526 0

Подаем документы в электронной форме для проведения электронной проверки: объясняет Миндоходов

У Міндоходів зазначають, що платник може подати до органів Міндоходів у електронній формі документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків та зборів, для проведення електронної перевірки. Такі документи створюються в електронній формі та зберігаються на електронних носіях інформації. Для цього потрібно дотримуватись умови щодо використання електронного цифрового підпису підзвітних осіб. 

Документи для проведення електронної перевірки можуть бути надіслані до органу Міндоходів, в якому платник податків перебуває на податковому обліку, за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки.


Контролери нагадали, що з 1 січня 2014 року Податковим кодексом України запроваджено механізм проведення електронних перевірок платників податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.


Формати документів, які пов’язані з обчисленням і сплатою податків та зборів і подаються платником в електронній формі для проведення електронної перевірки, та Порядок їх подання визначені у наказі Міндоходів від 31.12.2013 р. № 898.


 Детально про те, як провести електронну перевірку і що для цього потрібно знати, читайте в газеті «Податки та бухгалтерський облік», 2014, № 4, с. 31.



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (0)