5 кроків до ефективності. Як зареєструватися в сервісі онлайн-звістності Liga:REPORT
Пропонуємо безкоштовно спробувати Liga:REPORT – надійний комплексний онлайн-сервіс для роботи зі звітністю, реєстрації ПН для компаній будь-яких масштабів та форм власності. Перевагою сервісу є інформаційна та технічна підтримка бухгалтерів онлайн та у телефонному режимі. І головне – непотрібно завантажувати громіздкі програми на комп’ютери, оновлювати бази та виконувати інші зайві дії – ваш кабінет платника, нові форми та функції завжди доступні онлайн з будь-якого комп’ютера з виходом в Інтернет. Заповнивши одного разу дані про компанію, більше не доведеться щоразу друкувати їх наново – під час складання звітності вся інформація підтягуватиметься автоматично.
Реєстрація в сервісі Liga:REPORT займає близько 5 хвилин, а перший місяць роботи із сервісом – безкоштовний. Отже, поїхали!
Крок перший: із будь-якого комп’ютера зайдіть на сторінку реєстрації Liga:REPORT та авторизуйтеся. Отримайте на вашу електронну пошту листа з логіном та паролем та скористайтесь ними, перейшовши за посиланням, наданим у листі. Готово – перший етап пройдено.
Крок другий: заповніть картку платника податку українською мовою. Картка складається з 4 вкладок – "Основні дані", "Адреса", "Налаштування ключів", "Користувачі". У вкладці "Основні дані" насамперед оберіть тип платника податку та почніть з заповнення графи ЄДРПОУ – більшість реквізитів одразу підтягнуться автоматично.
Поля картки, підсвічені червоним, – обов’язкові для заповнення. Пізніше ви зможете до них повернутися, відредагувати та дозаповнити інші дані. Дані, вказані у картці платника податку,під часскладання звітності заповнюватимуться автоматично.
У вкладці "Користувачі" вкажіть дані та e-mail директора, бухгалтера та співробітників (за необхідності), які працюватимуть зі звітами. Після заповнення цих відомостей на їхні електронні адреси надійдуть листи з даними для входу – логін, пароль та роль користувача.
Усі дані, надані під час заповнення, конфіденційні.
Крок третій: якщо ви вперше подаєте електронну звітність, подайте заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів у розділі "Запити до ДФС". Після отримання Квитанції № 2, ви можете подавати звітність.
Крок четвертий: звіт потрібно заповнювати в розділах "Податкова звітність" або "Статистична звітність".
Оберіть період, за який подаєте звіт, тип податку або скористайтеся пошуком, щоб знайти необхідний вам тип звіту. Реквізити підтягнуться автоматично, вам необхідно заповнити лише вільні поля звіту (заповнення підсумкових полів і полів із формулами теж автоматизовано). Також вам допоможуть візуальні підказки.
До того ж під час роботи ви можете скористатися віртуальним помічником, що містить посилання на нормативні документи, аналітику, алгоритми і підказки, роз’яснення й опис ситуацій щодо складання та подання звіту. Інтеграція з Платформою LIGA:ZAKON дозволяє скористатися усімаперевагами безпосередньо у сервісі Liga:REPORT. Календар бухгалтера нагадає вам про важливі дати подання звітності та сплати податків.
У сервісі є можливість відстежувати статус документів. Кожен учасник процесу може побачити, хто вже завізував документ. Тож, переконавшись у наявності всіх підписів, відправте документ до держорганів одним натисканням кнопки й отримайте підтвердження його прийняття до розгляду.
Крок 5: установіть ключі захисту.
Усе просто та зручно. Долучайтеся!
REPORT від ЛІГА:ЗАКОН – інноваційний і безпечний сервіс для подання електронної звітності та реєстрації ПН. Ось лише кілька причин, чому нас обирають професіонали:
– безпека: не потребує додаткових завантажень ПЗ та оновлень;
– мобільність: доступ до REPORT із будь-якого комп'ютера. Єдина умова – доступ до мережі Інтернет;
– упевненість: Liga:REPORT інтегрована з найповнішою структурованою базою нормативно-правових актів України компанії ЛІГА:ЗАКОН, яка вже 26 років здійснює повноцінну правову підтримку бізнесу, влади та суспільства. Це дає змогу бухгалтерам безпосередньо в сервісі бачити потрібну інформацію. Автозаповнення, підтримка професіоналів ЛІГА:ЗАКОН у режимі 24/7, довідники "Контрагенти", "Працівники", "Номенклатура", прості алгоритми й підказки під час заповнення, автоперевірка – усе це не лише заощаджує час, а й страхує бухгалтера від помилок під час заповнення звітності.