Інформація по темі "" | Публікації по тегу
17.08.16
46818 5
Друкувати
Обране

Інструкція про порядок заповнення реєстру виплат, зведеного реєстру виплат та формату назви файлу реєстру виплат

Міністерство фінансів України в листі від 08.06.2016 р. N 31-29020-09-5/16365 надало Інструкцію про порядок заповнення реєстру виплат, зведеного реєстру виплат та формату назви файлу реєстру виплат

Інструкція про порядок заповнення реєстру виплат та зведеного реєстру виплат та формату назви файлу реєстру виплат розроблена для виконання пункту 7 Порядку взаємодії Міністерства фінансів України, органів Державної казначейської служби та установ, які здійснюють виплати пільг, субсидій, інших соціальних виплат, під час перерахування таких виплат, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 р. N 151 "Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства фінансів України, органів Державної казначейської служби та установ, які здійснюють виплати пільг, субсидій, інших соціальних виплат, під час перерахування таких виплат".

1. РЕЄСТР ВИПЛАТ, додаток 1 до Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 р. N 151 (далі - Додаток 1), заповнюється установами, які здійснюють виплати пільг, субсидій, інших соціальних виплат на підставі платіжних доручень.

Додаток 1 заповнюється кирилицею, шрифт - Times New Roman, кегель 14, тип файлу - Excel, формат даних, файлу - .xls.

В ячейці K1 пишеться - Додаток 1, без пробілу, вирівнювання по центру;

В ячейці K2 - до Порядку, з пробілом, вирівнювання по центру;

Ячейки A3, B3, C3, D3, E3, F3, G3, H3, I3, J3 та K3 необхідно об'єднати. Далі вписується - РЕЄСТР ВИПЛАТ N _, великими літерами з пробілом, вирівнювання по центру.

Ячейки A5, B5, C5, D5, E5, F5, G5, H5, I5, J5 та K5 необхідно об'єднати. Далі вписується - на перерахування, з пробілом, вирівнювання по центру;

Ячейки A6, B6, C6, D6, E6, F6, G6, H6, I6, J6 та K6 необхідно об'єднати. Далі вписується - (вид соціальних виплат), з пробілом, вирівнювання по центру.

Ячейки A8, B8, C8, D8, E8, F8, G8, H8, I8, J8 та K8 необхідно об'єднати. Далі вписується - За період з дд по дд мм рр.

Де: дд - день, мм - місяць, рр - рік.

В ячейці A10 - вписується Дата виплати, з пробілом, вирівнювання по центру;

В ячейці B10 - вписується Порядковий номер, з пробілом, вирівнювання по центру;

В ячейці C10 - вписується Номер поточного рахунка одержувача соціальних виплат, з пробілом, вирівнювання по центру;

В ячейці D10 - вписується найменування банку одержувача соціальних виплат, з пробілом, вирівнювання по центру;

В ячейці E10 - вписується Код МФО банку одержувача соціальних виплат, з пробілом, вирівнювання по центру;

В ячейці F10 - вписується Код згідно з ЄДРПОУ банку одержувача соціальних виплат, з пробілом, вирівнювання по центру;

В ячейці G10 - вписується сума соціальних виплат, гривень, з пробілом, вирівнювання по центру;

В ячейці H10 - вписується Прізвище, ім'я, по батькові одержувача соціальних виплат, з пробілом, вирівнювання по центру;

В ячейці I10 - вписується ідентифікаційний код одержувача соціальних виплат, з пробілом, вирівнювання по центру;

В ячейці J10 - вписується Серія та номер паспорта одержувача соціальних виплат, вирівнювання по центру;

В ячейці K10 - вписується Адреса реєстрації рахунка одержувача соціальних виплат, з пробілом, вирівнювання по центру;

В ячейці A11 проставляємо - 1, B11 - 2, C11 - 3, D11 - 4, E11 - 5, F11 - 6, G11 - 7, H11 - 8, I11 - 9, J11 - 10 та K11 - 11 з вирівнюванням по центру.

