Миндоходов обеспечивает круглосуточный контроль качества налоговых и таможенных услуг
Міністерство доходів і зборів України презентувало громадськості новий аналітичний підрозділ — Моніторинговий центр. Його найважливіша функція — внутрішній контроль за якістю обслуговування платників у сервісних центрах та на митних постах.
Експерти зазначають, що цілодобове спостереження дає можливість оперативно реагувати на позаштатні ситуації. Наприклад, у разі збільшення кількості відвідувачів для ліквідації черг залучається додатковий персонал, подовжуються прийомні години, а на митних пунктах пропуску регулюється пропускна здатність.
Завдяки нововведенням можна бути впевненими в тому, що на всій території України і в усіх органах Міндоходів чиновники дотримуються єдиних стандартів якості надання послуг, зазначають у відомстві. До речі, багато в чому це дозволило Міністерству доходів і зборів успішно взяти на себе функції адміністрування єдиного соціального внеску — робота з платниками була керованою і системною.
Крім того, саме у створеному Центрі експерти Міністерства, аналізуючи бази даних за допомогою спеціалізованих комп’ютерних програм, виявляють учасників тіньових ринків та фігурантів масштабних схем з ухилення від оподаткування.
Спеціально розроблена пошукова система знаходить сумнівних суб’єктів і позначає їх як «ризикових» платників. До цього списку підозрюваних потрапляє близько 1% від усіх зареєстрованих платників податків в Україні.
«Ризикові» підприємства потрапляють на додаткову обробку фахівців Міндоходів: за справу беруться аудитори, а в разі виявлення ознак кримінального злочину — і слідчі.