347 0

Миндоходов: новые правила обжалования налоговых решений

ГУ Міндоходів у Херсонській області нагадало, що з 5 лютого набрав чинності новий Порядок оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду органами доходів і зборів (наказ Міндоходів від 25.12.2013 р. № 848). Він визначає процедуру оскарження платниками податкових повідомлень-рішень або інших рішень органів доходів і зборів під час адміністративного оскарження. 

Так, міндоходівці пояснили, що адміністративному оскарженню не підлягають грошові зобов’язання, самостійно визначені платником податків, та рішення органів доходів і зборів, оскаржені платником податків через суд.


Скарга подається письмово платником особисто або через свого представника чи надсилається поштою (поштовим відправленням із рекомендованим повідомленням про вручення та описом вкладення). Вона має включати інформацію, визначену п. 4.1 розд. IV Порядку. Платник може на доказ додавати до скарги розрахунки та документи. Всі копії документів повинні бути належним чином засвідчені.


Скарга підписується особою, яка її подає, або її представником, уповноваженим на це. Якщо скарга підписується представником скаржника, до неї додається оригінал або належним чином завірена копія довіреності.


Як і раніше, для оскарження податкового повідомлення-рішення надається 10 календарних днів після отримання рішення, яке оскаржується. Тридцять календарних днів установлено для оскарження податкових зобов’язань, самостійно визначених контролюючим органом із причин, не пов’язаних із порушенням податкового законодавства.


Окрім того, після отримання рішення про повне або часткове незадоволення своєї скарги платник має право звернутися протягом 10 календарних днів зі скаргою до органу доходів і зборів вищого рівня. Водночас при поданні скарги до органу доходів і зборів вищого рівня, платник має письмово повідомити про це орган доходів і зборів, який прийняв оскаржуване рішення.  



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (0)