В ячейці A12, A13, A14, A..., - вписується Дата виплати (день, місяць, рік);

В ячейці B12, B13, B14, B... - вписується порядковий номер;

В ячейці C12, C13, C14, C... - вписується Номер поточного рахунка одержувача соціальних виплат;

В ячейці D12, D13, D14, D... - вписується найменування банку одержувача соціальних виплат;

В ячейці E12, E13, E14, E... - вписується Код МФО банку одержувача соціальних виплат;

В ячейці F12, F13, F14, F... - вписується Код згідно з ЄДРПОУ банку одержувача соціальних виплат;

В ячейці G12, G13, G14, G... - вписується сума соціальних виплат, гривень;

В ячейці H12, H13, H14, H... - вписується Прізвище, ім'я, по батькові одержувача соціальних виплат;

В ячейці I12, I13, I14, I... - вписується Ідентифікаційний код одержувача соціальних виплат;

В ячейці J12, J13, J14, J... - вписується Серія та номер паспорта одержувача соціальних виплат;

В ячейці K12, K13, K14, K... - вписується Адреса реєстрації рахунка одержувача соціальних виплат;

Після останнього запису в ячейці A... - вписується УСЬОГО, з вирівнюванням по центру.

Після останнього запису в ячейці B... - вписується загальна кількість записів, з вирівнюванням по центру.

Після останнього запису в ячейці G... - сумується загальна сума соціальних виплат в гривнях, з вирівнюванням по центру.

Після заповненої таблиці з інтервалом у 2 рядки, в об'єднаних ячейках:

  •  A...B...C... - вписується найменування посади керівника установи;
  •  E....F...G... - проставляється підпис;
  •  I...J...K... - зазначаються ініціали, прізвище.

З інтервалом у 2 рядки, в об'єднаних ячейках:

  •  A...B...C... - вписується Головний бухгалтер;
  •  E...F...G... - проставляється підпис;
  •  I...J...K... - зазначаються ініціали, прізвище.

З інтервалом у 2 рядки, в об'єднаних ячейках:

  •  A...B...C... - вписується М. П. (місце печатки);
  •  E...F...G... - проставляється підпис.

2. ФОРМАТ НАЗВИ ФАЙЛА РЕЄСТРУ ВИПЛАТ, додаток 2 до Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 р. N 151 (далі - Додаток 2), заповнюється установами, які здійснюють виплати пільг, субсидій, інших соціальних виплат на підставі платіжних доручень.

Додаток 2 заповнюється кирилицею, шрифт - Times New Roman, кегель 14, без пробілу, формат даних, файлу - .xls.

vfBBBBBBBRRRRTTTTYYMMDDEEEEEEEENN.xls, де:

BBBBBBB - Код програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету,

RRRR - Код функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету,

TTTT - чотирьохцифровий код територіального органу Казначейства, який провів платіжне доручення,

YY - рік,

MM - місяць,

DD - день подання реєстру,

EEEEEEEE - код з ЄДРПОУ органу, що подав реєстр виплат,

NN - двоцифровий номер за зростанням, який визначається номером надання файла реєстру, який сформовано за один операційний день.

У форматі назви файлу реєстру виплат згідно з Додатком 2:

  •  у разі наявності більше 99 реєстрів, поданих до оплати за один операційний день, допускається вказувати трицифровий номер NN;
  •  символи BBBBBBB зазначаються для фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування:
  •  на випадок безробіття у значенні "fond111";
  •  від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань - "fond222";
  •  з тимчасової втрати працездатності - "fond333".

Шифрування із застосуванням електронного цифрового підпису та з використанням посиленого сертифіката ключа Акредитованого центру сертифікації ключів Державної казначейської служби України виконується один раз з закінченням p7s.p7m (сертифікат на ім'я Матвійчук Б. О.).


 

Користувачі нашого порталу поділилися готовим файлом реєстру виплат, дякуємо :)

РЕЄСТР ВИПЛАТ, додаток 1 до Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 р. N 151

 

 

 

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
5
Євген
17.08.2016
Могли бы просто файл дать, чем писать такую ерунду! У кого есть готовый файл отвечающий этой инструкции кинте пожалуйста на e.tokarev@id.factor.ua прикреплю к новости что б люди не мучались!!
ната
17.08.2016
На цю програму виділені великі гроші!Хай самі роблять,як повинно бути!!!!!!!!!!!!!!!!!!
makibalchish
19.08.2016
согласен с Євгением
Ikar
06.09.2016
у файлі РЕЄСТР НА ВИПЛАТУ № а потрібно РЕЄСТР ВИПЛАТ №
ліда
14.03.2018
заповнення додатку 2 формат та назва файлу вручную чи треба скачать програму
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі