Інформація по темі "" | Публікації по тегу
11.02.19
9474 1
Друкувати
Обране

BAS ERP - новий потужний інструмент для поліпшення роботи підприємства

Ви працюєте на виробничому підприємстві і втомилися від неймовірної кількості програм, які необхідні для його «життєзабезпечення»? Вам набридло «перестрибувати» з сервісу обліку продукції, браку і залишків на програму з відстеження та аналізу фінансової динаміки, і взагалі тримати в голові десятки показників роботи підприємства?


Тоді, як то кажуть, нове інноваційне ERP-рішення для комплексного управління підприємством — BAS ERP Україна вам на допомогу! Якщо вам ще ніколи не доводилося працювати з цим сервісом, а за плечима лише досвід використання програми 1С у конфігурації «Управління виробничим підприємством», тоді витратьте декілька хвилин на статтю, з якої ви дізнаєтеся більше про це нове програмне рішення.

BAS ERP — це програма, що дозволяє домогтися кращих показників прибутковості, знизити списання продукції та обладнання. Нарешті є можливість зробити так, щоб внутрішня комунікація і бізнес-процеси на підприємстві працювали як годинник.

Головним чином, це можливо реалізувати завдяки можливості працювати в програмі через веб-браузер, до якого, як правило, є доступ у всіх працівників. Але також із програмою можна працювати з мобільних платформ Android та iOS. 

У цьому сервісі передбачена гнучка система аналізу показників ефективності. Ви можете самі встановлювати показники діяльності, яких прагнете досягти, фіксувати відхилення від заданого плану, моніторити позитивну або негативну динаміку.

У BAS ERP вдосконалений модуль «Бюджетування», широкого спектра функцій якого так не вистачало в конфігурації УПП. Тепер у цьому модулі можна налаштовувати види звітів, здійснювати розширену аналітику, прораховувати суми в декількох валютах одночасно, проводити економічні прогнози і формувати зведену звітність, засновану на результатах моніторингу.

І декілька слів про звітність. Із цим сервісом ви зможете вести оперативний облік і аналіз (прибутку/збитків, платоспроможності та ліквідності, обороту активів і пасивів) не тільки на всьому підприємстві в цілому, але і в окремо взятих підрозділах та на етапах виробництва.

Гроші люблять не тільки тишу, а й рахунок. І BAS ERP дозволить не просто користуватися системою клієнт-банк, але й вести документування фінансових операцій, користуватися еквайрингом, здійснювати інвентаризацію кас і розрахункових рахунків, планувати грошові кошти з потенційним резервуванням і в цілому контролювати витрати грошей за заявками. А не забути жодної деталі за взаєморозрахунками допоможе можливість обліку заборгованостей за рахунками, замовленнями або договорами. Ви зможете класифікувати і відстежувати прострочену заборгованість за різними параметрами, які самі ж можете і встановити, а автоматичний контроль ліміту вчасно сповістить вас про перевищення суми або терміну заборгованості.

Більше не потрібно витрачатися на програми з бухгалтерського обліку та платити за доступ до сервісу для кожного робочого місця! У BAS ERP передбачені можливості не тільки з подання звітності та формування проводок в електронному вигляді, але й налаштування параметрів політики обліку, ведення ПДВ-обліку.

Більш того, в сервісі враховані міжнародні стандарти формування фінансової звітності, тому за необхідності ви зможете здійснювати паралельне ведення обліку на тільки за українськими, але й за МСФЗ-стандартами.

Виробництво — це не лише нескінченні папери, облік і фінанси, а й безпосередньо сама продукція. І в цій програмі передбачено спеціальне рішення, яке дозволить працювати з номенклатурою продукції, створювати специфікацію і верифікацію, візуалізацію складу і структури продукції, формувати технологічні карти виробництва і маршрутні карти, щоб відстежити необхідні ресурси для виготовлення продукції. Крім традиційних розрахунків необхідної сировини, для виконання заданого плану в сервіс включено інтервальне планування, управління пріоритетними замовленнями з виробництва.

На виробництві буває різна завантаженість і інтенсивність роботи. Задавати змінно-добові плани і контролювати виконання завдань за необхідності з аналізом причин недотримання? Легко! У програмі існує можливість диспетчеризації виробництва, облік форс-мажорних та інших позапланових ситуацій, а також розширений контроль забезпечення виробництва необхідною кількістю ресурсів. З урахуванням цього ми передбачили облік витрат на сировину і комплектуючі, виходячи зі специфіки діяльності, облік браку і виробництва, яке ще не завершено, і облік давальницької сировини. Все це можна вести як у гривні, так і в декількох видах валют, як в управлінському, так і в регламентованому обліку.

Без обладнання і технічного арсеналу не буде і виробництва, а тому потрібно вчасно і якісно управляти його ремонтом і обслуговуванням. Система BAS ERP зможе ретельно відстежити і класифікувати техніку, що знаходиться в експлуатації, нагадати про наближення техпрофілактики, управляти видами ремонтів і оцінювати стан об'єктів, що перебувають у роботі.

Вироблена або отримана продукція також потребує врахування. І сервіс дозволяє здійснювати облік серійних номерів, контролювати терміни придатності вироблених і тих, що зберігаються на складі, товарів, стежити за кількістю залишків і запасів. Крім того, передбачений покомірковий облік (WMS), резервування потреб на замовлення, зберігання результатів, отриманих від проведення ABC-/XYZ-аналізу, розрахунок прогнозованого попиту, облік товарів на складах, беручи до уваги їх терміни придатності.

Щоб здійснювати закупівлі ефективно, в повному обсязі і за оптимальними цінами, в програмі передбачена можливість встановлення необхідних параметрів постачання, бронювання потрібної кількості товару, пошук найбільш вигідного постачальника виходячи з цін і відповідних умов співпраці.

Система контролю рівня продажів включає в себе воронку продажів, моніторинг ефективності роботи відділу, контроль роботи торгових представників, складання прайс-листів, підключення торговельного обладнання та можливість самообслуговування для клієнтів. BAS ERP дозволяє управляти взаємовідносинами з клієнтом шляхом реєстрації контрагентів (формування досьє клієнта, партнера) і проведення ABC-/XYZ-аналізу, контролю робочого часу співробітників, а також проводити маркетинговий аналіз на основі аналізу ефективності рекламних акцій і інших маркетингових активностей, аналізу лояльності клієнтів, BCG-аналізу.

Діяльність будь-якого підприємства неможлива без персоналу. І робота з ним теж повинна бути бездоганною. Тому в сервіс включений і кадровий облік (навчання, розвиток, адаптація нових співробітників), заходи з охорони праці, облік медоглядів, своєчасні інструктажі. У питаннях оплати праці все функціонує так само чітко: розрахунок зарплати, виплата пільг і компенсацій, обчислення податків і зборів. Більш того, користувачі можуть коригувати і вводити власні параметри, що впливають на зарплату працівників.

Підбиваючи підсумок, слід сказати про впровадження цієї багатовекторної системи на ваше підприємство. Це під силу досвідченому і сумлінному підряднику «Центр Бізнес-Технологій», який вже протягом 17 років здійснює впровадження ERP-систем по всій території України. Якщо ви хочете раз і назавжди повністю «укомплектувати» своє виробництво комплексним програмним продуктом, поставити запитання щодо можливостей продукту, уточнити будь-які питання щодо роботи в BAS ERP Украина , звертайтеся до сертифікованих фахівців компанії «Центр Бізнес-Технологій» за повною та компетентною консультацією.

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Коментарі
(1)
Семен
18.02.2019
Отличная статья! Спасибо!
Залишити коментар:
Ваше ім`я
Коментарі
pw-image
Доступ до сайту за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.

Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн