572 0

Госпредпринимательства: о контроле за соблюдением законодательства Украины о рекламе

Держпідприємництва пояснила питання стосовно контролю за дотриманням законодавства України про рекламу. 

Так, держорган зазначив, що цей контроль має здійснюватися в рамках Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», тобто повинні бути затверджені, зокрема, критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності (ч. 2 ст. 5 Закону), уніфіковані форми актів, що складаються за результатами проведення заходів державного нагляду (контролю) (ч. 2 ст. 5 Закону), плани державного нагляду (контролю) (ч. 1 ст. 5 Закону) і т. ін.


Однак зазначені вимоги Закону не виконуються Держспоживінспекцією України, внаслідок чого її посадові особи на власний розсуд здійснюють заходи державного нагляду (контролю), складають протоколи про порушення законодавства про рекламу, форма яких не затверджена жодним актом, і накладають штрафні санкції на суб’єктів господарювання.


У зв’язку з цим Держпідприємництва України звернулася до Прем’єр-міністра України М. Я. Азарова із проханням надати доручення Мінекономрозвитку та Держспоживінспекції невідкладно привести нормативно-правові акти, які регламентують здійснення державного контролю за дотриманням законодавства України про рекламу, у відповідність до вимог Закону. 



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (0)