Нашi сайти:
buhgalter.com.ua
1957 0
Друкувати
Обране

Сумісність різної косметики для догляду: що важливо знати



Конфліктна ситуація 

При підборі продуктів для гігієни та догляду за волоссям і шкірою косметологи рекомендують використовувати засоби, які входять в каталог однієї марки і виготовлені в рамках певної серії. Багато з нас це правило ігнорують через незнання, вважають його рекламним ходом або хитрощами для збільшення продажів, але насправді це корисна рекомендація, якою не слід нехтувати. 

Сучасна косметика має досить складну, багатокомпонентну рецептуру, в формули навіть схожих за призначенням продуктів різних марок найчастіше входять інгредієнти, які погано поєднуються між собою і їх взаємодія може призвести до небажаних наслідків – почервоніння або запалення шкіри, підвищена ламкість волосся. Але найчастіше ці складові нейтралізують дію один одного і застосування косметики не дає помітного результату.

Створюємо гармонійні пари

Давайте розберімося які саме продукти слід підбирати в колекції одного бренду:

  • Шампунь і кондиціонер. Цей дует можна вважати класичним, адже він забезпечує два найважливіших етапу – очищення і поліпшення стану волосся. Але сьогодні виробники пропонують різні нововведення, тому з'являються комбіновані варіанти, що поєднують гігієну та догляд в одному флаконі.
  • Очищуючи засоби і тонік. Гель або піна для вмивання розчиняють забруднення, але залишають після себе залишки поверхнево-активних речовин, які відповідають за створення піноутворення і омилення, а тонік їх нейтралізує, а також нормалізує рівень pH. Якщо ми використовуємо косметичні зразки різних марок, вони не будуть гармонійно доповнювати один одного, а значить етап очищення не буде завершено належним чином.
  • Креми і сироватки для обличчя. Обидва ці продукту є взаємозалежними. Будь-яка сироватка являє собою комплекс активних кислот, екстрактів, вітамінів, які оперативно покращують стан шкіри, а крем виступає як фінішне покриття – закріплює її дію.

  • Гель для душа і лосьйон для тіла. Жорстка водопровідна вода негативно впливає на шкіру. Після душу ми часто відчуваємо відчуття стягнутості і дискомфорт, позбавиться від яких можна за допомогою лосьйону або мусу для тіла. Ці продукти легко розподіляються, швидко вбираються і не залишають плям на одязі. Гель та лосьйон з однієї серії мають загальним ароматом, що викликає позитивні емоції і приплив бадьорості.
  • Денний і нічний крем. Ці продукти обов'язково повинні мати загальне призначення, відповідати вашому типу шкіри. Засоби різних брендів скоріше за все спровокують негативну реакцію у вигляді алергії або їх застосування буде безрезультатним. Можуть бути й інші неприємні наслідки, наприклад, поява пігментації, набряклість, запалення.
  • Нічний крем і засіб для повік. У складі цих продуктів кількість активних компонентів може досягати 30%. Тому використовуємо кошти однієї гами, які не будуть конфліктувати між собою.

Різноманітні комбінації колекції Avon

Зрозуміло, кожен може керуватися власною думкою, але такий підхід дозволяє знизити ризик негативних наслідків, позбавить вас від зайвих матеріальних витрат, допоможе отримати чудовий результат і відчувати себе комфортно. Але тут виникає інша проблема: якій марці віддати перевагу? На полицях наших магазинів не завжди можна знайти наведені вище комбінації з близьких за дією продуктів одного виробника. 

Пропонуємо вам звернути увагу на каталог бренду Avon. У колекції цієї марки представлені різноманітні косметичні продукти для шкіри і волосся, добре поєднувані один з одним. До того ж, вам не доведеться нікуди ходити – за кілька хвилин ви можете оформити замовлення безпосередньо на сайті makeup.com.ua, а потім він буде оперативно доставлений за призначенням. 

З початку 2000-х марка постійно входить в трійку найпопулярніших косметичних брендів України. Успішність компанії пояснюється цілою низкою чинників, але найочевиднішим з них є успішна, досить цікава історія. Все почалося ще в 1886 році з відкриття Девідом Макконеллом в Каліфорнії невеликої фірми з продажу парфумерії. В кінці 30-х бізнес очолив син засновника і саме він прийняв рішення перейменувати компанію і назвав її на честь міста Стратфорд-на-Ейвоні, в якому народився Вільям Шекспір – улюблений драматург батька. Безумовно, це був вдалий вибір, бо фірма поступово виходить на новий рівень, розширює каталог і, з відомого певному колу споживачів США і Канади бренду, перетворюється в знамениту міжнародну марку.

Компанії з тривалою історією завжди викликають довіру у споживачів, але ця фірма ніколи не обмежувалася досягнутим, тому було здійснено ряд важливих заходів, які дозволили Avon, попри тимчасові труднощі, як і раніше займати й утримувати перші позиції в своєму сегменті косметичного ринку:

  • оптимізація каталогу і виключення з нього товарів, не пов'язаних з основною діяльністю;
  • кожні півроку пропонуються новинки парфумерії, декоративної косметики, а також оригінальні продукти для догляду за шкірою і волоссям;
  • з 1996 року товари бренду можна купити не тільки в офіційних представників, а й замовити в інтернеті;
  • відкриття нових заводів на території Європи, а також в Китаї, Кореї, Аргентині, США;
  • розробка рецептур у власних лабораторіях і жорсткий контроль якості, безпеки та ефективності запропонованих продуктів;
  • демократичний рівень цін;
  • збільшення випуску антивікових засобів, що забезпечують комплексний догляд;
  • активну участь в благодійних проектах;
  • масштабна рекламна кампанія із залученням зірок шоу-бізнесу з різних країн. 

Колекцію цієї марки можна сміливо назвати збалансованою і в ній ви можете без проблем підібрати косметичні засоби, які будуть доповнювати та посилювати дію один одного.

Наш сайт корисний для вас?

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

 


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (0)
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться