301 0

Миндоходов обеспечивает круглосуточный контроль качества налоговых и таможенных услуг

Міністерство доходів і зборів України презентувало громадськості новий аналітичний підрозділ — Моніторинговий центр. Його найважливіша функція — внутрішній контроль за якістю обслуговування платників у сервісних центрах та на митних постах. 

Експерти зазначають, що цілодобове спостереження дає можливість оперативно реагувати на позаштатні ситуації. Наприклад, у разі збільшення кількості відвідувачів для ліквідації черг залучається додатковий персонал, подовжуються прийомні години, а на митних пунктах пропуску регулюється пропускна здатність.


Завдяки нововведенням можна бути впевненими в тому, що на всій території України і в усіх органах Міндоходів чиновники дотримуються єдиних стандартів якості надання послуг, зазначають у відомстві. До речі, багато в чому це дозволило Міністерству доходів і зборів успішно взяти на себе функції адміністрування єдиного соціального внеску — робота з платниками була керованою і системною.


Крім того, саме у створеному Центрі експерти Міністерства, аналізуючи бази даних за допомогою спеціалізованих комп’ютерних програм, виявляють учасників тіньових ринків та фігурантів масштабних схем з ухилення від оподаткування.


Спеціально розроблена пошукова система знаходить сумнівних суб’єктів і позначає їх як «ризикових» платників. До цього списку підозрюваних потрапляє близько 1% від усіх зареєстрованих платників податків в Україні.


«Ризикові» підприємства потрапляють на додаткову обробку фахівців Міндоходів: за справу беруться аудитори, а в разі виявлення ознак кримінального злочину — і слідчі. 



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (0)