Как в Украине будет внедряться система «Единое окно представления электронной отчетности»?
Кабмін розпорядженням від 17.10.2013 р. № 809-р затвердив план заходів щодо реалізації Концепції створення та функціонування автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності».
Так, створення єдиного вікна електронної звітності заплановано в такі етапи:
1. Удосконалення процесу підготовки та подання до ЦОВВ і фондів загальнообов’язкового державного страхування електронної звітності шляхом уніфікації її форматів.
2. Розробка функціональних і технічних вимог до автоматизованої системи.
3. Упровадження першої черги автоматизованої системи з використанням існуючих форматів електронної звітності.
4. Розробка технічного завдання на створення комплексної системи захисту інформації.
5. Надання відповідним суб’єктам подання звітності безкоштовно єдиного спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання електронної звітності.
6. Упровадження та проведення дослідної експлуатації другої черги автоматизованої системи з використанням уніфікованих стандартів електронної звітності.
7. Створення та упровадження комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю.
8. Здійснення поетапного приєднання всіх ЦОВВ до автоматизованої системи.
9. Упровадження автоматизованої системи у промислову експлуатацію.
Передбачається, що вже на початку весни 2015 року «Єдине вікно подання електронної звітності» повністю запрацює і дозволить створити єдину інтегровану базу даних про всі процеси, що відбуваються у країні.