Інформація по темі "" | Публікації по тегу
28.08.19
90386 188
Друкувати
Обране

Граничну чисельність працівників місцевих державних адміністрацій з 01.01.2020 зменшать майже вдвічі

На сайті КМУ опублікована постанова Кабінету Міністрів від 19 червня 2019 р. № 746 яка вносе суттєві зміни в граничну чисельність працівників місцевих державних адміністрацій

Постанова вносе зміни у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня  2014 р. № 91 “Деякі питання діяльності місцевих державних адміністрацій”, виклавши його в новій редакції

Постанова набирає чинності з 1 січня 2020 року.

 

Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 25 березня 2014 р. № 91
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 19 червня 2019 р. № 746)

ГРАНИЧНА
чисельність працівників місцевих державних адміністрацій

(одиниць)

Найменування адміністративно-територіальної одиниці

Гранична чисельність працівників

обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій

районних, районних у
мм. Києві та Севастополі
держадміністрацій

усього

у тому числі апарату

усього

у тому числі апарату

Автономна Республіка Крим

 

 

1647

442

Область:

 

 

 

 

Вінницька

688

107

2075

404

Волинська

540

86

1147

232

Дніпропетровська

1035

113

1504

291

Донецька

1076

137

2206

414

Житомирська

712

97

1527

310

Закарпатська

523

86

1191

193

Запорізька

730

112

1370

264

Івано-Франківська

611

94

1221

212

Київська

719

113

1906

365

Кіровоградська

642

93

1310

265

Луганська

768

122

1966

480

Львівська

798

112

1467

303

Миколаївська

619

96

1165

242

Одеська

803

118

1687

358

Полтавська

700

113

1410

333

Рівненська

566

104

1132

236

Сумська

659

105

1224

260

Тернопільська

536

93

1345

241

Харківська

916

118

1886

371

Херсонська

664

118

960

241

Хмельницька

569

93

1444

290

Черкаська

618

93

1267

281

Чернівецька

574

112

674

132

Чернігівська

651

98

1290

285

м. Київ

 

 

3849

1634

м. Севастополь

412

108

555

148

 

________

Примітки.1. Під час визначення граничної чисельності працівників місцевих держадміністрацій чисельність працівників структурних підрозділів з питань соціального захисту населення не скорочувалася.

2. Гранична чисельність працівників та видатки на утримання Київської міської держадміністрації установлюються Київською міською радою з урахуванням особливостей здійснення виконавчої влади та місцевого самоврядування в м. Києві, визначених Законом України “Про столицю України — місто-герой Київ”.

3. Гранична чисельність працівників місцевих держадміністрацій  Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Луганської, Харківської областей встановлена з урахуванням змін чисельності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2015 р. № 106 “Про удосконалення порядку надання житлових субсидій” (Офіційний вісник України, 2015 р., № 22, ст. 607).

_____________________

 


 

Порівняльна таблиця

Найменування адміністративно-територіальної одиниці
Гранична чисельність працівників до 31.12.2019 Гранична чисельність працівників з 01.01.2020
обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій
усього у тому числі апарату усього у тому числі апарату усього у тому числі апарату усього у тому числі апарату
Автономна Республіка Крим     1647 442     1647 442
Область:                
Вінницька 688 107 3115 807 688 107 2075 404
Волинська 540 86 1727 464 540 86 1147 232
Дніпропетровська 1005 113 2250 581 1035 113 1504 291
Донецька 1066 137 1779 414 1076 137 2206 414
Житомирська 712 97 2374 619 712 97 1527 310
Закарпатська 523 86 1765 386 523 86 1191 193
Запорізька 730 112 2014 527 730 112 1370 264
Івано-Франківська 611 94 1812 424 611 94 1221 212
Київська 719 113 2863 729 719 113 1906 365
Кіровоградська 642 93 2031 529 642 93 1310 265
Луганська 765 122 1806 480 768 122 1966 480
Львівська 798 112 2286 606 798 112 1467 303
Миколаївська 619 96 1797 484 619 96 1165 242
Одеська 803 118 2729 716 803 118 1687 358
Полтавська 700 113 2231 666 700 113 1410 333
Рівненська 566 104 1733 472 566 104 1132 236
Сумська 659 105 1875 519 659 105 1224 260
Тернопільська 536 93 1992 482 536 93 1345 241
Харківська 905 118 2756 742 916 118 1886 371
Херсонська 664 118 1564 482 664 118 960 241
Хмельницька 569 93 2211 579 569 93 1444 290
Черкаська 618 93 1997 561 618 93 1267 281
Чернівецька 574 112 1063 264 574 112 674 132
Чернігівська 651 98 2085 570 651 98 1290 285
м. Київ     3849 1634     3849 1634
м. Севастополь 412 108 555 148 412 108 555 148
Усього 17075 2641 55906 15327 17129 2641 40425 9227
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
188
Наталія
29.08.2019
Цікавить питання, чому скорочення не зачіпає ОДА??? Де хоч яка-небудь логіка та здоровий глузд??
:Жанна Наталія
05.11.2019
Що за розрахунки? Середній статистичний район в області з кількістю населення 30 тис.постійного населення,Як людям вирішувати соціальні питання коли закриваються лікарні,школи,фіскальна служба, пенсійний фонд та інші державні структурні підрозділи, які необхідні живим людям.Тоді що це ? За 5-10 років в кожній області знищити 800 тис.населення.
Яна Наталія
29.08.2019
В ОДА громади поки не відібрали повноважень, а від РДА частково повноваження відійшли до ОТГ. По ідеї)
Сергій Яна
29.08.2019
А ким же тоді будуть керувати ОДА?
Яна Сергій
29.08.2019
ОДА мають перетворити у префекти, планується, що вони будуть слідкувати лише за дотриманням законодавства. Тому, їх теж незабаром скоротять.
боб Сергій
29.08.2019
Сам собі режисер.
алекс Наталія
29.08.2019
Вони рівніше інших.transparent_pxl.png
/89 алекс
29.08.2019
Так це скорочують щоб ОДА розширити
Леська
29.08.2019
А мене цікавить навіщо вони взагалі потрібні? Створили ОТГ, є районні ради. Плюс ще й РДА. Не забагато в нас керівників???
Юрій Леська
28.01.2020
ОТГ це органи місцевого самоврядування, а не виконавча влада. Органи місцевого самоврядування долучають до держави, але державою не є. Існує таке поняття як делеговані повноваження.
Гога Леська
29.08.2019
Створили ОТГ, тільки вони повноваження РДА не забрали-ось проблема!!!!Фінанси -так, а повноваження не всі...
Іван Леська
29.08.2019
ОТГ не скрізь створили
Наталія Іван
29.08.2019
Це точно! Хай спочатку пооб"єднують, особливо тих "царьків" які криком кричать,а не хочуть!!! А потім скорочують!
бух
29.08.2019
Не позаздриш тим хто залишиться, на весь обласний штат працює районний, і так на 1 раба 100 прорабів, а що далі буде,,,, краще звільнитися по скороченню.
Яна бух
29.08.2019
А у прорабів є тисячапітсот рабів (РДА, а тепер ще й ОТГ). ;)
Катя бух
29.08.2019
Я з вами цілком згодна!!!
ivchenko
29.08.2019
О...привіт служба зайнятості
боб
29.08.2019
У Чернігівській області навесні 2018 року був пілотний проект по скороченню персоналу РДА. В залежності від кількості громад в районі скорочення було до 40 відсотків.
кса
29.08.2019
Мене цікавить, чому майже всюди скоротили, а в Донецькій області навпаки збільшили???
Олег кса
22.10.2019
Мабу людям стало краще жити.
josh_ua кса
29.08.2019
може ми щось не знаємо, але похоже на те, що зараз пів Донецької обл. окуповано, а в 2020 р. буде повернено назад решта районів.
Бухгалтер
29.08.2019
Яка роль ОДА в роботі РДА. Ніякої. Тільки давить. Збирають нікому непотрібну інформацію
Віктор Бухгалтер
29.08.2019
А яка роль РДА при наявності ОТГ та Районної Ради ?Хто головніший в районі?
Олег Віктор
23.10.2019
На сьогодняшний день виконавчі органи мають: сільськи, міські та селищні ради, районні ради, обласні ради, обласні адміністрації, громади – виконкоми.На базі центрів надання адміністративних послуг райдержадміністрацій відкрити (утворити, перейменувати) центри «Офіси Президента» де заявник буде вирішувати питання державної реєстрації прав нерухомості, бізнесу, земельної ділянки та інші. Взагалі на території районів утворити один виконавчий орган з віддаленими робочими місцями. На сьогодні люди довіряють та бачать лише один виконавчий та керівний орган, який обрали на виборах Президента та до Верховної ради.Показники звернень до ЦНАП свідчать про збільшення кількості звернень, це в свою чергу доводить, що це є ефективний процес.Бюджет має щорічний адміністративний збір, це при тому що більша частина населення району користується пільгами постраждалих внаслідок ЧАЕС, тому громадяни й звертаються до ЦНАП РДА, а не ЦНАП ОТГ. В чому різниця між ЦНАП РДА та ЦНАП ОТГ.ЦНАП ОТГ – більше грошей, більше платних послуг.
Наталія Бухгалтер
29.08.2019
Та ще й мозги виносять!
Оксана
29.08.2019
Де можна переглянути постанову? на закон рада гов юа ще немає, а на "!ліга закон" платна версія тексту...
Яна Оксана
29.08.2019
На сайті Кабмінуhttps://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-vnesennya-zmin-u-dodatok-do-postanovi-kabinetu-ministriv-ukrayini-vid-25-bereznya-2014-r-91m190619
Оксана Яна
29.08.2019
не існує такої сторінки
Яна Оксана
29.08.2019
https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-vnesennya-zmin-u-dodatok-do-postanovi-kabinetu-ministriv-ukrayini-vid-25-bereznya-2014-r-91m190619
Stavr
29.08.2019
Давно пора ))
Наталія Stavr
29.08.2019
Ви , взагалі, що маєте наувазі?
Stavr Наталія
29.08.2019
Давно пора сокращать непомерно раздутый штат
Андрій
29.08.2019
Я взагалі нерозумію нафіга вони потрібні. Може хтось пояснить?
Юлія Андрій
29.08.2019
"Вони", це хто? Можна поцікавитись?
Тіна
29.08.2019
Нарешті...Ура!!! Бо вже в печінках
josh_ua
29.08.2019
як вже на то пішло, то дійсно в РДА багато людей для галочки, які прийняті по блату або чиїсь родичі. і дурно зарплату получають.
Юлія josh_ua
29.08.2019
Та таке ж , а хто буде виконувати всю роботу???? От чому треба скорочувати ОДА! Зрозумійте, у РДА не буде відділів , секторів і навіть гол.спеціалістів по деяких функц.обов"язках, а в ОДА залишаться цілі ДЕПАРТАМЕНТИ!!! Так як людям працювать? Суть якраз в тому, щоб пропорційно проводили скорочення!
Добряк Юлія
10.09.2019
Роботу ?? у РДА нема "роботи" , там одні стрілочники сидять . Працює лише совбез з людьми , решта бдять за виконанням "контролів" .
Віктор Добряк
03.10.2019
А цивільний захист населення, який відповідає за вибілення матеріалів людям при стихії тоже не потрібен?
Stavr Юлія
29.08.2019
Ну да, вот есть целый отдел коммуникаций с общественностью. Офигенная работа, побегать по всяким тусовкам с фотоаппаратом, выложить их на фейсбук, отчитаться о проведенной работе и в 17-00 спокойно уйти домой. По этим сотрудникам часы можно сверять. Лучше эти единицы собесам отдать, в отделы субсидий. Там люди зашиваются осенью и зимой, до ночи и без выходных. Вот они работают, это я согласен. А все эти орготделы, связи с общественностью, агропромы и т.д. - уполовинить как минимум.
Ольга Димова Stavr
28.11.2019
Говорите собесам отдать единицы???? Я работаю в отделе детских пособий и субсидий. Сейчас сокращают в нашем отделе 3 единицы, я в том числе. Как вести прием, как консультировать, как назначать если людей тысячи в районе. 21 село и 1 пгт. Субсидиантов целая армия, в нас мало. После сокращения еще меньше Теперь точно к пасхе люди субсидию получат.
Правда Stavr
04.10.2019
+ почта загальний відділ, сидять умнічають нероби
Юлія Stavr
29.08.2019
Я з вами в цьому повністю згідна! Скоротимо "отдел коммуникаций с общественностью",але в ОДА він залишиться, і хто буде виконувати цю роботу? Може бухгалтер? От про що я веду мову..
Лилия Юлія
30.08.2019
Сфотографувати чи написати новину може місцева газета, а у інтернеті розмістити будь-яка людина, яка користується соціальними мережами, нічого складного і часу багато непотрібно. Бухгалтер якраз зможе виконати роботу спеціаліста звязків з громадськістю, навіть і під час звітності, а от Спеціаліст зможе виконати роботу бухгалтера???
Олена Лилия
06.09.2019
От тільки не кожен бухгалтер має хиcт описати захід, який проводиться, адже їхня специфіка роботи полягає лише у розрахунках. Да і з рештою всі ж наполягають на повній відкритості, прозорості влади, оприлюденні всього, що проводиться РДА, а щоб це забезпечити, на це все також потрібен час, якого в бухгалтера чи іншого фахівця не має. Якщо Ви не займалися цією роботою, то Ви і не можете її оцінити. Окрім того, у спеціалістів оргвідділв та зв'язків з громадськістю є багато інших обов'язків, постійна відписка та інформування про виконання розпорядчих документів вищестоящі органи влади. З кожною зміною влади все більше стає державних свят, пам'ятних дат, які потрібно обов'язково організувати, провести та відчитатися про них у вищестояші організації. Мені цікаво, як справлятиметься апарат РДА у зменшеній на половину кількості людей з постійними контрольками ОДА, адже їх кількість не зменшується.
Олена Олена
22.09.2019
Дуже просто, як завжди, перешлють контрольки на відділ освіти, а там "універсальні солдати"-методисти і відповіді на бланках РДА напишуть і фото знайдуть і викладуть куди треба. А чому ж, зробити роботу за оргвідділ - то святе, навіщо ж їм своєю безпосередньою роботою займатися.
Stavr Юлія
29.08.2019
Ну аппаратное совещание сфотографировать и выложить на фейсбук может и сотрудник аппарата РДА. Не все же время бумажки на столе перекладывать, так хоть повод будет прогуляться.
Юлія Stavr
29.08.2019
Ну ви даєте! Цікаво, що б ви сказали, якби вас відправили фотографувати апаратну нараду, колиу вас ЗВІТИ!!! Думаю, не пішли б прогулюватися з цього приводу!!!transparent_pxl.png
Валентина Юлія
11.10.2019
Фотографувати? Та ви що! У мене звіти. А от нігті робити в робочий час. Так тож завжди будь ласка
Stavr Юлія
29.08.2019
При чем тут отчет? Протокол совещания кто-то ведь пишет? Почему он/она не может сделать параллельно несколько фотографий для истории? Точно так же и на всякие дежурные митинги идет вся администрация дружной толпой.
josh_ua Юлія
29.08.2019
це ж не весілля фотографувати. пару фоток для фейсбку достатньо.
Юлія josh_ua
29.08.2019
transparent_pxl.png
Віктор Юлія
30.08.2019
Оце Юлія пів роботи, зробити пару фотоtransparent_pxl.png і написати де , коли, хто виступав ,що говорив займе пів годиниі даліtransparent_pxl.pngtransparent_pxl.pngtransparent_pxl.png
josh_ua Юлія
29.08.2019
зразу видно, що щира українка. якщо скорочують РДА, то вже і ОДА най скорочують. ібо нєфіг.
Юлія josh_ua
29.08.2019
Ібо нєфіг, дійсно! А треба "цікавитись" , що робиться на місцях! А вони не знають навіть структрури РДА! Всі ми мабуть "щирі українці"!
josh_ua Юлія
29.08.2019
тобто в ОДА потрібно скорочувати, а РДА не потрібно? чи як?
Юлія josh_ua
29.08.2019
Звичайно, потрібно!
josh_ua Юлія
29.08.2019
а в РДА потрібно?
Іра josh_ua
06.09.2019
Заспокойся, потрібно скорочувати і в ОДА і в РДА
789 josh_ua
29.08.2019
А 450 клоунів у ВР звичайно працюють на всі 100%!
josh_ua 789
29.08.2019
і ще якщо в Верховній раді кількість дармоїдів досягає 100%. то в РДА є справді є хороші спеціалісти, які працюють на мінімальну зарплату. в той час, як в сусідньому кабінеті чиїсь родич нічого не робить і не ходить на роботу і получає таку ж зарплату.
josh_ua 789
29.08.2019
ну принаймні їх по блату або родинних зв'язках на роботу не приймають.
Ірина josh_ua
03.09.2019
Люди! А вас не задрали ці вічні реформи, скорочення ? Чому ніхто в уряді не піднімає питання нових робочих місць. Вони що серйозно думають, що всі ми скорочені державні службовці райдержадміністрацій України зберемося в стаю і журавлями полетемо в Польшу на заробітки? Скільки можна знущатися з власного народу...
Ірина josh_ua
03.09.2019
Вони ще гірше,взагалі лізуть без мила в задницю до виборів, а потом з ними щось трапляється,просто зникають...правда до слідуючих виборів.
Юлія josh_ua
29.08.2019
Та при чому це , взагалі? Про що ви говорите, блат якийсь...? Вас видно не взяли туди нароботу?
josh_ua Юлія
29.08.2019
а точно. Зеленський вже президент як 100 днів. і вже корупцію подолано повністю. ніхто взагалі ніякі взятки при прийому на роботу не дає.
Юлія josh_ua
29.08.2019
Наразі ми говоримо про людей, які на сьогоднішній день працюють в РДА! І поки не буде врегульовано законодавство, ніякі функції ОТГ на себе не візьме! Вони вводять посади, які їм ПОТРІБНІ!!
Петруха
29.08.2019
Интересно, а за каким принципом будут сокращась апарат РДА?Спец по ІТ попадает или нет?
Stavr Петруха
29.08.2019
Хороший вопрос. С учетом развития ИТ тут наоборот сектор отдельный для всей РДА создавать нужно, а не специалиста аппарата сокращать.
Енгрібьорд Stavr
29.08.2019
Круто. В РДА є айтішніки. Хочу собі одненького в міський соцзахист. Ну хоч малесенького... ну хоч на півставочки.
Правда Енгрібьорд
03.09.2019
Ви, думаєте, що кажете? Які пів ставочки, зараз видно як ви ставитеся до цих спеціалістів. Це вас на пів ставочки, а він потяне вашу роботу + свою. З такими як ви і з вашими "поняттиями" в країні горе.
josh_ua Енгрібьорд
29.08.2019
мова йде, що штати роздуті. в тих в відділах де можна обійтися з 2-3 людьми сидять по 7-8. папірці з одного кабінету в інших носять. а програмістів немає. в час коли все комп'ютерезовано. бо на таку зарплату нормальний програміст не піде.
ТАТКА Енгрібьорд
29.08.2019
Вони до нас не підуть (я маю на увазі соцзахист) бо у нас роботи завернутись можна, а що робив айтішнік в РДА? Рахувався в штаті...У нас зміни в законодавстві набагато передують розробленню програм а вихід якийсь знайти треба... А може "позарятся" на нашу мінімальну зарплату???
ТАТКА ТАТКА
29.08.2019
Чи може їм до вподоби наша комп'ютерна техніка буде 2002 року випуску???
Таня ТАТКА
29.08.2019
В якій це РДА є айтішніки? Ну дуже вже цікаво знати кому це так повезло.
Олег Таня
30.08.2019
Дійсно...В якій РДА є ІТ-шник??? Щасливі!!! Найчастіше- просто "навішують" обов'язки комусь, хто більш-менш дружить з ІТ...
Енгрібьорд
29.08.2019
Така "бурна дискусія" розвернулась. Людям скороченим куди діватись в районах? Може зверху думають що усіх звільнених відразу по ОТГ розберуть? Чи в райцентрах по неньці-Україні так багато робочих місць?
Юлія Енгрібьорд
29.08.2019
По світу з "торбинками" йти, в ОТГ вже є свої спеціалісти і всих туди не візьмуть!
Людмила
30.08.2019
От зроблять краще. З райцентру, де є хоч якась інфраструктура їздити в село на роботу. А де ж економія фондів зарплат? Коли замість одної РДА утворюється три ОТГ, і в кожній - штат такий як в РДА.
бух Людмила
30.08.2019
РДА фінансується з державного бюджету, а ОТГ - з бюджету ОТГ, от і економія держбюджету
ергій
30.08.2019
с 55 тис до 40 це зменшення вдвічі?
Наталія
30.08.2019
На 1035 дармоїдів в Дніпропетровській ОДА буде працювати 10 -15 чоловік в РДА.Бред Гройсмана в останні дні при владі.
josh_ua Наталія
30.08.2019
Дніпропетровська областьК-ть районів - 22К-ть об'єднаних територіальних громад - 64
Наталія josh_ua
30.08.2019
Обєднання не у всих відбулося.
josh_ua Наталія
30.08.2019
дані з сайту децентралізація
Віт
30.08.2019
Цікаво, а зарплату збільшать, чи знов тільки ізбранним...
Катрин
01.09.2019
Якщо в знаходжусь в декреті. Чи скоротять мене?
Марина Катрин
02.09.2019
А У НАС РДА ЗОВСІМ ЗНАХАБЛІЛИ!!! СКОРОЧУЮТЬ УПРАВЛІННЯ СОЦ.ЗАХИСТУ ВЖЕ ЗАРАЗ, А ОДИНИЦІ СОБІ В ШТАТ ПЕРЕНОСЯТЬ.....ОТ ПАСКУДИ!!!
ПРАВДА Марина
09.09.2019
Без фахівців УСЗН ОТГ буде дуже погано, треба робити реорганізацію і направляти туди спеціалістів, напруга у районах зростає, тільки ці люди та фінансування її стримують. Привчили людей до халяви-тепер маємо. Повинна бути захищена мати з дитиною, людина похилого віку та людина з інвалідністю-останні всі ПРАЦЮЙТЕ ,ПРИВИКАЙТЕ. Тільки наша країна може собі дозволити дармоїдів кормить.
Юля Катрин
02.09.2019
ні, не скоротять. Лише звільнять у разі ліквідації організації
Олександр
02.09.2019
В нашій Маловисківській ОТГ штат вдвічі більший ніж в РДА!
Віта
03.09.2019
І знову ж таки нікого не цікавить, куди діватись 50% людям, яких скоротять, де в маленькому містечку шукати роботи та на які кошти жити?transparent_pxl.png
ната
03.09.2019
сама працюю в РДА, рахую, що скорочувати штати треба, займаємося збором нікому не потрібної інформації, відписками.... але, питання, куди податися після скорочення...
До Нати ната
03.09.2019
Якби Ви, шановна, і справді ПРАЦЮВАЛИ в райдержадміністрації, Ви б розуміли, що потрібно не чисельність скорочувати, а впорядковувати функції державних органів влади, І тільки після цього визначатися з граничною чисельністю.
ana
03.09.2019
Президент України доручив завершити децентралізацію та провести місцеві вибори на новій територіальній основі
Ната
04.09.2019
Працюю в управлінні фінансів РДА, цікаво хто має довести конкретно нам чисельність яка має залишитися?
ура Ната
04.09.2019
РДА доведе, а себе не доведе.transparent_pxl.png
ура ура
04.09.2019
По Чернігівській області стали фінвідділами з 3 працівниками.
люся
04.09.2019
Скоріше всього ОДА доведуть граничну чисельність працівників до кожної РДАІ я так думаю, що з 1 листопада повинні повідомляти про скорочення працівників
бух
04.09.2019
А нам уже Департамент фінансів прислав завдання - бюджетний запит на 2020-2022 рр.з урахуванням цього скорочення, строк виконання завтра до кінця дня...... це нормально?.... не маючи ніякої даже приблизної структури всіх відділів та управліінь РДА, хто буде, що буде.....???? Просто немає слів, одні емоції......
Наталка бух
05.09.2019
Так на Департаменти фінансів Мінфін бюджетний запит скинув.
бух Наталка
05.09.2019
та не хай би спочатку скинули структуру відділів та чисельність, хто залишається? і також функціії відділів, що залишаються, чи мабуть вони хочуть, щоб в половину менше людей виконували роботу за всіх, і за копеешную зарплату, так виходить...???
Ганна
04.09.2019
Довели... Бюджетний запит на 2020 рік із врахуваанням постанови... без граничної чисельносиьті , до 5 вересня...
Світлана
05.09.2019
Управління соціального захисту під скорочення не попадають? Перша примітка постанови.
Марина Світлана
05.09.2019
Правильно, вони не попадають, але "хитрющі!" РДА скорочують їх до 01.01.20 і розширяють собі штат без зміни граничної чисельності. А потім 01.01.20 і себе скротять на 30%, точніше свої пусті стільці!! Цікаво, чи є ще такі унікальні РДА ?????
Наталья
06.09.2019
Пiд скорочення попадуть тi працiвники, якi дiйсно працюють та отримують мiнiмальну ЗП (бо вони не своi) , а своiх вони лишать, щоб i на далi отримувати премii та все iнше.
Люся Наталья
06.09.2019
Подивимося, чекать вже недовго
Галина
06.09.2019
Я за децентралізацію с/рад .Вони ніщо на вирішують,тільки витрата з бюджету.Але і РДА як так працюватиме-непотрібна
Валентина
08.09.2019
З приводу працівників ОДА, ви думаєте, у них мало роботи. Щоб направити інформацію міністерству, спеціалісту треба дочекатися її від усіх РДА та ОТГ головне вчасно і не "аби що". спробувати з того, що отримали скласти реальну картину. РДА і ОТГ вже багато, а спеціаліст в ОДА один за напрямком.Є хороші спеціалісти і в РДА і в ОТГ. але мало.Зараз важко всім, хто дійсно працює.
світлана Валентина
25.09.2019
ніхто не каже що мало роботи,але коли на один обласний департамент де працює чоловік 60 в районі залишається один спеціаліст, то що йому робити?
Люся Валентина
09.09.2019
"а спеціаліст в ОДА один за напрямком"В спеціалістів РДА кілька напрямків, а після скорочення буде в 2 рази більше.Хоча все це лірика, по факту буде скорочення тільки працівників РДА. Так що для ОДА нічого не зміниться.
нАтА Валентина
09.09.2019
В ОДА працюють вже з готовою інформацією що надають з РДА де є виконавча дисципліна, контрольні листи, на які треба дати відповідь у строк за любих обставин, а той спец. з РДА поки дочекається відповіді від сільської ради чи підприємства то має 100 разів перевірити чи отримали запит та 200 разів подзвонити ще й особисто та випросити якусь інформацію
Добряк
10.09.2019
РДА - в топку , толку з них = 0 , вони всерівно людей не бачать, Державна політика й так "лізе" в кожен дім з телевізора . Про що ті РДА звітують ? все давно приватне . Реальних цифер їм ніхто не скаже . Мітинг організувати за рахунок сільради -невелике діло . Скорочення ..., скорочують спеців , а не замів голови та керівника апарату ( слово то яке ).А взагалі ціль всіх цих рехформ одна : змусити селян за копійки продати свої паї за безцінь , загнати в міста, землю розпахати . Й нікого не питали про ці реформи , а вони повзуть при всякій владі .
Наталя Добряк
12.09.2019
На території району створена лише одна громада (15 відсотків). Яким чином буде здійснюватись скорочення і яка доля фінансових управлінь, можливо хтось може надати таку інформацію, буду дуже вдячна,
Наталя Добряк
12.09.2019
Постанова №746 щодо скорочення державних службовців РДА набирає чинності з 01.01.2020 року. Попередження за 2 місяці з01.11.2019 року чи з 01.01.2020 року?
Ія
12.09.2019
Прийняли постанову про скорочення райдержадміністрацій ,не враховуючиУСЗН, але на місцях ніхто на це незважає.Попередньо розраховують,.. і будь-ласка 15% скоротіть. На питання: хто буде виконувати роботу?Як завжди одна відповідь -вас і так багато.Виникає питання: кому гірше,тому що скоротять чи тому що залишиться? !!!
Анна Ія
18.09.2019
Наше УСЗН скорочують на 30%. Ніхто не зважає на постанову. І на об'єм роботи. Якщо це буде масове явище, а воно, схоже, так і має бути - то наш уряд рубає гілку, на якій сидить.
Правда Анна
26.09.2019
Люди, скорочують УСЗН, мабуть дійсно зміни до Постанови будуть
Правда Анна
26.09.2019
А чого нам нічого не кажуть, люди б роботу шукали...
Наталя
13.09.2019
До цього часу не доведена гранична чисельність працівників РДА в розрізі районів. Адже відсоток скорочення у всіх повинен бути різний в залежності від кількості створення громад. Адже це живі люди, які мають стаж 20-30 років державної служби. В 50 років ,мабуть, дуже тяжко знайти роботу.Виходить, ці працівники взагалі не захищені державою.
Валентина
17.09.2019
Ай правда Попередження за 2 місяці з 01.11.2019 року чи з 01.01.2020 року?Де б його почитати консультацію. Вже не за горами скорочення.
ІРИНА
18.09.2019
Про що розмова. Постанова вводиться в дію з 01.01.2020. Як ви можете 01.11.2019 попередити працівника про скорочення його посади? На підставі чого?
Наталя ІРИНА
19.09.2019
Є інформація, що вже вносяться зміни до цієї постанови, і де попадають під скорочення районні УСЗН. Попереджувати про скорочення будуть більш за все з 01.11.2019 року, так як фонд оплати на 2020 рік зменшений . До кожного району індивідуальний підхід, тобто будуть враховувати відсоток створених ОТГ на території району.
Аля ІРИНА
19.09.2019
я з вами згідна , щоб попереджувати людей потрібно мати нову структуру РДА і новий штатний розпис з посадами згідно структури. А як можна зробити штатний з 01.11.2019 якщо постанова вводиться з 01.01.2020. можливо я щось не знаю? Поясніть.
ааа Аля
20.09.2019
В Чернігівській області скоротили РДА навесні 2018 року без ніяких постанов, а розпорядженням голови ОДА.
Ольга ІРИНА
18.09.2019
Наскільки я зрозуміла, то 01.01.2020 року вже має бути новий штат, бо грошей на старий з нового року ніхто давати не буде, а це вибачте 2 повних робочих місяці! До прикладу у Вінницькій області уже прийнято відповідне розпорядження ОДА та чітко розяснено, що з жотня в районах будуть попереджеати про скорочення.http://vin.gov.ua/news/ostanni-novyny/21249-na-vinnychchyni-roziasnyly-osoblyvosti-realizatsii-postanovy-kabminu-shchodo-skorochennia-shtatnoi-chyselnosti-raiderzhadministratsii?fbclid=IwAR1-CgPQ6RsNaMbuvOphyEOfuQ0jioJS9FfSm_b73ih7t80nOnT4tq_zlv0
Людмила
18.09.2019
А якщо в районі ще не має ОТГ?
ааа Людмила
20.09.2019
А це нікого не обходить. transparent_pxl.png
NM
18.09.2019
Дуже багато роботи у фахівців ОДА!!! Тільки знаєте Ви, що там, де в ОДА створено департамент, в РДА іноді працює одна особа. І якщо кожний фахівець департаменту ОДА надішле до РДА лише один лист за своїм напрямком, порахуйте, на скільки листів повинен відповісти фахівець РДА. А після скорочення такий фахівець РДА буде працювати на 2 або 3 департамента ОДА. Да, в областях живе Еліта, а ті, хто в районах - так, люди нищого гатунку, хай їдуть у Польщу на заробітки, або у "собез" - отримувати допомогу як малозабезпечені версви населення.
Людмила
19.09.2019
Дуже багато роботи в РДА!!! За них все роблять структурні підрозділи, а вони тільки вихідний ставлять і відправляють!
Кума Людмила
19.09.2019
Да,да, а як почнуть скорочувати, то в першу чергу у структурних підрозділах, бо ж їх там треба у апараті плани робіт складати та папірці реєструвати..
кекс Кума
20.09.2019
У нас скоротили дуже відчутно по всіх структурних підрозділах, а в апараті РДА тільки прибиральницю.
Люся кекс
20.09.2019
Цікаво, як же змогли обійти пункт про 50%-не скорочення апарату?В нашій РДА обіцяють скоротити апарат рівно на 50%.
кекс Люся
20.09.2019
Придумають секторів поза апаратом, переведуть туди з апарату потрібних людей, а структурні підрозділи скоротять по повній.
кекс Люся
20.09.2019
Чернігівській пілотний проект півтора роки тому.
Наталя
23.09.2019
В яких областях вже є розпорядження ОДА на скорочення?
Слава Наталя
23.09.2019
У Вінницькій .http://vin.gov.ua/oda/normatyvno-pravovi-dokumenty/556-rozporiadzhennia/rozporiadzhennia-2019-rik/21286-rozporyadzhennya-710-vid-16-veresnia-2019-roku
Татяна
23.09.2019
Що відомо про зміни до попередньої постанови про скорочення і інформації про те,що УПСЗН теж будуть скорочувати?
наталья
26.09.2019
Чому наши РДА не виконують накази та постанови!!!!!Скорочують не чисельність в РДА , а чисельність в управліннях соц.захисту ,кто будет працювать ---РДА ,,,,,,,В наказі п 1 Під час визначення грничної чисельності працівників держадмміністрацій чисельність працівників чисельність працівників соціального захисту населення не скорочувалась.
Ирен наталья
26.09.2019
Яка область?
Інна Ирен
28.09.2019
Дніпропетровська
ирина
26.09.2019
50% в управлениях соц.защити ,а не в РДА все как всегда , ничего не изменилось. А сами как сидели так и будут сидеть..
Інна
28.09.2019
Так чому тоді відповідно до даної Постанови райдержадміністрації скорочують управління соцзахист? На 50%.Порушують Постанову? І ніякого захисту працівникам УСЗН немає. Трактують тим що ми підрозділ РДА. А чітко написано що працівників усзн не скорочувати.
Наталя
30.09.2019
Є проект постанови із змінами , але ознайомитись з ним я не можу ніде знайти
Ірен Наталя
30.09.2019
А звідки така впевненість, що він (проект постанови) є? З коментарів інших?
Олена
30.09.2019
УСЗН Дніпропетровської область також скорочують на 50%, і ніхто дивится на приписку в постанові про недоторканність УСЗН. А хіба можно скорочувати працівників згідно якогось "проекту постанови", якого ніхто не бачив, його ж повинні теж опублікувати як проект до затвердження. Значить його і в помині не має... А нас наколотили..
Володимир
08.10.2019
А у кого ЦНАП скорочують?
саша
08.10.2019
у кого по областях є прийняті розпорядження про скорочення
Наталя
10.10.2019
розпорядження голови Дніпропетровської ОДА від 08.10.2019
Люся Наталя
11.10.2019
А скільки працівників апарату скоротили?
Галина Наталя
10.10.2019
який відсоток структурні підрозділи?
Наталя Галина
11.10.2019
в РДА залишиться 56 працівників, з низ 14 апарат
рогатин
15.10.2019
Доброго дня, у вас по районах також сторожів та техпрацівників скоротили?
Маша
16.10.2019
Зеленський підтримує реформу Гройсмана і Порошенка, бо йому вигідно щоб всі повиїзжали в польшу чи італію
Петруха
18.10.2019
Так оставляют ІТ-шников в апарате РДА или нет?Ps.. я лицо, - ответственное за внедрение електронного документооборота в РДА.
Таня
18.10.2019
Зміни до постанови будуть,тоді й побачимо чи зміниться гранична чисельність апарату, бо по структурних однозначно зміни будуть
Люся Таня
19.10.2019
Звідки інформація, що будуть зміни до постанови?
Таня
19.10.2019
Інформацію в п*ятницю скинули з ОДА,постанову переглядають
Юлія
21.10.2019
У Вас є копія щоб ознайомитись?
Люся
21.10.2019
Ох вже ці загадкові зміни до постанови. Всі тільки чули і ніхто не бачив)
саша
23.10.2019
що нового чути про скорочення
РДА Полтавська обл. саша
24.10.2019
Ще нічого не чути, на рівні слухів, але краще б щось говорили. Як кажуть "очікування смерті гірше смерті". Так що чекаємо поки наша ОДА "розродиться"
Наталя
23.10.2019
Нас сьогодні скоротили, з 30 працівників залишилось 20
Тетяна Наталя
24.10.2019
А ви яка область? Співчуваю, а ми ще очікуємо... Вже сил не має!!!!
Наталя Тетяна
25.10.2019
Нас попередили 24.10.2019 на підставі постанов Кабінету Міністрів України від 12 березня 2005 року № 179 «Про упорядкування структури апарату центральних органів виконавчої влади їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій» (зі змінами) та від 18 квітня 2012 року № 606 «Про затвердження рекомендаційних переліків структурних підрозділів обласної, Київської та Севастопольської міської, районної, районної в мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій» (зі змінами), розпорядження голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 08.10.2019 № Р-557/0/3-19 «Про внесення змін до розпорядження голови Дніпропетровської облдержадміністрації від 08 листопада 2012 року № Р-830/0/3-2»
Наталя Тетяна
25.10.2019
Дніпропетровська, УСЗН
Паша Наталя
23.10.2019
Ето кого нас?
саша
24.10.2019
ми також в очікувані. Ходять слухи, що якась ще має бути постанова на скорочення. У яких областях вже проводять скорочення?
Таня
24.10.2019
Переглядають постанову по переліку структурних підрозділів,доки її не приймуть,ніяких дій по скороченню не буде
Люся Таня
25.10.2019
Цікаво чи встигнуть до 0.11, бо я так розумію ця дата останній строк попередження про скорочення
Олег
25.10.2019
ст. 43 ЗУ "Про ДС" (в новій редації)Про зміну істотних умов служби керівник державної служби письмово повідомляє державного службовця не пізніш як за 30 календарних днів до зміни істотних умов державної служби, крім випадків підвищення заробітної плати.
РДА
25.10.2019
30 днів це істотні зміни умов служби, а скорочення ст.87 ЗУ "Про ДС" - 60 днів
Наталя РДА
25.10.2019
фінансові управління скорочують 60 відсотків
Наталя РДА
25.10.2019
Все правильно - 60 днів
Аля РДА
25.10.2019
і це вірно. і попереджати треба 28.10.19, щоб через 60 днів звільнити, щоб не перейти у новий рік.
Аліна
25.10.2019
Вибачте, але читаю статтю 87 закону і жодних 60 днів не бачу.
Аля Аліна
26.10.2019
Це згідно кзоту 60 днів
Наталя
25.10.2019
нас попередили 24.10.2019 на підставі постанов Кабінету Міністрів України від 12 березня 2005 року № 179 «Про упорядкування структури апарату центральних органів виконавчої влади їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій» (зі змінами) та від 18 квітня 2012 року № 606 «Про затвердження рекомендаційних переліків структурних підрозділів обласної, Київської та Севастопольської міської, районної, районної в мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій» (зі змінами), розпорядження голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 08.10.2019 № Р-557/0/3-19 «Про внесення змін до розпорядження голови Дніпропетровської облдержадміністрації від 08 листопада 2012 року № Р-830/0/3-2»
Таня
29.10.2019
Перед тим як попередити штатні розписи затвердили?
Наталя Таня
29.10.2019
Да
Наталя
04.11.2019
Завтра в "Урядовому кур"єрі" повинна бути оприлюднена нова постанова щодо скорочення державних службовців РДА. Зміни суттєві. Індивідуальний підхід до кожної області, чого всі і чекали.
Олег Наталя
18.11.2019
І де ж та постанова про зміни, можливо її взагалі не буде....
наталя Олег
18.11.2019
буде
Виктор
05.11.2019
Уже есть приблизительная структура. Спеца ІТ-шника вроде оставляют в апарате.
Люся
06.11.2019
З апаратом цікаво виходить - де водій, прибиральник, секретар керівника, звернення? А як можуть 2 людини вести персонал, документообіг, контроль? А організаційна робота і цифровий розвиток - 1 особа, це і є ІТ-шник? Не заздрю тим, хто залишиться, про відпустки і лікарняні можна забути.
Олег Люся
06.11.2019
Повністю згідний з Вами. Ще юриста з кадрами можливо з'єднати , а з загальним і контролем це взагалі дурня. Напевно структуру "малювали" ті хто взагалі не орієнтується в роботі.
Тамара
19.11.2019
А що робити працівникам передпенсійного віку,яким лищилося 1-4 роки,які мають страховий стаж по 35 років. Невже не можна відправити на пенсію. Зробіт зміни до пенсійного законодавства.
наталя
19.11.2019
Нова постанова №926 від 03.11.2019 року щодо скорочення
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі