Маєш право на податкову соціальну пільгу - подай роботодавцеві заяву про її застосування
Платник податку повинен подати роботодавцю заяву в якій зазначити про самостійне обрання місця застосування податкової соціальної пільги - п.п. 169.2.2 п.169.2 ст.169 ПКУ.
Застосовування податкової соціальної пільги до нарахованих у вигляді заробітної плати доходів розпочинається з дня отримання роботодавцем заяви платника податку про застосування пільги та документів, що підтверджують таке право.
У податковій звітності роботодавцем відображаються всі випадки застосування або незастосування податкової соціальної пільги згідно з отриманими від платників податку заявами про застосування пільги, а також заявами про відмову від такої пільги.
Нормами ПКУ не передбачено щорічне подання заяви про застосування пільги, проте, у разі якщо у платника податків виникає право на застосування податкової соціальної пільги з інших підстав ніж ті, що були зазначені у попередній заяві, то такий платник повинен надати нову заяву з відповідними підтверджуючими документами.