Чи може бюджетна організація відшкодувати працівнику минулорічні витрати на відрядження?
В Держказначействі нагадали, що у міру прийняття рішень розпорядником бюджетних коштів про оплату бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань, які були зареєстровані в органах Казначейства та залишились не оплаченими на кінець минулого бюджетного періоду, органами Казначейства такі зобов'язання відображаються в обліку у поточному бюджетному періоді на підставі поданого розпорядником бюджетних коштів Реєстру/або Реєстру фінансових зобов'язань і відповідних підтвердних документів (п. 2.14 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 02.03.2012 р. № 309).
З огляду на вищевикладене, якщо бюджетні зобов'язання та бюджетні фінансові зобов'язання у минулих бюджетних періодах були зареєстровані в органі Казначейства, то у поточному бюджетному періоді вони можуть бути зареєстровані у відповідному органі Казначейства на підставі Реєстру/або Реєстру фінансових зобов'язань та копій документів, засвідчених в установленому порядку, що підтверджують факт узяття цих зобов'язань.
Відповідно до інформації, викладеної у листі, у 2013 році зобов'язання та фінансові зобов'язання на відрядження працівників для участі у семінарі не були зареєстровані в органі Казначейства. Враховуючи цей факт та вимоги ч. 1 ст. 48 БКУ, такі зобов'язання не підлягають реєстрації в органах Казначейства.
Такі роз’яснення надало Держказначейство в листі від 08.06.2015 р. № 14-13/376-16471