Як реалізована робота з кошторисами в «FIT-Бюджет»

Дивіться відео та обов'язково залишайте свої коментарі, що ви думаєте з цього приводу.


Друзі!

Щодня ми активно працюємо над створенням платформи «FIT-Бюджет»  для того, щоб полегшити вашу роботу. Ми досконало вивчаємо ваші потреби та особливості роботи, щоб вам було максимально комфортно працювати на нашій платформі.

Враховуючи ваші побажання, ми вирішили більш детально розказати вам про одну з функцій платформи — складання кошторисів!

Дивіться відео та обов'язково залишайте свої коментарі, що ви думаєте з цього приводу.

Реєструйтесь на www.fit.com.ua, якщо ви ще не з нами!

 



Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (53)
Людмила
24.07.2017
Все конечно очень хорошо, но цена-7000,00!!! это неподъемно для сельских и поселковых советов. Это уже окончательная цена? Вариант меньше цена-больше клиентов не рассматривается?
Сергій Людмила
24.07.2017
А звідки така сума (7000 гр) взялась?! Це сума на рік чи одноразово?
людмила Сергій
25.07.2017
https://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=129&t=8383 Евгений написал в форуме
Владимир Людмила
26.07.2017
У любой программы есть себестоимость, видимо меньше не рентабельно авторам
Наталья
24.07.2017
Интересно , но ДОРОГО !!!
Володимир
24.07.2017
Непагано візуально виглядає але хотілося б подивитися приклад роботи із спеціальним фондом а саме в частині розподілу по кодам доходів (для зведення а також в майбутньому для інтеграції із звітністю). Робота із спецфондом на порядок складніша щодо візуалізації та вірного збереження даних.
Володимир
24.07.2017
Більшість установ місцевого бюджету на рівні району (сільські, селищні ради, ОТГ) є також і фінансовими установами і одночасно з кошторисом вони формують та здають і розпис. Тут бачу реалізований сам кошторис, тому установі доведеться цей же об'єм даних вносити кудись ще раз щоб зробити розпис. Як планується вирішити це питання?
Наталія
24.07.2017
Подивилась, проаналізувала. Можливо слід врахувати потребу користувачів в аналізі використання кошторису в розрізі розгорнутих КЕКВ. Тому при заповненні плану асигнувань (за потреби ) бажано було б додати функцію вибору : ведення за розорнутими чи згорнутими КЕКВ (2250,2270) а вже прививеденні форми на друк також додати запитання яку форму друкувати : затвержену накахом чи деталізовану... і можливо варто всі відеоролики і обговорення зробити темою на форумі.
Володимир Наталія
24.07.2017
Підтримую. Часто виникає потреба бачити розпис видатків по всіх КЕКВ, тому що розпис у фінвідділ подається по повних КЕКВ. Також підтримую обговорення на форумі.
EVGENIY Наталія
07.08.2017
Я також підтримую зробити тему на форумі :) її може зробити будь хто з користувачів форуму :)
Лариса
24.07.2017
На электронную почту не приходит подтверждение.
Редакцция Лариса
24.07.2017
Проверьте папку "спам" или напишите свою почту
Юлія
25.07.2017
Теж не приходить підтвердження на електронну пошту
Редакция Юлія
25.07.2017
Можливо ви вже реєструвались. Напишіть свою пошту я перевірю
Наталія
26.07.2017
Все добре, але ж коли буде вже працювати програма? Коли вже можна встановлювати? А саме головне хотілось щоб було все так як 1 С 9 НАРАХУВАННЯ З/П; ФОРМУВАННЯ БЮДЖЕТУ, ЗВІТИ В КАЗНАЧЕЙСТВО) ТОБТО ВСЕСЬ БАЛАНС.
Редакція Наталія
26.07.2017
Програму не потрібно буде встановлювати) Для роботи необхіно лише браузер. Доступ до тестування отримають зареєстровані користувачі вже у вересні!
Тетяна
26.07.2017
Доброго дня. Довідка змін до помісячного плану асигнувань не зручна , тому, що не відображає можливість зняти кошти в тому чи іншому місяці , як в програмі" Місцеві бюджети ", якщо немає планів або залишки коштів менше чим потрібно зняти, відображається примітка що планів менше ніж потрібно зняти. .
Людмила
26.07.2017
Програма сподобалась. Надіємося що в ній все буде як в 1 С та навіть більше
Олена
26.07.2017
Євген, подивились складання кошторису у новій FIT-Бюджет. Програма виглядає дуже сучасно, це приємно.
При складанні кошторису необхідно робити багато зайвих маніпуляцій. Було б справедливо набрати один документ, наприклад Розширений план асигнувань (за всіма КЕКВ та помісячно), а з нього автоматично формується кошторис та план асигнувань.
А далі побачимо?
Володимир Олена
27.07.2017
Підтримую, саме такий підхід (максимально точне внесення початкових даних) дає змогу варіювати функціонал в залежності від ступеня розпорядника коштів і формувати більш широкий діапазон документів, що виникають в процесі формування бюджету установи.
Вікторія
26.07.2017
Мені здається, я уважно слідкувала за розвитком цієї програми, де я не побачила про вартість? Це ціна програми? а робочі місця? а оновлення? Програма зацікавила дуже. Чекаємо. Дійсно діліться з безпосередніми користувачами - бухгалтерами, щоб вчасно передбачити недоліки. Хочу, щоб у звітах був модуль для одержувачів нижчого рівня, одержувачів і ми всі разом для зведених звітів.
Редакція Вікторія
27.07.2017
Зараз вартість програми на 1 робоче місце складатиме 7000 грн/рік. Сюди входять і усі оновлення, які будуть з'являтись у вас, так як наприклад на цьому сайті з'являються свіжі новини, тобто одразу та без очуківань спеціалістів. Дякуємо за ваш відгук.
Сергій Редакція
27.07.2017
Для державних організацій можна було б зробити програму безплатною! Держава же допомогла вам забороною такого конкурента, як 1С. Фінансування же таких організацій йде з державного бюджету.
Андрей Сергій
30.07.2017
А сім'ю годувати за які гроші? Потрібно і Вам зарплату не платити, щоб у держави не забирати зайве
Сергій Андрей
31.07.2017
Малося на увазі, що можна було б заключити договір з державою на написання бесплатного ПО (як, наприклад, державні реєстри). Всерівно, більшість державних установ не зможе купити собі ПО за таку ціну.
Андрей Сергій
31.07.2017
Тоді це вже буде монополія і питання буде розглядатися Антимонопольним комітетом. 1с і Парус з ринку так просто не підуть, а ще є відчизняні програми (ІС ПРО, Агрософт, Біком, Базіс, Хеппі-Бух і тд).
Робити ПО дешевшим мабудь не рентабельно для розробників
Бюджетник Андрей
05.08.2017
А ставить такую стоимость тем более нерентабельно, т.к. никто не даст 7000 в год на одно рабочее место. Это же не операционная система. Каждый год война идёт за тот же Медок, цена нужного модуля которого, грубо говоря, в 3 с лишним раза ниже. А здесь 7000... С тако
Вікторія
26.07.2017
вибачаюсь "розпорядників нижчого рівня"
Володимир Вікторія
27.07.2017
Так функціонал якраз зараз і відповідає розпоряднику нижчого рівня, а от для розпорядників вищого рівня та фінансових установ бюджету, в мережі яких є розпорядники нижчого рівня та одержувачі, функціоналу поки що малувато.
Наталія
27.07.2017
Розглянули відео з формування кошторису, цікавить питання - збільшення доходної частини загального фонду, проходить у випадку перевиконання доходної частини за відповідною статтею надходжень. При таких змінах ми в програмі "Місцеві бюджети" в першу чергу вказуємо за рахунок чого збільшуються доходи (перевиконання в розрізі статті надходжень, трансферти і т.д.) Як все це відобразити в FIT-Бюджет?
EVGENIY Наталія
07.08.2017
Здається ви плутаєте складання розпису та кошторису! В кошторисі загальний фонд не розписується по видам доходів!
Володимир EVGENIY
07.08.2017
Справа в тому що багато розпорядників коштів місцевого рівня (сільські селищні ради) складають розпис і кошторис одночасно тому що вони є фінансовими установами відповідних місцевих бюджетів. Тому для них ці процеси є нерозривними і пропонувати окреми працювати з розписом і кошторисом це робити подвійну роботу. Тому і були пропозиції вносити максимально можливі дані (як розщподіл по КЕКВ так і можливість розподілу по доходам та ін.) а вже потім в залежності від потреб кожного формувати потрібні документи. Таким чином будуть задоволені потреби максимального кола користувачів
EVGENIY Володимир
07.08.2017
Я з вами цілком згоден і розумію! Обов'язково прийму ваші зауваження! Дякую вам за участь в обговоренні! І за цікаві поради!
Людмила
28.07.2017
Підтримую тих, хто бажає бачити розпис видатків по всіх КЕКВ. Особливо важливо для закладів, які фінансуються за скороченою класифікацією, бажано було щоб формувався План використання бюджетних коштів. Також підтримую обговорення на форумі.

Виктория
28.07.2017
Понравилось, команде браво!!! Поддерживаю предложение расписать кошторис по всем КЕКВ. В месячном плане ассигнований 2270 5000 идет свернутый, было бы гораздо удобнее сделать приложение с подробной росписью 2270 и 5000, а итог шел бы свернутый результат.
лиля
31.07.2017
Я зареєструвалась, як розпочати роботу?
Редакція лиля
31.07.2017
Запуск платформи призначено на вересень. Слідкуйте за новинами на порталі!
Руслана
31.07.2017
Підтримую пропозицію щодо складання плану асигнувань не тільки за скороченою класифікацією, а і за повною, оскільки фінансування йде на за КЕКВ 5000, а у розрізі КЕКВ.Крім того, питання чи передбачає дана програма облік для головних розпорядників, а саме формування розпису, зведених кошторисів, змін до них та облік фінансування у розрізі розпорядників з урахуванням дотримання планових показників? Наша установа - головний розпорядник (в мережі 47 закладів). Облік ведемо без ПЗ, користуємось саморобними електронними таблицями Excel. Це роботу полегшує, але любе поновлення змін до класифікації тягне масу проблем для внесення змін вручну. .
бух
31.07.2017
Дякуємо за заявку!Ваша заявка прийнята. На електронну пошту, яку ви вказали при реєстрації, відправлено лист підтвердження. Відкрийте його та перейдіть за посиланням для того, щоб активувати свій профіль.
- це написано при реєстрації . А активуватись не виходить. що треба зробити?
Редакція бух
01.08.2017
Можливо ви вже реєструвались і підтверджували пошту. Скажіть свій email ми перевіремо
Тетяна
31.07.2017
Третій раз реєструюся, а підтвердження не має
Редакція Тетяна
01.08.2017
Можливо ви вже реєструвались і підтверджували пошту. Скажіть свій email ми перевіремо
Тетяна Редакція
03.08.2017
tpampur@ukr.net
Nina
01.08.2017
У відео дуже швидко промайнуло, як виглядає документ "на друк"" Наші казначеї вимагають "затверджено" голова РДА, "погоджено" начальник РФУ, чи враховано це у Вашій програмі?
EVGENIY Nina
07.08.2017
В офіційному документі (Наказ 57) не має погоджено! тому ми даємо можливість редагувати друковану форму!
Валентина
01.08.2017
А як програма прив"язана до програмно-цільового методу, зокрема складання бюджетних запитів,паспортів бюджетних програм?
Валентина
01.08.2017
Управління праці та соцзахисту має в казначействі 10 рахунків по державному бюджету та 36 рахунків по місцевому бюджету для проведення різноманітних виплат населенню плюс утримання установи. Чи можливо все це вести в одній програмі?
EVGENIY Валентина
07.08.2017
Так все це передбачено!
оксана
02.08.2017
регистрируюсь- но не приходит лист подтверждение
Редакція оксана
03.08.2017
Можливо ви вже зареєстровані. Скажіть свою адресу ми перевіремо
Наташа
02.08.2017
Як бути Централізованим бухгалтеріям що мають по декілька установ на одному джерелі фінансування і повинні вести план асигнувань і фінансування в розрізі по установах?
ААА
03.08.2017
В одне місце ті кошториси!!!!!!!!! Вже більше як півроку прожили на 3200, з яких чистими - 2544грн, технічки і сторожа отримують на рівні з головними спеціалістами і навіть на 10% більше і чомусь про це всі мовчать!!!!!!!! То до чого така уравніловка далі приведе????????? І як таку ситуацію стимулювати преміями і надбавками, якщо 1 тарифний розряд 1600грн і всі ці надбавки входять в 3200!!!! СКІЛЬКИ ЦЕ ЩЕ БУДЕ ПРОДОВЖУВАТИСЬ!!!!!!!!!!!!!!????????????

Олег
07.08.2017
За таку програму червона ціна 500 грн не більше.
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі