Інформація по темі "" | Публікації по тегу
11.12.24
1512 0
Друкувати
Обране

Як почати працювати в програмі FIT-Бюджет?

Розпочати роботу в програмі FIT-Бюджет доволі просто. У цій статті ви знайдете покрокову інструкцію для налаштування програми та заповнення необхідної інформації.

Крок 1: Вхід у програму

Після реєстрації та введення логіну й паролю, увійдіть у програму. Якщо виникнуть запитання, зверніть увагу на значки «?» в кожному розділі. клацнувши на них, ви знайдете довідкову інформацію або допомогу. Якщо цього буде недостатньо, скористайтеся чатом технічної підтримки, де можна поставити запитання.

Крок 2: Налаштування основної інформації

Перейдіть до розділу «Основні налаштування» та заповніть:

  • Назву вашої установи (коротку та повну).
  • Юридичну адресу (необхідно для відображення у звітах).
  • Коди та дати реєстрації, наприклад код ЄДРПОУ, дату та номер реєстрації. Цю інформацію можна знайти в об’єднаній звітності, яку ви подаєте до Пенсійного фонду.

Якщо ви не користуєтесь модулем формування звітів, деякі поля можна пропустити.

Крок 3: Оберіть основні параметри

  1. Ознака неприбутковості — для бюджетних установ зазвичай обирається відповідна ознака.
  2. Казначейство та ДПС — оберіть область та район, в яких обслуговуєтесь.
  3. Код адміністративно-територіального устрою — якщо вам невідомий ваш код, завантажте його з довідника на сайті buhgalter.com.ua.

Крок 4: Довідники та класифікації

  • Місцеві КПК (Коди програмної класифікації видатків): для установ місцевого бюджету створіть відповідний довідник у програмі.
  • Джерела фінансування: кожен кошторис повинен бути прив’язаний до певного джерела фінансування. Зверніть увагу, що загальний і спеціальний фонди не є джерелами фінансування, вони прив'язуються до одного кошторису.

Крок 5: Додайте рахунки

Перейдіть до розділу «Рахунки» та додайте:

  • Реєстраційні рахунки.
  • Інші рахунки, зокрема лікарняні, депозитні чи рахунки власних надходжень.
  • Особові рахунки (для органів місцевого самоврядування та головних розпорядників коштів).
  • Рахунки, відкриті в банках, згідно з постановою № 378.

Для кожного рахунку вкажіть:

  • IBAN.
  • Назву рахунку.
  • Джерело фінансування.
  • Дату відкриття та відповідні коди.

На що звернути увагу?

  • Код бюджету: правильно заповніть це поле, оскільки воно використовується у платіжних інструкціях та звітах.
  • Коди коштів: програма дозволяє використовувати як старі, так і нові коди коштів для зручності.

Заключний етап

Після заповнення всіх довідників та рахунків можна починати працювати з програмою: формувати звіти, вести облік та здійснювати фінансові операції.

У разі виникнення додаткових запитань звертайтесь до технічної підтримки FIT-Бюджет, яка завжди готова допомогти!

Долучайтесь до користувачів та полегшуйте своє життя вже сьогодні! 

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
0
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі