вся біда, в мене неодноразово глючив сервер і підтянуті документи просто зникали на 2-му чи 3-му підписі.... а інколи після першого підпису на другому не з'являлось платіжне доручення і коли відсилаєш багато пакетів платіжних доручень, то не зразу можна побачити, що не втянуло...
... ....
27.07.2020
і дякую, за статтю, тому що наші казначеї самі встановлюють час, коли приймаються документи. Виходить у них субота завжди свтковий день, так як в п'ятницю вони приймають, по їх словам, до 15:30...А до СДО вони собі зробили графік прийомних днів підприємств, тобто в які дні яке підприємство повинно приходити з документами... Скільки раз просили показати цей графік і чи він затверджений начальником, а вони тільки на словах казали, що є... І не дай Бог ми приходили не в свій день, там зразу всі хором кричали: Сьогодні у вас нерийомний день!!!
((((((((((((((((((((((
27.07.2020
так, з серверами дійсно проблема, так як якість зв'язку постійно на 1, а щоб підписати та відправити документ потрібно півгодини, так як все довго завантажує... На даний момент не всі підприємства перейшли на СДО. Що ж тоді буде з серверами, якщо всі стануть користуватись СДО? Воно звісно спрощує життя бухгалтеру, але ви спочатку доведіть до ладу програму, розширте сервери і тоді закликайте підприємства переходити на СДО.А виходить зараз так: викинули кучу грошей, потратили кучу часу та нервів, щоб далі сидіти і психувати, бо програма не завантажує документ... І часу витрати стільки ж, скільки можна було і вручну занести...
Іван
27.07.2020
Не розумію що змінилося?регламент роботи як і раніше, єдине, що тепер можна починати відправляти док-ти не з 9-00 а з 0-00 того дня якої дати документ.можна змінити графік роботи :)
валентина
13.08.2020
Тобто уже зараз коли не працюєш в СДО ,виписки з казначейства у паперовому неодержиш.
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд