1494 1

Адміністрація Президента запропонувала свою систему електронного документообігу іншим державним органам

Адміністрація Президента України пропонує іншим органам державної влади запроваджувати та використовувати розроблену в АП систему електронного документообігу. Про це сьогодні на брифінгу сказав заступник голови Адміністрації Президента Дмитро Шимків, передає кореспондент УНН.

"Сьогодні ми відкрили систему (електронного документообігу – ред.) і пропонуємо її державним органам влади для використання", - сказав Дмитро Шимків.

За його словами, для її впровадження необхідна лише політична воля відповідного міністерства та команда всередині відомства, яка буде впроваджувати цю систему.

Він також відзначив, що система була введена в тестову експлуатацію 2 лютого 2015 року.

За словами Д.Шимківа, наразі системою користується 527 користувачів.

"На сьогоднішній день в системі зареєстровано 92 тис. документів... Середня кількість операцій по опрацюванню в день складає 2500 документів і кожен співробітник - до 100-150 операцій в день" - зазначив він.



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (1)
оксана
23.02.2016
А администрации президента не приходило в голову что до них уже все придумано. У меня такое впечатление, что приходят случайные люди на должностя ничего не зная, им кажется что они ТАКОЕ придумают. А ума не хватает изучить предыдущий опыт. Я понимаю, когда усовершенствуют определенные участки работы. Но когда все ломают , не предлагая хоть мало мальски толковое взамен... Так уже надоело ....