Інформація по темі "" | Публікації по тегу
23.05.16
19628 35
Друкувати
Обране

Рева: Нас всіх чекають серйозні зміни, які можуть не сподобатися багатьом

Кабінет Міністрів шукає способи скорочення дефіциту Пенсійного фонду, який в цьому році складає 145 млрд гривень. Це одна з ключових проблем, вирішити яку просить Міжнародний валютний фонд. З 1 січня уряд має намір запустити пенсійну реформу і ряд пропозицій вже узгоджені з МВФ. Зокрема, планується розширити базу оподаткування єдиним соціальним внеском, частково легалізувати сектор тіньових зарплат, і збільшити сплату ЄСВ з мінімальної зарплати. Про ключові напрями реформи і про вимоги МВФ в інтерв'ю РБК-Україна розповів міністр соціальної політики Андрій Рева.



РБК-Україна: 18 травня завершила роботу місія МВФ. Проблемних моментів було кілька - впровадження електронного декларування держслужбовців і величезний дефіцит Пенсійного фонду. Зараз це - 145 млрд гривень. Як ви пропонуєте знижувати його?

Андрій Рева: Ми повинні підготувати заходи і пояснити нашим міжнародним партнерам, як збираємося це вирішувати. Те, що відбулося - це приклад безвідповідальної політики і популізм. Скорочувати ставку єдиного соціального внеску (вдвічі - до 22%, - ред.) в умовах дефіциту Пенсійного фонду в 80 млрд гривень - невиправданий оптимізм. Очікувати, що всім стане соромно, і все відразу заплатять, і тому дефіцит не збільшиться - виявилося, що поки ця теорія не підкріплена практикою.

РБК-Україна: тоді мова Йде про те, що ставка буде відіграна?

Андрій Рева: Я категорично проти того, щоб ми грали в такі ігри. Сказавши "а", потрібно сказати і "б". Якщо будемо робити крок вперед і два назад, то це не принесе стабільність в наше життя та економічну систему країни. Ніхто нам вірити не буде, якщо скажемо, що 5 місяців пожили за новими ставками, побачили неправильність цього рішення, тому будемо знову міняти.

РБК-Україна: І про недовіру бізнесу до держави йдеться.

Андрій Рева: І довіру бізнесу ми підірвемо, плюс хтось в тінь повернеться. І знову ми отримаємо всі ті ж 80 млрд гривень дефіциту. Це ж не закриває проблему. Так працювати не можна. По-хорошому, як мені здається, як би це мало бути, якщо подивитися в ретроспективу, приймаючи рішення про радикальне скорочення ЄСВ, потрібно було піднімати пенсійний вік. Це моя особиста думка. Тоді б воно якось коррелировалось. Так, ми приймаємо хороше рішення, і трохи поганого.

РБК-Україна: Якщо говоримо про зрівноважування рішень, то до 1 січня має бути прийнято відповідне законодавство, в тому числі, і про підвищення пенсійного віку?

Андрій Рева: впираються в пенсійний вік, а проблема виглядає значно ширше. Справа не стільки в пенсійному віці, хоча у всіх сусідніх країнах пенсійний вік підвищено. В Білорусі, яку дуже часто ставлять у приклад, взяв президент Лукашенко своїм указом підвищив на 3 роки вік для всіх: чоловікам - до 63 років, жінкам - 58. І не питав нікого, а взяв і зробив. З усіх країн, наших сусідів, тільки в Росії пенсійний вік залишився колишнім. Це для довідки. Але це в Білорусі зробили, тому що у них немає інших системних проблем. А у нас є ряд проблем. І головна полягає в тому, що у нас 16 млн офіційно зайнятих осіб, як тих, хто працюють за наймом, так і самозайнятих. Пенсіонерів - 12,5 млн осіб. Скільки працюючих сплачує ЄСВ?

РБК-Україна: Половина.

Андрій Рева: 9 млн. тобто 7 млн людей, які не в тіньовому секторі, не сплачують ЄСВ.

РБК-Україна: Як це може бути?

Андрій Рева: Тому що в законодавстві по цілому ряду категорій встановлена добровільна система сплати.

РБК-Україна: Це ви аграріїв маєте на увазі?

Андрій Рева: А що вони пенсіонерами не будуть? Давайте тоді введемо правило: раз всі ми будемо пенсіонерами і раз Пенсійний фонд солідарний, то всі повинні нести і солідарну відповідальність. Винятків бути не повинно. Ми ж не говоримо про преференції, а говоримо про можливості людини отримувати пенсію. Тому перше, що ми повинні зробити, це розширити базу оподаткування ЄСВ. Перш, ніж говорити про якісь інших радикальних кроків, давайте зробимо це. Я думаю, що товариством така пропозиція має бути сприйнято. Я розумію, що зараз вийдуть захисники, знову будуть свиней-корів під Верховну Раду приводити, вила піднімати. Але тоді треба чесно сказати, за що вони виступають: щоб люди, за яких вони виступають, не отримували пенсію.

Друге, що потрібно зробити. Не секрет, що у нас величезний тіньовий сектор, і люди в ньому отримують гроші чорним налом і не платять ніяких податків, включаючи ЄСВ. Начебто зараз їм і добре, але потім виникають проблеми з нарахуванням пенсії. У нас є пропозиція, ми вже підготували законопроект, норми якого дозволяють частково легалізувати тіньовий сектор зарплати.

Мова йде про внесення змін у закон "Про оплату праці". Під оплатою праці ми повинні розуміти не просто мінімальну тарифну ставку, яка дорівнює прожитковому мінімуму, а весь заробіток. І це, в першу чергу, стосується недержавного сектора. І, як показують розрахунки, ми отримаємо легалізацію 2,5 млн додаткових платників ЄСВ. Це правильно і дозволить нам, не вдаючись до радикальних дій, збільшити кількість платників.

Третя позиція. У нас 30% зарплати - мінімальна. Ви будете сміятися, але директор приватного підприємства має мінімальну зарплату, його бухгалтер теж. Як зробити так, щоб вони платили більше? Пропоную. У нас мінімальна ставка ЄСВ 22%. А давайте встановимо мінімальний внесок. Сьогодні з мінімальної зарплати сплачується ЄСВ 319 гривень. Давайте встановимо мінімальний внесок на рівні 640 гривень. Тоді сенсу платити зарплату менше 2 прожиткових мінімумів не буде. Тому на підприємстві спокійно можна буде підвищити зарплату вдвічі.

Далі, що ще є. За Януковича був прийнятий список 1 і 2 «шкідливих» професій. Ми його переглянемо і залишимо дійсно шкідливі роботи, які реально шкодять здоров'ю людей і дійсно дають підстави для дострокового виходу на пенсію. Наведу простий приклад. Є шахтар, а є директор шахти. Ви мене вибачте, але на якій підставі директор шахти прирівнюється до "шахтаря"? Так, начебто він очолює шкідливе виробництво.

РБК-Україна: Скільки таких категорій?

Андрій Рева: Це ще все потрібно проінвентаризувати, щоб не за посадою людина потрапляв на пенсію достроково, а саме тому що здоров'я погіршився. Шахтар відпрацював і пішов на пенсію, тому що він не може далі працювати. А директор шахти отримав право дострокового виходу і ще 20 років працює, тому що йому здоров'я дозволяє, адже він же в забій не спускається, вугільним пилом не дихає. Тому тут також потрібно наводити порядок і приводити все у відповідність. Ще одне питання соціальної справедливості. Якщо я плачу ЄСВ 35 років, виходжу на пенсію в 60 років. Мені платять мінімальну пенсію. Ви не платите ЄСВ, маєте 15 років стажу і виходите на пенсію в 60 років.

