«FIT-Бюджет» - платформа для ведення бухобліку в бюджетній установі!

Ставайте користувачем вже з Нового року!


Друзі!
У нас є гарна новина. Вже з 1 січня ми запускаємо в роботу платформу «FIT-Бюджет»! Для тих, хто не чув, «FIT-Бюджет» - це інноваційна платформа для ведення бухобліку в бюджетній установі.

Залишити заявку на сервіс FIT-Budget

Ви зможете: 

  • повністю вести облік основних засобів і нематеріальних активів, 
  • автоматично розрахувати амортизацію, 
  • вести облік запасів і МШП (малоцінних швидкозношуваних предметів), 
  • вести облік руху коштів на реєстраційних рахунках, 
  • здійснювати нарахування плати за отримані послуги, 
  • здійснювати операції з закриття рахунків в кінці облікового періоду, 
  • автоматично формувати меморіальні ордери і головну книгу, 
  • а в подальшому і вести облік заробітної плати.

«FIT-Бюджет» - хмарна платформа, а це означає, що вона не потребує установки та додаткових налаштувань. Для того, щоб розпочати роботу, вам необхідно лише оплатити рахунок та зареєструватись в системі. Щодо безпеки, то ми гарантуємо збереження данних та захист від вірусів. Для роботи платформи ми використовуємо сервер, який знаходиться в захищеному датацентрі та має сертифікат безпеки.

Щодо вартості платформи:
За умови передплати до 1 січня вартість платформи лише 2000 грн/рік
При передплаті з 1 січня вартість платформи лише 3000 грн/рік

Кожне додаткове робоче місце оплачується окремо та становить 1000 грн/рік.

Щоб стати користувачем платформи, залишайте заявку на сайті www.fit.com.ua або телефонуйте: (066) 87-010-10, (097) 78-010-10, (057) 76-500-76, (044) 581-10-10.

«FIT-Бюджет» - легке ведення бухобліку в одній програмі!


Як працює платформа

1.  Робота з кошторисами

 

2. Облік договорів та формування юридичних зобов'язаннь

 

 


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (48)
Planeta
11.12.2017
С 1 января будет ОБЯЗАТЕЛЬНА в использовании бюджетными организациями?
Висиль
11.12.2017
Ні, звичайно.
Аналог 1С.
Але 1С не заборонили!!!
оксана
11.12.2017
Підкажіть, будь ласка, які документи надаєте (договір, накладну, рахунок тощо) по якому КЕКВ йде закупка такої програми (ніколи не купувала, але дуже хочу) і 3000,00 це ціна на 2018 рік, а консультації платні чи ні?
EVGENIY оксана
12.12.2017
КЕКВ 2240, надаємо все що потрібно! Договір, акт послуг, і якщо хочете навіть рахунок!
Planeta
11.12.2017
Висиль, я поэтому и спрашиваю. 1C не запретили но под санкции она попала. Так что эту программу можно считать намёком.
Висиль Planeta
11.12.2017
не потрапила вона під санкції.
Її продає український постачальник "родом" з Литви.
eMelya Висиль
11.12.2017
А як відносно оновлень і технічної підтримки? Щоб не виникло проблем надалі, потрібно викупити права на 1С українській компанії. Поки цього не відбулося все у підвішеному стані. Завтра нове непорозуміння і гайки ще більше прикрутять.
Висиль eMelya
12.12.2017
А хіба нову програму заводити легко?
Одні лише залишки попреносити... ух
а освоїти.
Добре коли установа у 10-20 чоловік. А якщо це установа на кілька тисяч працівників
Олена
11.12.2017
А обіцяли безкоштовно дати потестувати....
EVGENIY Олена
12.12.2017
Ми давали, просто не всім, бажаючих дуже багато було!
Наталія
11.12.2017
А можливість в одному КПКВК вести декілька установ є? Щоб асигнування та інші операції бачити в розрізі по установі ?
EVGENIY Наталія
12.12.2017
Уточніть питання!! Три установи це ваші підпорядковані??
Наталія EVGENIY
12.12.2017
Це бухгалтерія веде облік декількох установ. Тобто в одному джерелі фінансування є декілька підрозділів.
Олена
12.12.2017
Якщо я придбаю цю програму то хто мене буде вчити нею користуватися?
EVGENIY Олена
12.12.2017
Програма має інтуітивно понятний інтерфейс!
Висиль EVGENIY
12.12.2017
Сумно так писати.
Потрібні чітки інструкції та ще б не завадило лінію консультацій.
Така лінія планується?
Євгенія
12.12.2017
Доброго дня! Вартість зазначена на рік?
EVGENIY Євгенія
12.12.2017
так
Люсія
12.12.2017
Добрий день! Підкажіть будь ласка ми с/рада у нас в підпорядкуванні є дитячий садок і пожежна команда, можливо вести облік по всіх цих організаціях окремо, тв самі основні засоби і т.д.
EVGENIY Люсія
12.12.2017
Вони по різним КПК у вас прохождить, ось і в програмі облік буде в розрізі ваших кпк, тобто він і буде окремо! І ОЗ і запаси будуть в розрізі такому якому ви заведете!
Наталія EVGENIY
13.12.2017
А якщо на одному КПК декілька установ?
Люсія
12.12.2017
Тобто вести облік по декільком КФК, а також чи формуються автоматично додатки до рішень сесій, зокрема дод.3, 3_1 та 2
EVGENIY Люсія
12.12.2017
Не плутайте БЮДЖЕТНИЙ ОБЛІК і бухгалтерський облік!! Рішення сесій до бухобліку відношення не мають! Хоча можливо в майбутньому і таке зробимо, але зараз мова йде про бухоблік і те що може робити програма перелічено в новині!
Люсія
12.12.2017
Дякую, зрозуміла заявку на програму вже подала
Анна
12.12.2017
В програмі реалізован експорт на е-дата?
EVGENIY Анна
13.12.2017
так, э можливість експорту в файл який потім можна завантажити на є-дату
Ірина
13.12.2017
Програма буде в онлайн- режимі, чи фізично установлена на комп*ютер?
EVGENIY Ірина
13.12.2017
онлайн
инна
13.12.2017
а чому б не зробити щоб з плану асигнувань формувався кошторис та враховувались підсумкові цифри? навіщо подвійна робота, вносишь кошторис на рік а потім дивишся щоб воно зійшлось з планом? подвійної роботи вистачає у бухгалтерії
EVGENIY инна
13.12.2017
тому що план асигнувань за скороченими КЕКВ, як ви з 5000 кекв в кошторис поставите?
инна EVGENIY
14.12.2017
я в курсы, що скорочений. Ок) а як потім працювати з планами, якщо не має окремо помісячного плану з КЕКВ, що входят до 5000 коду? можно було б зробити розгорнутий план, щоб з ноьго формувався план асигнувань для ДКСУ та кошторис.
Володимир инна
14.12.2017
Це питання неодноразово піднімалося. Дійсно для установи зручніше вносити планові показники по всіх кодах економічної класифікації а потім вже з них генерувати 5000. До того ж фінвідділи працюють з розгорнутою коасифікацією і для них часто доводиться робити документи розгортаючт 5000.
EVGENIY инна
14.12.2017
Це питання спірне! Думаю в майбутньому ми переробимо модуль кошториси і врахуємо ваші побажання! Ви просто працюєте в місцевому бюджеті, наприклад для установ із Державного бюджету, такого не має! Тому ми робили так як вимагає законодавство, якщо б ваші фінвідділи звернулись до мінфіну щоб вони затвердили офіційно розгорунуті плани асигнуваннь, тоді я б вже не спиричався, а так ваші розгорнуті плани не знайдешь в офіційних документах!
Володимир EVGENIY
14.12.2017
Я повністю згоден з вашою аргументацією, плани асигнувань дійсно складаються по КЕКВ 5000. Але чому ж піднімають це питання користувачі? Тому що крім плану асигнувань є помісячний розпис бюджету за видатками з яким постійно стикаються установи що фінансуються з місцевого бюджету (а їх достатньо багато ОТГ, сільські і селищні ради). Так от фінвідділ помісцевому бюджету і працює саме з помісячним розписом а він якраз у розрізі всіх кодів. І все програмне забезпечення фінвідділу на цьому основане. Тому тут нічого не зміниться. А потрібно пристосовувати програмне забезпечення користувачів до існуючих реалій, і саме розбивка помісячного плану видатків по всіх кодах економічної класифікації в повній мірі вирішує проблему і помісячного розпису і плану асигнувань. Нема чого користувачам вносити окремо план асигнувань і окремо помісячний розпис.
инна EVGENIY
14.12.2017
Працюю економістом у районі міста (місцевий бюджет), у мене 9 КПКВК, і для мене зручніче булоо б працювати так я ниписала. Просто для мене ця програма в контексті кошторисів не зручна. Якщо там нема помісчного розгорнутого розпису, то і зміни до кошторису не зручно робити, я повинна бачити після внесення змін, свої уточнені плани по ВСІХ КЕКВ. Просто мати друкарську машинку я не хочу, ось як то так))) вибачайте якщо щось не зрозуміла.
Сергій
13.12.2017
Судячи по відповіді на форумі, я так зрозумів, що ви тепер не хочите підлаштовуватися під тестерів які безкоштовно тестували програму і пропонуєте тим же тестерам заплатити кошти щоб вони далі тестували недороблену програму в надії на те що ви до них все таки колись підлаштуєтесь? Люди все таки хочуть платити гроші за готовий, зручний, перевірений продукт, який у порівнянні з безкоштовними аналогами кращий, а в порівнянні з платними аналогами не гірший і дешевший. Але ж всього цього я так розумію FIT-бюджет запропонувати поки ще не може, а лише може запропонувати заплатити.
EVGENIY Сергій
13.12.2017
Я таке не казав, харе вигадувати!!!!! Або читайте уважно або не перекручуйте слова і потім зі своїх перекрутів робите висновки!
Сергій EVGENIY
13.12.2017
Де ж перекручування? Ваші ж слова:"будемо чути користувачів які купили і підлаштовуватись не під тестеров, а вже під офіційних користувачів". Хіба це не потрібно розуміти так, що продукт не готовий і доведеться підлаштовуватися?
EVGENIY Сергій
13.12.2017
ви впевнені в тому що 1с на 100% всіх бюджетників влаштовує??? Я так не думаю, точніше я це напевне знаю! Я тут мав на увазі, наприклад навіщо нам робити звіт з продажу дорогоцінних металів, якщо ніхто з наших користувачів його не здає???? Ви чомусь не прочитали фразу до цієї яку наводите! Я не казав ось такого: ви тепер не хочите підлаштовуватися під тестерів які безкоштовно тестували програму- це ваш висновок з незрозуміло чого!!!!!!!!!! Якщо вам подобається 1с ідіть на їх форум і пишіть як вона вам подобається, я ж не хожу до них і не пишу у них що вона мені не подобається!!! Хоча можу навести мінуси використання 1с, але ж не висловлююсь про це!! Тому залиште особисто ваші висновки при собі будь ласка!!
Олена
13.12.2017
Доброго дня! Сьогодні мені скинули всі документи на оплату програми, але ГУДКСУ завернуло мені платіж про неможливість оплатити програмне забезпечення на 2018 рік зіславшись на Постанову 117 від 23.04.14р. п.1 та п.2. Це в усіх така ситуація, чи ще ніхто не носив на проплату і що робити в такому випадку?
EVGENIY Олена
13.12.2017
Я лише можу сказати що це НЕ ПОПЕРЕДНЯ ОПЛАТА, це плата за доступ! Тому 117 постанова тут не доречна! Ні в договорі ні в акті у вас не написано що це попередня оплата! ПЗ ви ж купуєте сьогодні а користуєтесь в наступному році, але ж це не означає що ви зробили попередню оплату! Ви платите за доступ, ми вам його надаємо!
eMelya EVGENIY
13.12.2017
Казначейство воно таке. І на пустому місці щось вигадають. Можливо у документах фігурує 2018 рік, то треба його прибирати.
Юлія
14.12.2017
Хотілося б почути думку тих, хто вже тестував дану програму. Де їхні відгуки?
Олеся Юлія
14.12.2017
Підтримую. Було дуже багато бажаючих протестувати але чомусь ніде не можливо знайти відгуків жодного з них. Невже щось пішло не так?
Олена
14.12.2017
Так, у договорі написано з 01.01.18 по 31.12.18р. Казна взагалі сказала, що оплата повинна бути не більше, ніж на 3 місяці, побто оплата поквартальна. Напишіть будь-ласка у кого, що каже казна.Дякую
Катерина Олена
14.12.2017
у меня приняли без проблем
Вікторія Олена
14.12.2017
я вже оплатила навіть програму. питань не було. Вінницька область
Лідія Петрівна
15.01.2018
Я бухгалтер сільської ради почала працювати в даній програмі, не можу знайти де набирається розпорядження на фінансування, допоможіть будь-ласка.
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі