Установи, які здійснюють соціальні виплати, подають до органів Казначейства платіжні доручення разом з електронним реєстром
Відповідні умови містить постанова КМУ «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства фінансів, органів Державної казначейської служби та установ, які здійснюють виплати пільг, субсидій, інших соціальних виплат, під час перерахування таких виплат» від 18.02.2016 р. № 151.
Для перерахування коштів на здійснення соціальних виплат установи, які здійснюють такі виплати, подають до органів Казначейства платіжні доручення разом із реєстром виплат в електронному вигляді за формою згідно з додатком 1 до цієї постанови та зведеним реєстром виплат у паперовому вигляді за формою згідно з додатком 3 до цієї постанови.
Електронний реєстр подається до органів Казначейства для передання Мінфіну в електронній формі із застосуванням електронного цифрового підпису та шифруванням із використанням посиленого сертифіката ключа Акредитованого центру сертифікації ключів Казначейства в установленому порядку без доступу до персональних даних.
До 1 липня 2016 року для перерахування коштів на здійснення соціальних виплат установи, які здійснюють такі виплати, подають до органів Державної казначейської служби реєстр в електронному вигляді за формою відповідно до додатка 2 до Порядку виплати пенсій та грошової допомоги за згодою пенсіонерів та одержувачів допомоги через їх поточні рахунки в банках, затвердженого постановою КМУ від 30.08.1999 р. № 1596, та формою № В1-М, визначеною додатком 1 до Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв’язку, затвердженої в установленому порядку.