Нашi сайти:
buhgalter.com.ua
7940 22
Друкувати
Обране

В уряді пропонують скасувати трудові книжки

Міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет планує за 6-9 місяців перевести в електронний формат документи, що стосуються кадрових питань в держорганах.


Пряма мова: "Починаємо поступово винищувати паперові процеси в держорганах. Починаємо з шматка, на який припадає велика частина паперового документообігу - кадрового (він же HR)".

Деталі: За оцінкою Дубілета, тільки на канцелярію навколо кадрових документів держава витрачає 50-100 млн грн щорічно. Міністр пропонує кілька ключових змін.

Наприклад, заборонити подачу документів на прийом на роботу або на конкурси в паперовій формі. Дубілет відзначає, що такий підхід може здатися занадто суворим. Але, він нагадує, що у всіх держслужбовців і чиновників є електронний цифровий підпис, оскільки вони подають декларації у НАЗК в електронному вигляді.

Пряма мова: "Тут мимохідь зауважу, що останнім часом держава почала змушувати громадян отримувати ЕЦП на" флешках "(токенах). Це неправильно. До цієї проблеми теж доберемося".

Деталі: Міністр пропонує скасувати трудові книжки. Також перевести в цифру весь обіг, який стосується конкурсів, найму, відпусток, відряджень, звільнень і т.д.

Оцифрувати архів, скасувати закони, які зобов'язують зберігати паперові справи 75 років.

Спростити логіку погоджень: блок-схеми, за якими документи "ходять" по кабінетах, спростити і скоротити в 3-4 рази.

Планується створити єдиний реєстр держслужбовців. На думку Дубілета, це повинно підвищити ефективність роботи і в тому числі полегшити життя бізнесу.

Пряма мова: "І багато-багато іншого. Для цього нам доведеться поміняти кілька законів і постанов, а також впровадити правильне ІТ. Само собою, з особливою увагою до кібербезпеки. Я розраховую, що ми зможемо все це зробити протягом 6-9 місяців".

Що сталося раніше: Міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет пообіцяв скоротити кількість використовуваного в уряді паперу в два рази і перевести документи в цифровий формат.

Автор: Валентина Романенко.

Економічна правда

Наш сайт корисний для вас?

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

 


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (22)
Маша
19.09.2019
Дубілете! Дай комп"ютера сучасного та хоч якого-небудь айтішника! З задоволенная оцифруємо.transparent_pxl.png
еге ж
19.09.2019
якщо у нас стоять якісь задрипані компи, які постійно виснуть, самі відключаються(живуть своїм життям), то ми відцифруємо все))))))))))))))))) а якже
ги ги
19.09.2019
transparent_pxl.pngточно
999
19.09.2019
Граждане, сдается мне, что на этих выборах мы избрали совершенно особенных идиотов! Дубилет, иди экономику поднимай, думай, как увеличить к-во рабочих мест в стране.
josh_ua 999
20.09.2019
не пройшло і пів року, як зебілики почали щось підозрювати.
999 josh_ua
25.09.2019
Вам - порохоботам я прощаю такой фамильярный стиль общения, что с вас взять?! И за кого было голосовать - одна рожа "лучше" другой. Этот хоть не примелькавшийся.
Светлана 999
24.09.2019
transparent_pxl.pngtransparent_pxl.png
bh
19.09.2019
ну точно! повытягивали всякое всевозможное гавно из антресолей ВР, чтоб выдать за то, что вот у ПАПЕРЕДНИКОВ не хватило воли это всё принять!.. чтож ж вы будете делать, когда подчистите на антресольках всё?))) или вы расчитывваете вытягивать понемногу все 5 лет?)
999 bh
19.09.2019
Так они ж, сердешные, только сценарии писать умеют! Законы писать - мозги нужно иметь!
999
19.09.2019
А вы заметили, коллеги - что ни день, то новый вброс дерьма на вентилятор от нового правительства! Видать PR-консультанты весьма креативные. Народу каждый день есть что перетереть в кулуарах transparent_pxl.png
Светлана 999
24.09.2019
transparent_pxl.png
Олег
19.09.2019
Штат більше 100 чоловік, кадровика і діловода немає, все положили на бухгалтерію. Архів за 60 років існування установи навіть разу не впорядковувся, просто зшивали документи в папочку та на полку і їх накопилося кілька велечезних шкафів . Якщо Дебілєт хоче їх оцифрувати то нехай сам це і робить.
Влад
19.09.2019
Цікаво , а додаткові кошти на оцифровку архіву виділять, потрібна відповідна техніка, працівники . Чи буде як завжди , ми придумали, а ви працюйте.
Лариса
19.09.2019
А наши айтишники и программисты спрашивают у нас, бухгалтеров, что делать в той или иной ситуации. Жесть! За такую зарплату не найти специалиста на госслужбу. Завсектором целый год вакансия. Приглашаем на работу!
Тамара
19.09.2019
Між "сказати" і "зробити" велика відстань і багато коштів. Аварійне відключення електроенергії або якийсь "Пєтя" і пропали всі бази. В якому архіві тоді шукати свій трудовий стаж?
Лора
19.09.2019
хто не оцифрує , його працівники не отримають свої пенсії , для цього все й робиться , а не оцифрують 90 відсотків .Бо дуже багато підприємств як наше має архів за 75 років ,раніш була велика організація, а зараз один бухгалтер і все в оренді .Це зрозуміло ,що зробити це не можливо , але якщо й найняти людей і вбити це все в електронну форму , з чим його звірити, якщо бумажні варіанти не потрібні?
Анна
19.09.2019
Таке в нас суспільство: хто б не був при владі - ми ніколи не будемо задоволені, забуваючи, що в попередників для впровадження змін і реформ було цілих 5 років.
Ольга
19.09.2019
Пропоную скоротити посаду міністра Кабінету міністрів
Володимир Ольга
20.09.2019
Та не просто скоротити, а ще й посадити на посаду начальника відділу кадрів якогось великого підприємства яке існує вже понад 80 років. Цікаво, за скільки років він зможе оціфрувати архіви, якщо у нього й так поточної роботи вистачає?
Тетяна
19.09.2019
НЕ "а також запровадити правильне ІТ", а "СПОЧАТКУ! запровадити правильне ІТ", і відмінний інтернет в усі куточки України.
999
19.09.2019
Вот не понимаю я, зачем это провластный молодняк такую горячку порет - в США, насколько я знаю, на оцифровку архивов ушла куева хуча лет. И то, до сих пор, ошибки вылавливают!
Володимир
20.09.2019
Похоже что Дубилет накурився коноплі. Цікаво, які в нього радники? Мабуть теж обкурені. Нехай спочатку порадяться з працівниками відділів кадрів. Наприклад прийшла людина найматися на відповідальну посаду і як визначити чи можна довіряти цієї людині якщо в базі даних не буде інформації? А її ще довго не буде.
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться