Інформація по темі "" | Публікації по тегу
03.02.17
29305 124
Друкувати
Обране

Без 8 березня та 9 травня: представлено проект календаря нових вихідних в Україні

Ознайомитися з повним текстом проекту Закону “Про державні та інші свята, пам’ятні дати і скорботні дні”, можна за посиланням http://www.memory.gov.ua/…/proekt-zakonu-ukraini-pro-derzha….

Свої пропозиції до проекту Закону надсилайте на public@memory.gov.ua до 1 березня 2017 року.

Так, Інститут національної пам'яті пропонує відзначати такі державні свята, які є неробочими днями: Шевченківський день – 9 березня; День пам'яті та примирення – 8 травня; День Конституції України – 28 червня, День Незалежності України – 24 серпня; День родини – друга п'ятниця вересня; День захисника України – 14 жовтня.

Крім того, до них додаються три традиційні свята: Новий рік – 1 січня; Різдво Христове – 7 січня; Великдень – один день.

Також в ІНП пропонують відмовитися від перенесення на понеділок святкового дня, якщо він випадає на вихідні.


 

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
124
Елена
03.02.2017
День державного прапора 23 серпня тепер день скорботи... как мило
Людмила
03.02.2017
А де Троїця?
ипр
03.02.2017
День скорботи і вшанування пам'яті жертв війни 22 червня ?
Победа
03.02.2017
ну и сволочи...
Анастасiя Победа
03.02.2017
Погоджуюсь!Всi попереднi дати це iсторiя а забувати ii не можна,тому що це етап життя наших предкiв.Пройде якихось 15-20 рокiв i нашi дiти й онуки теж скажуть що це за пам"ятнi днi та дати?Вiдмiнять небесну сотню, днi скорбот,14 жовтня i т.д iзнову все переписуй.
оксана
03.02.2017
а мы на ЭТИХ обижаемся за дебильные инструкции по бухучету. Мне кажется они за гранты и родителей предать готовы. Вот ....
Олена
03.02.2017
Поскорбуємо 23 серпня і давай 24 святкувати ... А від поздоровлень жінок взагалі відмовились
Анастасiя Олена
03.02.2017
Зато у чолoвiкiв буде 14 жовтня та 6 грудня. Щоб бiльше пили.Треба ж споювати нацiю . Справдi,дебiли дебiлами!!!Скiльки ще буде тривати цей безлад в краiнi дурнiв??!!
Ирина Анастасiя
28.02.2017
А зачем нам женщинам праздники. Работать. работать и еще раз работать. Так сказали наши "великие мужи". А сильной половине человечества надо больше отдыхать, они наверно очень устают. бедненькие, маленькие и очень беспомощные, а еще они очень нежные и ранимые.
123
03.02.2017
Це ж вобще триндець якись. Їм нема чим зайнятись. Проблем взагалі нема, залишилось тільки свята міняти.
Коля
03.02.2017
Думаю, що це своєрідна розвідка, яка буде реакція людей на збільшення кількості святкових днів на протязі року. Поки що додалося два нових вихідних дня: День родини – друга п'ятниця вересня; День захисника України – 14 жовтня. А деяким іншим святковим вихідним трохи змінили дати і назви -- це для маскування основного шахраювання -- збільшення неробочих дняів на протязі року. А ЧИМ БІЛЬШЕ БУДЕ У ВАС НЕРОБОЧИХ ДНІВ У ПЕВНОМУ ПЕРІОДІ, ТИМ МЕНША БУДЕ ВАША ЗАРПЛАТА ЗА ЦЕЙ ПЕРІОД.
справедливость Коля
07.02.2017
По -перше 1,2 травня та 8 березня та Троіцю відмінили (якщо Ви уважно ознайомились), а День родини не Красний день. Перегляньте ще раз уважно. з 11 стало 9 червоних днів, та щей переносів не буде. Клас.
Коля справедливость
07.02.2017
Доживемо, побачите, що жодного вихідного не відмінили і не відмінять, а лише добавили, наприклад, 14 жовтня; і будуть далі добавлять. Бо тепер рядовим працюючим у держсекторі влада буде намагатися мінімізувати зарплати шляхом зменшення робочих годин.
Коля-нарик Коля
08.02.2017
Бюджетникам платять місячний оклад, який однаковий кожен місяць, хоч 25 днів ти пропрацював, хоч 5 днів.
Людмила Коля
06.02.2017
Де ж Ви побачили збільшення неробочих днів? Прибирають 1-2 травня, 8 березня та Трійцю, тобто 4 свята, а додають тільки 2, та ще перенесення на понеділок пропонують відмінити...
Коля Людмила
06.02.2017
Жодного вихідного не прибирають; деякі переносять, наприклад, 8-е березня на 9-е березня. Але це перенесення для маскування основного шахрайства: збільшення неробочих днів з метою мінімізації зарплат.
Коля Коля
03.02.2017
Отже, для мінімізації зарплат можновладці будуть намагатися збільшувати кількість неробочих днів. Для цього , власне, і запроваджуються нові свята.
Марія
03.02.2017
таке враження, що у країні вони навели порядок,війну припинили, відновили мирне життя на території АТО, "збільшили мінімальну заробітню плату"...і взялись за свята.Для чого відміняти свята, які люди святкують від незалежності країни???невже День сімї чи Шевченківський день, змінить життя людей?довели народ до зубожіння і відвертають увагу цими"новими святами" від реалій життя, від того, що вони творять!!! І цікаво чому їм заважало свято 8 березня??
Анастасiя Марія
03.02.2017
Дуже з вами згодна.День сiм'i!!!Вони хоть дивляться на реалi статистичних данних?Що на 8 весiль 11 розлучень!А це все ж вiд безробiття,сiм'i руйнуються,бо розiжджаються потзаеордонам,щоб заробити на життя, бо в нашiй прекраснiй краiнi все робиться для людей.Вже все зробили,все гаразд,все в шоколадi ,залишилось тiльки питання коли i що святкувати!!
Оксана
03.02.2017
Что то в декабре скучновато. Надо что то придумать....
Олена Оксана
05.02.2017
День св. Миколая 19 грудня)))
Лена
04.02.2017
Для мене не зрозуміло чому саме 9 березня має бути вихідним, ну й що шо Шевченко народився? чим взагалі заважає 8 березня? чому 6 грудня день Української армії відмінили, до чого у вересні день сім"ї? а взагалі повний абсурд
Лилия Лена
07.02.2017
Нужно сделать еще один государственный праздник - ДЕНЬ ДЕПУТАТОВ-ДЕБИЛОВ!
Лилия Лена
07.02.2017
Елена,нужно еще ввести один государственный праздник - День ДЕПУТАТОВ-ДЕБИЛОВ!
Олександр Лилия
08.02.2017
Та у них і так вже є день, а точніше місцяь вихідних - так звані "депутатські канікули".
Олег Лена
04.02.2017
Не бачу втому трагедії щоб зменшити кількість святкових, тому що зараз їх забагато. 8 Березня звісно ж потрібно відзначати, але його не доцільно робити вихідним! Ось такий цікавий факт: 8 березня є національним вихідним в Анголі, Буркіна-Фасо, Гвінеї-Бісау, Камбоджі, Китаї, Конго (там свято не «міжнародних», а конголезьких жінок), Лаосі, Македонії, Монголії, Непалі, Північній Кореї і Уганді. У Сирії 8 березня відзначають День Революції, а в Ліберії — і зовсім як День пам’яті полеглих.
Светлана Олег
07.02.2017
Значит, мужикам выходной 14 октября, а женщинам не надо? Ну да, ну да. Вот все про декоммунизацию говорят, да того же Ленина - идола советской эпохи день рождения выходным не был)) Зачем же мы нового идола себе создаем - Шевченко? Ни ему, ни нам это не нужно. А женщинам один- единственный день в году убрали. Уроды.
Елена Светлана
09.02.2017
Почему это 14 октября мужикам? День захисника не мужской день. Захисником может быть и женщина.
Читач
04.02.2017
По запропонованому календарю в 2017 році було б на 6 днів робочих днів більше.
Лена
04.02.2017
Дебилы
Надія
04.02.2017
Що ж вам жінки поганого зробили? Це ж ВАШІ матусі, сестри, доньки.... цвіт любої держави...прикро... якщо не 8 березня, то хоча би День матері вшанували як годиться... А на рахунок перенесення днів, то це правильне рішення, тому що багато хто далеко від рідної домівки, від батьків, то хоч тоді люди могли поїхати кудись, наприклад, до батьків, рідних...не чекаючи цілий рік на відпустку....
Ірина Надія
07.02.2017
Повністю згідна. Хіба є хтось дорожчий за маму???!
Надія
04.02.2017
Я дивуюся чому ще хтось підтримує такі подібні пропозиції...і до чого тут Монгола, Лаос, Ліберія... ми ж на Україні , нам не потрібні порівняння, бо у кожного 8 березня має СВОЄ значення!))
Жінка
04.02.2017
Не хочуть 8 березня, хай Днем жінки призначуть 1 березня, не всі ж жінки матері - є дівчатка, підлітки, одинокі жінки......
Юлия Жінка
07.02.2017
Так, так. І ми, жінки-бухгалтери, будемо святкувати цей день на роботі !!!
Коля
04.02.2017
Ви добалакаєтесь, що вам зроблять 8-е , 9-е, 10-е і т.д . вихідними днями, і не тільки в березні , а кожен місяць. І буде у вас у місяці більше вихідних днів, ніж робочих. І побачите тоді, яка у вас буде зарплата.
Інна Коля
07.02.2017
Ти дебіл?
Коля Інна
07.02.2017
Подосланая или просто дура?
Олег
05.02.2017
Всі здобутки для повноцінного відпочинку народу знищуються. А давайте і 8 годинний день збільшимо до 12 годин?! Люди не мовчіть. Свої права треба захищати! І не чіпайте святкові, коли вони припадають на вихідні!!!
юля
05.02.2017
кількість вихідних не впливає на зарплату, у бюджетників зп стабільна, тому вихідних і побільше
Коля юля
05.02.2017
"кількість вихідних не впливає на зарплату" - це поки що. В перспективі буде впливать.
Нюша Коля
06.02.2017
В какой "перспективе"? Вы думаете, что бюджетников на "сдельную" зарплату переведут что-ли?
Коля Нюша
06.02.2017
Оплачуватись будуть тільки робочі години. А їх у місяці зроблять не 170, як зараз , а значно менше. І зарплата буде пропорційна до кількості робочих годин. Зменшувати кількість робочих годин у місяці планується шляхом введення нових святкових неробочих днів та зменшенням робочого дня з 8-ми годин до , наприклад, 5-ти годин.
Ліка Коля
08.02.2017
Коля, людям потрібно іноді і відпочивати, а не тільки працювати, як воли! А 1-2 травня взагалі хто городи садить, хто по дому працює, а хто вперше навесні іде з рідними на шашлики, і для цього не потрібно брати відпустку, яку ще треба випросити у керівництва!!!!
Євгенія Ліка
09.02.2017
Поки що це лише проект, тому може депутати ще раз подумають, що народ буде з ними не згодний! Особливо мене дратує відміна 8 березня та 9 травня! У нас ветеранів не так багато залишилось, в мене дід ветеран другої святової війни, був на фронті, чому він повинен відмовитись від святкування дня перемоги!!!!!! В кожній родині є ветерани війни, але не у всіх вони залишились живими!!!! А 8 березня насам перед свято весни, і жінка цілий рік працює на роботі, потім в дома, вся родина тримається на ній!!!! Як в неї можна забрати свято!!!!!!
Светлана Євгенія
29.03.2017
Полностью согласна, как можно отменять 9 Мая - святой день! В каждой семье осталась память о той страшной войне, отменить - значит заставить забыть то, что забыть не возмоможно!
Нюша Коля
07.02.2017
А Ви дуже поінформована людина, мабуть маєте відношення до законотворців... А поки цього не сталось, всі хто "працює на окладі" зацікавлені у якнайбільшій кількості святкових/неробочих днів :)))
Надежда
05.02.2017
Мрак...
Вера
05.02.2017
А при таком раскладе, когда же будет тот день, когда все мужчины будут поздравлять своих сотрудниц, жен, матерей, дочерей, дарить цветочки, накрывать праздничный стол???? Столько приятных слов и заботы как 8 Марта женщины получают не часто. Автор этого проекта явно мужчина! Эти украденные положительные эмоции, которых всем сейчас так не хватает, не простительны(((((. И он явно думает, что возможно сгладить этот бред тем, что сделают 9 Марта выходным((((.
Роман Вера
07.02.2017
В этом есть и плюс. 8 марта праздник - рабочий день. Мужчины поздравляют сотрудниц на работе именно 8 марта, а не за день до этого. Вечером жену, дочь, маму, тещу :)... Праздничный стол. А 9 марта восстановление сил...
наталя Вера
06.02.2017
Автор цих змін явно не мужчина, а жлоб, якому жалко квіточку жінці один раз в рік подарувати.
Вера
05.02.2017
Навела справки по автору законопроекта и его институт... Вот куда и на что расходуются бюджетные деньги... Український Інститут національної пам'яті потратил в январе 2017 года на разработку законопроектов и т.п. мероприятия - около 1 млн. грн., из них на зарплату более 700 тыс. грн. (при чем штат не большой). В декабре 2016 расходы еще больше.... на зарплату более 1,5 млн. грн., а остальные расходы вообще мрак. Явная отмывка((((. Работает институт более 10 лет. Что сделали за это время полезного для народа Украины? Ничего! Кому интересно посмотреть расходы, код ЕДРПОУ 3 9389301
наташа Вера
06.02.2017
п---ц, як подивилась на є даті, то офігєла.
Світлана наташа
06.02.2017
За посл.з виготовл. банерів "Люди Свободи" для регіонів; зг.дог.від 30.11.16 №112; акт від 30.11.16 №1/112; без ПДВ - 200 тис. Офигела тоже
Нюша наташа
06.02.2017
Таки так! І оприлюднених звітів на е-даті у цього "інститута" немає:)) І в трансакціях здебільшого якісь ФОПи!
Анна Нюша
06.02.2017
Скажу Вам больше... При чем эти ФОПы одновременно являются руководителями предприятий, которые так же могли выполнить заказ Института. Но естественно с физ.лица проще взять откат чем с юр.лица.
Арто
05.02.2017
Отменить 1 мая , еще осталось принять крепосное право и все. 1 мае єто забастовка рабочих в Чикаго за 8 часовой рабочий день
Алла
06.02.2017
Інститут національної пам*яті ви Д Е Б І Л И, якщо таке пропонуєте !!!!!!!!!!!
вірно Алла
06.02.2017
я з вами на 100% згодна, дЕбіли
Рая
06.02.2017
Мені подобається новий календар вихідних і свят :) День матері ж є, навіть Шевченківський день є :) непогано!
Лена Рая
07.02.2017
І що відмічати в Шевченківський день, зараз не кожний свій день народження може відмітити
Жінка Рая
06.02.2017
Не всі жінки матері. І чому тільки Шевченківський день - пропоную ввести ще Франковий, Лесі Українки, Котляревського......................., а письменники-диссиденти.....................
Рая Рая
06.02.2017
Можливо такий розклад свят допоможе "деяким" людям думати про нові цінності. 8го березня навіть квіти ще не цвітуть... І ніхто не заважає продовжувати святкувати 8 березня чи 1 травня - беріть вихідні та гуляйте!
Марія
06.02.2017
Собі день захисеника зробили, а де ж день жінок видно , що чоловіки пропонують зміни. У них фобія на жінок
ольга
06.02.2017
потрібно святкувати 1 та 2 травня
фб ольга
08.02.2017
де проект щоб канікули як у депутатів?
фб ольга
08.02.2017
ну, свтякувати вже давно не святкують, але 1,2 вихідні треба лишити 100% хоча би як день туризму та день садівництва, ну реально, на майські півкраїни виїжає на природу, половина на городах!
Рая ольга
06.02.2017
Половина населення країни віком до 26 років не розділятиме Ваших цінностей на кшталт святкування 1 -2 травня чи 8 березня, а іншій половині взагалі байдуже
Нюша Рая
07.02.2017
Для того, щоб "Половина населення країни віком до 26 років..." розділяла наші цінності треба було виховувати наших діточок бути толерантними до інших людей, навіть з іншим світоглядом, а не тільки поділяти на своїх та чужих. А тепер - маем те, що маєм (як казала всім відома людина).
катя Нюша
08.02.2017
тут скоріше навпаки, треба розділяти цінності населення віком до 26 років тому що вони розумніші і на них лежить світле майбутнє України, а не на тих хто цитує Леоніда Кравчука. виховання своїх дітей це особиста справа кожного
Нюша катя
13.02.2017
Та деж там розумніші?! І на кому що (чи хто?) лежить? Мало бути розумним (чи мати певну суму знань/інформації), треба ще мати життеву мудрість, а вона приходить із віком (принаймні у більшості людей, бо деякі - вік живи, вік учись, а дурнем помреш)
Наталія
06.02.2017
Автор цього законопроекту людина з явними психічними відхиленнями та ще видно нетрадиційної орієнтації.
АННА
06.02.2017
8Марта - это наш женский день. День Победы - мой дед погиб на Курской дуге , и я должна об этом забыть ? Да ни какая хунта меня не заставит забыть об этом. Хотелось бы знать , кто дал предложение о Дне Победы, его дед на чьей стороне воевал?
Рая
06.02.2017
ніхто не заставляє Вас забувати. Просто перенесли вихідний з 9 травня на 8 травня. 9 травня залишили святковим днем
вася Рая
10.02.2017
22 июня - ВОТ день для траура в Украине. Нация вложившая такую огромную жертву в эту ПОБЕДУ достойна ее праздновать, остальные пусть "скорбят" когда хотят
Марічка Рая
07.02.2017
«Когда нацисты пришли за коммунистами, я молчал, я же не коммунист. Потом они пришли за социал-демократами, я молчал, я же не социал-демократ. Потом они пришли за профсоюзными деятелями, я молчал, я же не член профсоюза. Потом они пришли за евреями, я молчал, я же не еврей. А потом они пришли за мной, и уже не было никого, кто бы мог протестовать». Ма́ртин Нимёллер
АННА Рая
06.02.2017
У нас все делается "ПРОСТО"
Кара
06.02.2017
По комментариям видно какой процент поддерживающих и протестующих у этого проекта. Если он будет принят - это явно фальсификация и отмывание денег. На сегодняшний день у народа нет права голоса. Голосует кучка людей, объединенных одной единственной общей целью: набить свои карманы и оставить СВОИМ детям достойное наследство. И им есть с чего!!!!
123 Кара
06.02.2017
100% згодна.
Ірина
06.02.2017
Не чіпайте перенесь, добре ж Вам слуги народу, що у вас є літаки, і довгі канікули, а в нас рідні далеко живуть, і могіли їх далеко, і серце в нас є, бо пам'ятаємо звідки і як ми народились!!!
Тетяна
06.02.2017
Ветеранов той войны осталось очень мало, трудно себе представить, как им больно видеть, что праздник, который для них (и для всех нас) очень важный, знаменательный, в Украине последовательно и планомерно сначала перестали отмечать (вспомним 70-летие Дня Победы), а теперь и вовсе отменяют. Никакого праздника не жалко, но 9 мая отменять - это позор для страны и для всех нас.
Ірина
06.02.2017
Повний абсурд! Краще б займалися, дійсно болючими темами, для населення. Нема слів.
123
06.02.2017
НАРОД, КОТОРЫЙ НЕ ПОМНИТ СВОЕГО ПРОШЛОГО, НЕ ИМЕЕТ БУДУЩЕГО. сказано Черчилем еще давно...Не трудно понять смысл этих мудрых слов, но к сожалению не все делают выводы...Жаль бедных ветеранов...куда мы движемся, люди???!!!!
Олена 123
09.02.2017
НАРОД, КОТОРЫЙ НЕ ПОМНИТ СВОЕГО ПРОШЛОГО, НЕ ИМЕЕТ БУДУЩЕГО- який період історії ви вважжаєте своїм ПРОШЛЫМ?
Маргарита
06.02.2017
Кому завадило свято 8 березня? у жінок в нашому сучасному світі і так свят не залишилося! У якого чоловіка піднялася рука його викреслити? таку людину і чоловіком назвати то важко((
Нюша
06.02.2017
Министр информационной политики Юрий Стець прокомментировал инициативу Института национальной памяти по отмене празднования в Украине 8 марта и 9 мая. "В моей семье 8 марта не празднуют. Если говорить о 9 мая, я не считаю, что должен быть праздник, когда погибли десятки миллионов людей. Это должен быть день памяти, он у нас же 8 мая. Это мое субъективное мнение… Если говорить о народе, это вопрос к ним", - заявил Стець в эфире 112. http://vesti-ukr.com/strana/223668-minstets-prokommentiroval-otmenu-8-marta-v-ukraine "Могутный" мужик! Сказанул, как отрезал ... А кто не согласен с "частным мнением" - проше пана до гілляки!
фб Нюша
08.02.2017
У него такое же министерство, как и вышеупомянутый институт - созданный специально под жопу кума-свата.
Аліна
06.02.2017
А про Трійцю забули?
Аліна
06.02.2017
Якщо відмінять перенесення на понеділок святкового дня, якщо він випадає на вихідний, то по суті отримуємо не 9 вихідних, а 8, бо Великдень завжди припадає на неділю.
Андрій
07.02.2017
З усим згоден, майже. Але 8 березня має залишитися. Невже Т. Шевченко зробив більше ніж роблять наші жінки, що його маємо вшановувати вихідним днем, а свято всіх жінок просто викреслити з життя.
Ося Андрій
07.02.2017
Тих, кто придумав цей проект народила і виховала не жінка, вони "размножились почкованием"
Алла
07.02.2017
На якій підставі ви маєте право вирішувати за всю Україну та за всіх українців, які свята залишати , та які вводити нові. 8 Березня це Міжнародний Жіночий день - МІЖНАРОДНИЙ то чому ви його ігноруєте. 1 Травня це день - День солідарності трудящих, то чому ви це свято хочете прибрати. Що в нас в Україні не має -працюючих? "Також в ІНП пропонують відмовитися від перенесення на понеділок святкового дня, якщо він випадає на вихідні" - з цієї фрази видно, що ви вирішили зовсім лишити працюючих без радості. Висновок: ви повертаєте кріпосне право, де людина не має права голосу.
Анастасія
07.02.2017
8 березня має залишитися. Бо саме жінки виховують та спонукають чоловіків на героїчні вчинки, роблять родини щасливими!!! Я вважаю що ще потрібно свято "День матері" зробити вихідним днем, щоб всі мали змогу перевідати матерів та бабусь.
Марічка Анастасія
07.02.2017
В нашей стране Днем матери, фактически, и было 8-е Марта, по умолчанию, так сказать.
Опанас
07.02.2017
В Европі, куди ми так премось, але де нас нас не чекають, поступово нівелюються поняття - чоловік та жінка. батько й мати.
Марічка Опанас
07.02.2017
Уже знівельовано! Поняття "чоловік та жінка" (муж и жена) в Явропах вже не має сенсу так, як і батько й мати, бо кругом одні толерасти швендяють ...
Алена
07.02.2017
Когда будут спрашивать у народа. Почему кто-то один решает за всех. Женщины уже не женщины. О нас забыли? Чем помешал 9 мая? Почему во всем мире уважают историю, а у нас херят. А день трудящихся, мы фактически живем на работе. Это только депутаты могут себе позволить не работать. Все остальные если не работают им не платят. Многие ждут праздник чтобы элементарно отдохнуть, почтить память, решить свои домашние дела. Если этот законопроект утвердят. Они просто плюнут в очередной раз в народ который они не уважают и не считаются с нашим мнением.
Вікторія Алена
08.02.2017
100% з вами згодна!!!!!!!
Елена
07.02.2017
8 марта обязательно надо оставить!!! Этот праздник был и должен быть!!!
Нюша
07.02.2017
Пропоную подати петицію про збереження 8-го Березня святковим неробочим днем!
Вікторія
07.02.2017
Правительство делает все против народа своего .
ANNET
07.02.2017
ВОТ ТВАРИ!!!!!!!!!!!ЧТО ОНИ ТАМ КУРЯТ????????
Виктория
07.02.2017
Зачем наше правительство восстанавливает против себя свой народ?. Своими действиями вызывает негодование и ненависть.С каждым днем народ живет все хуже и хуже. Все решения предпринимаются без народного обсуждения. А вы людей спросили? Уверена, что все как праздновали 8 Марта, так и будут праздновать, а тем более 9 мая- День Победы!!!! Это же святое!!!
Марта
07.02.2017
позорище
Василь
07.02.2017
Де ТРІЙЦЯ??? Також скасовується???
Віта
07.02.2017
Жалко, что предки єтих МУДАКОВ дожили до 9 мая 1945 года
Анна
07.02.2017
Кто отмечает День Героїв Крут, День Небесної Сотні, День Голокосту???? Западная Украина и наше правительство??? понятно что это история и ее надо помнить. но зачем делать государственными праздниками????
v1702 Анна
07.02.2017
Щоб всі українці були хоча б на 50 % такі,як на заході України, то і в державі не було б такої дурні,яка зараз відбувається! Деякі свята і правда можна було б відмінити.
Светлана v1702
08.02.2017
Это Вы на что намекаете? На то, что остальные - не люди? Вот из-за таких, как Вы, и война идет на Востоке.
Юлія
07.02.2017
Особисто для мене 8 Березня - свято ще із дитинства. Кожного 8 Березня в дитсадочку збирають для привітань мам, бабусь, сестричок, щоб вручити, зроблений маленькими рученятами подарунок, прищепити любов та шану до Жінки, Берегині роду. З самого ранку линуть звідусіль вітання до коханих дружин, турботливих мам, прекрасних колег. Ну в який ще день жінка настільки відчуває себе Жінкою, як не 8 Березня? Заберіть і це... Залиште роботу, обов"язок і повинність...
Юлія
07.02.2017
Я думаю, Тарас Григорович сам би здивувався, що ту жінку, яку він так часто малював на полотні, возвеличував стражденну її долю у своїх віршах, оплакував тяжкі найми сестер та згадував свою бідну матір, знову прирівнюють до наймички, забравши єдине свято в році і придумавши Шевченківський день. То кого ж вітати в цей день? Щось не смішно вже від вислову "Молчи, женщина, твой день - 8 Марта".
Тетяна
07.02.2017
Шановні, ми що тут обговорюємо??? Це саме основне??? В мене одне запитання: чому в листопаді 2013 року, коли Янукович не підписав угоду з ЄС - вийшов народ на майдан, а те що в державі іде ВІЙНА, гинуть молоді хлопці, ціни космічна (при всьому тому, в депутатській їдальні ціни нижчі ніж обід в їдальнях шкіл), комунальні та інші послуги взагалі вже без коментарів, а ліки. Як жити пенсіонерам (які дали нам заводи, фабрики і світле майбутнє - при наймні в 80 роки жили прекрасно, залишилися тільки спогади) за пенсію 1800,00 грн, які справно платять комунальні послуги...... Чому зараз немає нікого на майдані? ЧОМУ? "Шикарно" живемо..... У наших депутатів, в державі де йде війна, тільки і залишилося основним завдання - змінити свята..... УРОДИ... ДЕБІЛИ...
Наталія
07.02.2017
Коли людям картоплю садити, якщо 1-2 травня скасують? А при нинішніх цінах бех городу ну ніяк.
Слів немає
07.02.2017
Трійцю скасовувати... Наче вони її установлювали і наче хтось їх буде питати, чи її святкувати. Дебілоїди просто. Зовсім з катушок злетіли.
Вікторія
07.02.2017
Не потрібно нічого міняти - складається таке враження, що нашим законодавцям немає чим зайнятися...є дуже велика кількість набагато важливіших питань, які потрібно вирішувати...також історія наших предків дуже важлива для нас
Оксана
08.02.2017
Нехай міняють. Наші люди і без законодавчих підстав будуть продовжувати святкувати 8 березня саме 8 березня
Ірина
08.02.2017
Кому взагалі заважало 9 травня. Це величний день в нашій історії.Навіщо взалі чіпати ці свята, чи нашим політикам не чим зайнятися вних, що роботи не має.Війна в країні, а вони свята міняють
555
08.02.2017
Якби ще наші коментарії прочитали, ці наші реформатори можливо задумались.Шановні реформатори залишіть нам жінкам день жінки хочете змінити 8 березня змініть на 1 березня, але обовязково щоб жіноче свято було весною, не зімою і не літом, спитайте своїх мам, бабусь, сестер яка це радість для жінки, хоть трохи поваги раз у рік і від колектива і від дітей, бо в цей важкий час,так мало радості, будьте хоть ВИ людянішими це ж зовсім не багато ми жінки у Вас просимо.
Ірина
08.02.2017
1,2 травня???? Багато людей у теперішній важкий час чекають щоб городину посадити. а не на шашлики їхати. бо як картоплю не виростиш то купити немає за що
Абзац...
08.02.2017
Ну шо я вам скажу... Хто-то явно недоперепив, видать... А вьюноші В'ятровичу нада в Тібет змотатись. Може, просвєтлєніє снізойдьот. А мо", і не снізойдьот. Там, похоже,сдвиг по фазі крєпкий . Пєчалька. А ми переживемо. Дай Бог, щоб це було найбільшим нашим горем. Всім оптимізму.
ВЕРА
13.02.2017
А вы видели фразу в скобках под флагом Украины? Дескать у нас было 11 праздников, а при условии их перенесения становится 20......... Это как же это они так посчитали????? насколько я понимаю, если ОДИН день праздника перенести, то все равно остаётся ОДИН день праздничный, а тот день с которого перенесли становится просто выходным!!! вот счетоводы ...... нет слов..... у них 1 минус 1 будет 2))))))))
Вікторія
14.02.2017
Потрібно продовжувати святкувати МІЖНАРОДНИЙ ЖІНОЧИЙ ДЕНЬ 8 БЕРЕЗНЯ! Ми жінки і ми маємо право на один вихідний та святковий день присвячений нам!!! День матері-це дуже добре, але не всі матері, є діти, дівчатка, ми не зобов'язані святкувати лише одні дні скорботи та памяті! Не розумію, чому з простими людьми ніколи не рахуються?????
Катрин
08.03.2017
Все печально.... и грустно....
Светлана
29.03.2017
Это институт национального БЕСПАМЯТСТВА! Благодаря Дню Победы мы все живем! В т.ч. и те, кто этот праздник отменяет. Только их предки воевали против Победы и поэтому им 9 Мая как кость в горле, боятся они 9 Мая и 8 Марта как черт боится ладана. Проекту этому , а также "институту" - Позор! А мы все равно праздновали и будем праздновать!
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі