264 0

Минфин: о хранении электронных первичных документов на защищенных дата-центрах

Мінфін в листі від 11.09.2013 р. № 31-08410-07-10/26621 торкнувся питання, щодо збереження первинних документів в електронному вигляді на захищених дата-центрах за межами України.

В листі зазначено, що порядок створення, прийняття і відображення у бухгалтерському обліку, а також зберігання первинних документів встановлено Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку.

Згідно з п. 2.3 Положення первинні документи, створені в електронному вигляді, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.

В свою чергу первинні документи, створені у формі електронного документа, повинні зберігатися на електронних носіях інформації у формі, що дає змогу перевірити їх цілісність на цих носіях, та протягом строку, що не повинен бути меншим від строку, встановленого для відповідних документів на папері.

Також Мінфін зазначив, що питання захисту персональних даних, здійснення міжнародно-правового співробітництва у сфері захисту персональних даних та віднесення інформації до різних видів таємниць не віднесені до його функцій і повноважень.



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (0)