Які особливості організації роботи служби охорони праці на підприємстві?
Робочі місця працівників служби охорони праці мають розміщуватись (як правило) в окремому приміщенні, забезпечуватись належною оргтехнікою, технічними засобами зв’язку і бути зручними для приймання відвідувачів.
Для проведення навчання, інструктажів, семінарів, лекцій, виставок може створюватись кабінет з охорони праці.
Роботодавець забезпечує стимулювання ефективної роботи працівників служби охорони праці.
Працівники служби охорони праці не можуть залучатися до виконання функцій і завдань, не передбачених Законом України «Про охорону праці»,Типовим положенням про службу охорони праці та системою управління охороною праці на підприємстві.
Служба охорони праці взаємодіє з іншими структурними підрозділами, службами, фахівцями підприємства та представниками профспілки, а за її відсутності – з уповноваженими найманими працівниками особами з питань охорони праці.