РБК-Україна: І теж отримую мінімальну пенсію.

Андрій Рева: Так от є сенс платити ЄСВ? А в законі прописано - 35 років страховий стаж для чоловіків і 30 років для жінок. Якщо ви 15 років стажу маєте, але не маєте 30-35 років. Правильно, щоб вам платили пенсію в 60 років? Я вважаю, що немає. Давайте збільшимо. Якщо у тебе є стаж, який дозволяє в 60 років вийти на пенсію, отримуй виплату, якщо не дозволяє, то потрібно переглядати норми. Саме такими діями ми призвели систему до зрівнялівки, і у людей пропадає бажання працювати та сплачувати ЄСВ. Це ключові моменти, які ми будемо обговорювати. Це наші пропозиції, які ми обговорювали з МВФ. Вони нічого нам не нав'язували, вони хочуть побачити наш план ліквідації дефіциту Пенсійного фонду. Ми зараз напрацьовуємо зміни, а потім представимо громадськості. Що з них пройде, а що ні, я поки не готовий сказати. Я кажу про ідеї, вони ще не прийняті. Але в будь-якому випадку, нічого не можна відкидати. Відповідальна політика полягає в тому, щоб пенсії виплачувалися, а у нас ситуація така, що через пару років пенсії не буде чим платити.

РБК-Україна: Як ви будете всі ідеї, законопроекти проводити через парламент?

Андрій Рева: Більшість людей в парламенті - відповідальні люди. Якби це було не так, то це уряд не обрали б. Потрібно пояснювати. Зрештою, ми ж не вічні, хто прийде після нас, і все одно необхідно буде вирішувати ці питання. Так краще повісьте відповідальність на нас, але приймайте. Ось як вийшло з Арсенієм Яценюком? Коли він прийшов в уряд, у нього було кілька проблем: дотації НАК "Нафтогаз-України" в 114 млрд гривень, дотації ПФУ - 80 млрд гривень і дотації вугільної галузі - до 13 млрд гривень. Коли він почав вирішувати першу проблему, це коштувало йому популярності і, в підсумку, крісла. Він не встиг закрити проблему, останній ривок зробив вже наш уряд і подивіться, що коїться. Адже, фактично, НАК врятували і основи енергетичної безпеки були закладені, як не крути. Але, вирішуючи одну проблему, породили іншу. Дефіцит ПФУ виріс до 145 млрд гривень, але якщо так сталося, то людям потрібно чесно сказати, що тепер нас усіх чекають серйозні зміни, які багатьом може не сподобатися.

РБК-Україна: Якщо реалізувати пенсійну реформу в повному обсязі, наскільки скоротиться дефіцит Пенсійного фонду?

Андрій Рева: Ми зараз вважаємо. МВФ попросив дати розрахунки. Ми повинні запропонувати, порахувати і представити їм розрахунки. Якщо нічого не робити, то дефіцит буде тільки рости. 257 млрд гривень - це весь бюджет ПФУ та 145 млрд гривень з них - дотації з бюджету. Тобто, ми виявилися до ситуації, коли Пенсійний фонд - банкрут.

РБК-Україна: Які терміни ставить МВФ?

Андрій Рева: Вересень. Але зверніть увагу, МВФ повів себе по-людськи. Вони могли б сказати: «У нас був меморандум, двічі гроші давали, що не зробили, виконуйте їх, а потім будемо розмовляти». Певний рівень недовіри є, що ми починали робити, але не закінчували, нам дуже важко було розмовляти з ними. Але ми сказали, що не збираємося їх переконувати вербально, ми хочемо, щоб вони подивилися на наші дії.

РБК-Україна: Реформа буде запущена з 1 січня?

Андрій Рева: Так. Тягнути далі не можна.

РБК-Україна: Бюджет ПФУ та держбюджету будуть розроблені з урахуванням пенсійних змін?

Андрій Рева: Вони повинні бути збалансовані.

РБК-Україна: З МВФ знайшли спільну мову, а чи є підтримка ваших ініціатив в уряді?

Андрій Рева: Я б здивувався, якщо б у нас була однодумність. Коли люди мають різні точки зору, це - нормально. В результаті ми приходимо до якогось знаменника. Навіть коли тарифи обговорювали, сперечалися, дискутували, що робити з субсидією, як соціально захистити, які повинні бути соцнормативи споживання, що робити з судами, куди люди почали звертатися після донарахувань, що робити з податком на пенсії. Це була комплексна проблема і кожен отримував свої завдання. Потім ми їх зібрали воєдино і коли побачили повну картину, прийняли в цілому. Так, воно непопулярне, але воно правильне. Якщо б ми пішли по самому жорстким сценарієм з підвищенням пенсійного віку, як це зробила Грузія, за 5 років піднявши на 5 років вік, то у нас би дефіциту Пенсійного фонду вже не було. Але наскільки це було б правильно в нас, я не готовий обговорювати, Грузія все-таки маленька країна.

РБК-Україна: Коли постане питання про запровадження другого рівня накопичувальної системи?

Андрій Рева: Давайте поговоримо не гаслами, а на економічному мовою. Зміст накопичення полягає в тому, що держава бере частину ваших грошей і кладе в ПФУ. Це не банк, адже особливістю пенсійного накопичення є не високий прибуток, а гарантована. Отже, перша умова - гарантований прибуток, хоча б 2% в рік і не просто 2%, а вище рівня інфляції.

У минулому році у нас інфляція була 49%, так от інвестиційний дохід мав би становити 51%. Назвіть хоч одну структуру, яка гарантовано могла б забезпечити 51% прибутку? Немає такої. Друге питання. 2% повинні отримувати не раз в рік, а десятиліттями для того, щоб на виході отримати ефект. Назвіть структуру, яка гарантовано дасть такий дохід вище рівня інфляції хоча б протягом 20 років. Немає і такого. Але в Україні немає, тоді що, виводимо ці гроші за кордон і починаємо інвестувати в чужу економіку. Це ж ненормально. Якщо вивести неможна, просто кладемо їх і подивимося, що з ними буде через 20 років. Нічого. Що у результаті отримуємо? При дефіциті солідарної системи 145 млрд гривень, частину грошей резервуємо на майбутнє, знаючи точно, що вони пропадуть. Так чи не краще ці гроші зараз направити на погашення дефіциту, поки не буде кращих умов для запровадження накопичувальної системи.

РБК-Україна: Уряд вже під керівництвом Володимира Гройсмана подав законопроект до парламенту про запровадження накопичувальної системи.

Андрій Рева: Ми його відкличемо. Про це домовилися і з МВФ. Економічні розрахунки показують, що сьогодні вводити накопичувальну систему економічно недоцільно.

Розмовляла Наталія Непряхіна

env_icon Отримуйте новини поштою!

Ми будемо надсилати вам найсвіжіші матеріали кожного тижня

Для цього вкажіть своє ім'я та електронну скриньку

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Новини по темі:
30.11.21 Пенсії та субсидії в декілька кліків: Мінцифри запустила нові послуги у Дії Призначення та перерахунок пенсії, оформлення субсидії та довідки про страховий і трудовий стаж тепер доступні на порталі Дія. Мінцифри презентувала 7 нових соціальних послуг у Дії під час Online Summit.
29.11.21 Щодо виплати компенсації за обіди в період дистанційного навчання Відповідно до пункту 6 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. N 305, компенсація за безоплатне гаряче харчування в закладах освіти здійснюється у випадках, визначених законодавством.
22.11.21 Як нараховувати допомоги за е-лікарняними по догляду за дитиною тривалістю понад 14 днів? Надання допомоги з тимчасової непрацездатності по догляду за хворою дитиною віком до 14 років здійснюється за весь період, протягом якого дитина за висновком лікаря потребує догляду, але не більше 14 календарних днів. А в разі стаціонарного лікування – за весь час перебування застрахованої особи в стаціонарі разом із хворою дитиною. Цей вид допомоги фінансується за кошти Фонду соціального страхування України з першого дня.
коментарі
(35)
Гриша
23.05.2016
Хороше, фахове інтервю , без всякого популізма
Україна
23.05.2016
"Мова йде про внесення змін у закон "Про оплату праці". Під оплатою праці ми повинні розуміти не просто мінімальну тарифну ставку, яка дорівнює прожитковому мінімуму, а весь заробіток. І це, в першу чергу, стосується недержавного сектора. І, як показують розрахунки, ми отримаємо легалізацію 2,5 млн додаткових платників ЄСВ. Це правильно і дозволить нам, не вдаючись до радикальних дій, збільшити кількість платників." Як розуміти цей вислів, це про що. Цікаво -термін оплата праці - як розуміє Рева зараз.
Игорь
23.05.2016
І знову продовжуємо ту ж саму пісню, тягнемо з усіх по максимуму, на мій погляд креативних і доцільний ідей вони знову не мають. Те, що описано в статті ні до чого позитивного не призведе і дефіцит ПФ буде залишатися і надалі. Чому наш кабмін нічого не робить для зменшення безробіття ? в цьому напрямку не робиться нияких кроків. Для солідарної системи білше робочих місць - більші надходження в ПФ і не потрібно винаходити велосипед який вже давно їздить.
Ольга Игорь
24.05.2016
А нічого, що 3/4 "безробітних" - працюють? Просто неофіційно. Тут же начебто всі бухгалтери, знаємо, як платимо ЄСВ. Хоч би постидалися, третина працюючих "отримує" мінімалку! Дванадцять чоловік, мільйонні обороти, фонд оплати праці - 15 000 грн! Не платитимемо податки, не матимемо пенсії. Все просто. Я вже і не сподіваюся.
Папандопуло
23.05.2016
"Сдается мне, мы все стоим на пороге грандиозного шухера!" (с) Плакали наши пензии:((
Кіра Папандопуло
24.05.2016
Однозначно
Василь Папандопуло
23.05.2016
Ну чего? Путлер крымчанам пенсии даёт.
Елена Василь
24.05.2016
До чього тут Путін??? Ці реформи стосються нашої держави. Ви і сюди зі своєю політикою п"ятака вставляєте. Скоро пенсію посмертно будуть надавати, а ви все на когось звалюєте. Що не кажіть, а нашим правителям люди і за три копійки не потрібні. Всі реформи, що вони проводять, тільки сильніше затягують мотузку.
Ирина Елена
24.05.2016
Елена, подписываюсь под каждым Вашим словом!
Ikar
23.05.2016
під 2% річних? да краще в банк в долларах покладу
Игорь Ikar
24.05.2016
Тільки є одна невеличка деталь, внески в ПФ Ви зобов'язані платити в будь-якому випадку і держава не дозволить відмовитись від сплати.
Наталя Ikar
24.05.2016
В нашій країні кошти потрібно тримати дома в "банках",а то з "мудрими реформаторами" можна втратити все.
Коля
23.05.2016
Багато українців взагалі не мають ні пенсії, ні зарплати ; звільнені з роботи у зв"язку з "ліквідаціями" державних установ , тобто з ініціативи держави, по незалежним від працівників причинам позбавлені засобів існування, живуть на утриманні своєї сім"ї та перебиваються випадковими підробітками . ..
Валентин
23.05.2016
Так іхочеться спитати, Боже за що ти караєш нас такими "мудрими" керівниками країни?
Валентин
23.05.2016
Від ідей цього Реви скоро ревітемуть всі роботяги України.
Наталя
24.05.2016
Одне й те саме.Винуваті "поперєдники".Хай перестануть красти державні кошти,вернуть гроші які украі уряд Яценюка, ті ж самі 50 мільярд.грн,тоді і не буде дефіцита державного бюджету.А то вже "задрали" своїм підвищенням пенсійного віку.Все звертають на другі країни.Лукашенка згадали.Та Вам до нього ніколи не дотянутись. Там такий рівень життя,особливо в сільській місцевості, нам тільки мріяти про це.Одно Європу в примір ставлять,все рівняють по європейському.Так зробіть нам заробітну плату так як в Європі.А то одна й та сама пісня: нема грошей.Для народу немає,а всі міністри які приходять в Уряд,потім йдуть з нього мільйонерами.
Тетяна Наталя
24.05.2016
Це точно.
Олена
24.05.2016
Легалізацію робочих місць треба зробити реальною. Зараз вона не проводиться. В кожному місті є прибуткові великі підприємства, де люди працюють і отримують непогану зарплату, а офіційно мінімалку. В людей нема вибору. Ця проблема правоохоронних органів, фіскальної служби та інших державних органів (їх зараз дуже багато створено). Все місто знає про тіньові доходи, крім тих, хто має знати. Мораторій на перевірки розв'язує руки експлуататорам
Наташа Роства Олена
30.05.2016
Оля я вас підтримую, для чого ввели звіт про прийнятих працівників ? Бухгалтерам та кадровикам мабудь, щоб робота була. И не хто і не собирається пройтись хоч по торгових точках і зафіксувати працюючих. Одні балачки про вивід з тіні зарплат, а кроків не яких
Гриша Олена
24.05.2016
В кінці року скоротили районні КРУ, скорочення проводять в податкових, повинні провести скорочення в державних органах. Людей меньше роботи більше на низькі зарплати. По факту виходить, що влада не зацікавлена в легалізації робочих місць, а навпаки економить кожну копійку на простих людях
Світлана
24.05.2016
Створення робочих місць (ріст виробництва ) з відповідною зарплатою найкраще вирішення проблеми пенсійного фонду. Також пенсійний закон має бути один для всіх .
Лариса
24.05.2016
Для зменьшення дефіциту ПФ необхідно урівняти де-які види пенсій, впершу чергу, це стосується держслужбовців та депутатів. Ми всі живимо на одній теріторії і їмо хліб з цієї теріторіїї, то чому пенсії мають бути різні. І ще , якщо людина виходить на пенсію і хоче працювати далі, то хай вибирає , що отримувати, чи пенсію, чи зарплату, робочих місць на всіх не вистачає, а їсти треба всім!
Ольга Лариса
27.05.2016
Це біда нашої держави. Хіба людина в 60 років ще має бажання і здоров'я працювати? Мали б достойне пенсійне забезпечення не працювали б. За 1000-1200 грн дуже не проживеш, от і працюють до смерті... Шкода... А нам це все подають у красивих фантиках від цукерочок...
Олена Лариса
24.05.2016
Підтримую. В розвинених странах різниця в пенсіях від мінімальної до максимальної не більше ніж у 10 разів. А у нас ця різниця в 100 і навіть більше разів. Це неприродньо. Але маючи стаж більше 40 років прикро, коли тобі в обличчя сміються "розумні" люди, які пропрацювали в основному "на себе" не сплачуючи в ПФ ні копійки і говорять, що все одно пенсія в нас буде однакова.
ЯЯЯЯ Олена
24.05.2016
А чому Ви не працювали на себе? Чому я пропрацювавши на посадах з загрозою корупції, КРУ та інших повинен отримувати пенсію таку, як техпрацівник????? Я хотів заробити пенсію і я її маю. Хто заважає йти в депутати та на інші посади????? Йдіть!!!
Лариса ЯЯЯЯ
24.05.2016
Працювавши на таких посадах, ВИ і зарплату відповідну отримували, а може і не тільки зарплату, а ще і льготи і ..., а тепер своєю пенсією хочете і дітей своїх утримувати. А ви поділіться з тими , хто взагалі роботи не має, а їм треба дітей годувати. Я про таких як Ви , дуже багато знаю, хто працював в "совке" на должностях , а тепер по вислуге на пензии.
ЯЯЯЯ Лариса
24.05.2016
Так ідіть працюйте, а не ждіть подарунка! Так звісно краще: плакати і ждати допомоги. Робіть хоч щось!!!
Тетяна
24.05.2016
Як можна вести мову про підвищення пенсійного віку? Цей Рева хоч би поїхав у село, в якому одна вулиця і всього декілька хат. Де цим нещасним людям взять стаж в 15 років для мінімальної пенсії в майбутньому? Нема ніякої роботи в селі. Які живуть тільки за те, що здають молоко по 3 грн. за літр. Зате в магазині воно скільки коштує. Транспорт всього 2 рази в неділю ходить в райцентр, та ще й не у всіх селах. Це що? Може він запропонує їм оформити підприємницьку діяльність? Не дай Боже, обвинить цих людей, та ще з них податки за це брать. Це вони вміють - придумувати нові податки.
Коля
24.05.2016
Нужно значительно уменьшить пенсии работающим пенсионерам, достигших пенсионного возраста. Безработная молодёжь уезжает за границу, спивается и колется от того, что нет работы, а пенсионеры получают зарплату и пенсию в полном объёме. Также предлагаю брать с работодателя дополнительный налог за каждого работающего у него пенсионера.
Тетяна
24.05.2016
Через деякий час ще підвищать пенсійний вік, потім ще, ще... Поки люди не почнуть вмирати прямо на робочому місці. А потім ВРУ зробить висновки, що ця пенсія і взагалі нікому не потрібна, бо люди до самої смерті працюють. Все ж таки працюють. Ми будемо працювати до самого вибачте за слово "до здоху", а вони нас будуть обкрадати і обіцяти, а ми капловухі будемо слухати.
Ольга
27.05.2016
Чомусь у нашій державі рахують пенсіонерів і кількість працюючих. Дійсно, за таких розрахунків навантаження "1 пенсіонер на одного працюючого" . Але давайте рахувати осіб працездатного віку і картина кардинально поміняється. Може, варто державі забезпечувати громадян роботою на державних підприємствах, а не скорочувати робочі місця? Пускати ситуацію на самоплив, а потім платити допомоги по безробіттю? Невже в нас так все гарно, що людям роботи немає, мабуть уже все перероблено, відремонтовано, прибрано? Не треба підприємства приватизовувати( дарувати одній особі). В Україні роботи непочатий край.... І де взяти стаж, наприклад, у селі, де колгоспи давно розвалили, а землю орендують підприємства розташовані навіть не на території району?
Тетяна Ольга
31.05.2016
Підтримую, двома руками ЗА!!!
Тетяна
31.05.2016
Тобі, Рева і твоїм нащадкам - наші заробітні плати, наші проблеми.
Тетяна
31.05.2016
А де ж молоді працювати, коли всі робочі місця будуть зайняті людьми похилого віку? Запустіть усі заводи, фабрики і дайте людям роботу, тоді і грошей в державній казні буде вистачати. Так ви, телепні неспроможні навіть керувати. Ви тільки придумуєте та обіцяєте. Ви себе хоч з сторони послухайте яку ви ху_ню несете. Дибіли. Наша країна родюча своїми землями, це ж золоте дно. А вам наліво-направо - не моє не жалко. Ну от як можна бути патріотами своєї країни, коли такі дауни нами керують? Самі падли йдіть в АТО - "на передовую".
Oleg
01.09.2016
Чожусь дефiцит був спочатку 17,потiм 89,а зараз вiдшкодовують з бюджету 145?????
Залишити коментар:
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.