Замовити електронний цифровий підпис можна через Укрпошту
У листопаді 2013 року в поштових відділеннях Укрпошти впроваджується пілотний проект «Замовлення електронного цифрового підпису», спрямований на спрощення доступу населення до безкоштовних послуг електронного цифрового підпису від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів.
У межах пілотного проекту фізична особа — підприємець має можливість у відділенні поштового зв’язку (на сьогодні у 70 відділеннях Донецької, Львівської та Київської областей) подати пакет необхідних документів для отримання послуги електронного цифрового підпису, а працівники Укрпошти потурбуються про передання цих документів до пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД Міндоходів, згенерують електронні ключі та доставлять їх клієнту.
Плата за послугу «Замовлення електронного цифрового підпису» у відділеннях Укрпошти стягується відповідно до затверджених національним оператором тарифів.