Інформація по темі "" | Публікації по тегу
buhgalter.com.ua
2692 0
Друкувати
Обране

Бюджетна бухгалтерія, квітень, 2020/№ 16

Сьогодні вийшов черговий номер журналу Бюджетна бухгалтерія за квітень 2020 р. № 16, до вашої уваги зміст номеру


Бюджетна бухгалтерія, квітень, 2020/№ 16Орендна плата на період карантину: позиція ФДМУ ФДМУ на офіційному вебпорталі (www.spfu.gov.ua) оприлюдив роз’яснення щодо нарахування орендної плати на період карантину.

Щодо нагальних питань впровадження Закону України «Про повну загальну середню освіту» Лист від 08.04.2020 р. № 1/9-201 (витяг)

Відпустки в ОМС: щорічна основна, «за стаж» тощо Так, цього року про відпустки ми почали згадувати дуже рано. Ну що ж поробиш, усьому виною коронавірус та карантин. Як казали у відомому фільмі: «Не виноватая я — он сам пришел!». Тож загальні правила оформлення щорічної основної відпустки — є. Про розрахунок відпускних теж згадали в попередньому номері нашого журналу. А сьогодні давайте пройдемося «відпускними» особливостями для працівників органів місцевого самоврядування. А там багато чого цікавого...

Викладачі проводять заняття на курсах: як оплатити працю? Педагогічні працівники коледжу, зокрема, викладачі, проводять заняття на курсах підвищення кваліфікації у структурному підрозділі цього ж самого закладу освіти. Як здійснювати оплату праці за таку роботу: за погодинними ставками або ж за тарифікацією?

Доцент ЗВО без вченого звання: як визначити оклад? У ЗВО ІV рівня акредитації на посаді доцента працює особа, яку призначено на цю посаду строком на 2 роки. На момент призначення на посаду вона не мала відповідного вченого звання і протягом двох років його так і не отримала. Чи потрібно переводити її на нижчу посаду із внесенням відповідних змін до штатного розпису, і чи потрібна на це її згода?

Земельна ділянка під будівлею: як поставити на облік Згідно з рішенням сесії обласної ради установі безоплатно передано нерухоме майно (будівля). Також у цьому документі передбачено, що установа повинна вжити заходів щодо проведення державної реєстрації речових прав на земельну ділянку, і зазначено площу такої земельної ділянки та її кадастровий номер. У зв’язку з цим просимо допомогти розібратись із такими питаннями:

  • 1. Яка процедура державної реєстрації земельної ділянки, яку установа отримала під нерухомим майном? Куди для цього необхідно звертатись установі та які документи подати?
  • 2. Як установі поставити на баланс земельну ділянку? Які документи необхідно для цього отримати?
  • 3. За якою вартістю зарахувати земельну ділянку на баланс? Чи можна використовувати дані нормативно-грошової оцінки? Чи обов’язково проводити незалежну оцінку такої ділянки?

Календар бухгалтера на травень 2020 року

 

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Коментарі (0)
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд