255 0

Как завести электронную книгу учета доходов и расходов?

Міндоходів запровадило електронний сервіс «Електронний кабінет платника податків» у підсистемі якого передбачений режим «Ведення Книги обліку доходів і витрат в електронному вигляді та формування податкової декларації» для фізичних осіб — підприємців, які провадять діяльність на загальній системі оподаткування. 

З 01 січня 2014 р. фізичні особи — підприємці у разі обрання за власним бажанням ведення Книги обліку доходів і витрат в електронній формі зобов’язані звернутися до територіального органу Міндоходів за місцем обліку та скласти договір на отримання посиленого сертифіката відкритого ключа, сформованого акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів.


Потім за допомогою електронного ключа в сервісі «Електронний кабінет платника податків» у режимі «Ведення Книги обліку доходів і витрат в електронному вигляді та формування податкової декларації» необхідно сформувати заяву на отримання Книги і надіслати її до контролюючого органу за місцем податкового обліку засобами електронного зв’язку.


Територіальні органи Міндоходів за місцем податкового обліку фізичної особи — підприємця реєструють заяву на отримання Книги в реєстрі поданих заяв і протягом 3 робочих днів формують і надсилають повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням реєстраційного номера Книги та дати її реєстрації.


Після отримання фізичною особою — підприємцем повідомлення про реєстрацію Книги така особа здійснює операції щодо її ведення згідно з Порядком ведення Книги обліку доходів і витрат, які ведуть фізичні особи — підприємці, окрім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, затвердженим наказом Міндоходів від 16.09.2013 р. № 481.


Пам’ятайте, що записи в електронній Книзі робляться за підсумками робочого дня, протягом якого отриманий дохід



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (0)