Інформація по темі "" | Публікації по тегу
11.08.16
8637 9
Друкувати
Обране

План порятунку українців від бідності: що пропонує Кабмін

Обіцяють доплачувати за робочі місця і залучати молодь в села


У Кабміні взялися за боротьбу з бідністю – уряд затвердив дворічну стратегію щодо подолання бідності. У планах – податкові реформи, залучення бізнесу і молоді в сільську місцевість, а також гендерні квоти і перенавчання осіб старшого віку. "Сегодня" проаналізувала документ і виділила основні його положення.

При цьому, за словами прем'єр-міністра Володимира Гройсмана, щоб забезпечити виконання цієї програми, уряд має напрацювати відповідний пакет законопроектів до початку нової сесії парламенту. Вона, нагадаємо, стартує 6 вересня. "Найважливіше питання – питання оцінки роботи українців. Я вважаю, що праця українців недооцінена, тому нам насамперед потрібно реформувати систему оплати", – підкреслив він.

Експерти в цьому питанні солідарні з головою уряду, проте в один голос заявляють: тих дій, які описані в прийнятому документі, буде замало, щоб побороти бідність на державному рівні. "Насамперед нам потрібно створити здоровий інвестиційний клімат. Це приверне до країни новий бізнес, а за ним і нові гроші. Підніметься економіка – зменшиться бідність", – переконаний економіст Іван Нікітченко. Його колега Олександр Охріменко додає, що потрібно також знизити і фіскальне навантаження на бізнес. "За розрахунками Міжнародного банку, наш бізнес з одного заробленого долара віддає 53 цента. Звичайно, в Європі є показники і вище, але для нашої країни це фантастична цифра! Якщо подивитися на схожу на нас в цьому аспекті Туреччину, то там з долара віддають 29 центів. Ось хоча б до цього показника потрібно прагнути", – резюмує він.

Гендерні квоти: контроль за оплатою жінкам і відхід від "скляної стелі"

Серйозну увагу в уряді планують приділити гендерному питанню. Так, до контролю за справедливістю зарплат хочуть залучити громадських діячів, а до кінця наступного рокуКабмін має намір ввести гендерні квоти на держпідприємствах. Особлива увага приділятиметься керівним посадам. При цьому про якісь конкретні цифри в документі поки що не йдеться. Експерт-аналітик ринку праці Тетяна Пашкіна таке нововведення оцінює позитивно, хоча зазначає, що певні ризики все ще залишаються. "У нас частина жінок виховують у стилі "не висовуватися" – серед них багато фахівців, але рідко коли йдеться про жінок-керівників, – каже Пашкіна. – Це можна помітити на прикладі бухгалтерів. По всій країні в цій сфері домінують жінки. Але коли ми переходимо до рівня фіндиректора, кудись всі ці дами випаровуються і залишається жменька чоловіків, котрі обіймають ці вакансії. Приблизно схожа ситуація у нас і на держпідприємствах – існує те ж відчуття "скляної стелі". І якщо вдасться подолати цей бар'єр – давати можливість здатним жінкам професійно зростати і зрівняти шанси на керівні посади – це буде добре", – резюмує експерт.

Вакансії з "особливими умовами праці"

Останні місяці 2016 року і весь наступний 2017-й уряд більшу частину часу і сил планує витратити на розробку механізмів працевлаштування українців, які підпадають під категорію тих, які потребують особливих умов праці. Під це питання віддано більше дюжини пунктів програми. Насамперед зміни торкнуться людей з інвалідністю та тих, хто доглядає за дітьми або хворими. Для їх працевлаштування буде створено базу даних спецвакансій. Також держава допомагатиме фінансово тим роботодавцям, які згодні спеціально створювати робочі місця для таких людей.

Гроші на робочі місця: хочуть доплачувати за найм недостатньо конкурентних

Одним з перших пунктів програми значиться держпідтримка підприємств. Передбачається, що до кінця 2017 року буде ухвалено закон, за яким роботодавцям виділятимуться субсидії для створення робочих місць. При цьому фінансуватимуть тільки тих підприємців, які наймають на роботу "недостатньо конкурентоспроможних" на ринку праці українців. На думку експертів, це люди, які з тієї чи іншої причини сьогодні опинилися за бортом ринкової економіки – люди без відповідної освіти або ті, чия спеціальність сьогодні залишається незатребуваною. Однак, на думку економіста Олександра Охріменка, таке субсидування не вирішить проблему. "Держава не повинна втручатися в ці питання і не має давати на ці цілі грошей. По-перше, звідки взяти кошти? З податків, звичайно. А значить, їх доведеться збільшити! Виходить, навантажимо весь бізнес, а субсидії виділяємо обраним. По-друге, як зрозуміти, кому видавати гроші? Є два підприємства, обидва наймають цих самих "недостатньо конкурентоспроможних" українців. Але один підприємець виявляється неефективним власником і закриє свою справу через півроку-рік. Що робити, вимагати гроші назад?" – зазначає він.

Навчання і курси старшого покоління за спеціальними ваучерами від держави

Наступні два роки уряд особливу увагу планує приділити перепідготовці старшого населення – йдеться про українців, які старше 45 років. Для того щоб зберегти їх на робочих місцях, держава планує виділяти гроші на їх перенавчання. Як наголошується в пояснювальній записці програми, для цього використовуватимуть спеціальний ваучер, який держава видаватиме підприємству. І вже сам підприємець вирішить, кого з працівників і куди посилати з цим ваучером. Такий вид оплати поширюватиметься, наприклад, на курси комп'ютерної грамотності, курси іноземних мов тощо. Однак, на думку економіста-аналітика Івана Нікітченка, це може вирішити якісь епізодичні проблеми, але глобально ситуацію не змінить. "Ринок праці, як і інші ринки, орієнтується на співвідношення попиту і пропозиції. Але у віковій зоні ризику сьогодні саме робочі спеціальності: інженери, токарі, зварювальники, які дуже затребувані, але є далеко не найпрестижнішими івисокооплачуваними професіями. З введенням таких ваучерів ми зіткнемося з наступним: людина перенавчатиметься, а потім шукатиме більш престижну роботу. Виходить, що головна мета цього нововведення – зберегти їх на своїх робочих місцях, може провалитися".

Забрати податки бідних і віддати багатим

Для людей з низьким і середнім доходом хочуть зменшити податки. Щоправда, при цьому влада планує наповнювати казну за рахунок багатших українців. Відповідні поправки до податкового законодавства планують внести вже наступного року. Однак експерти вважають, що і це рішення не вирішить нинішніх проблем. "Звітуючи за минулий рік, в ГФС зазначили, що 73% всіх податкових надходжень до бюджету довелося саме на великих гравців ринку. Тобто за весь рік було зібрано податків трохи більше 600 млрд грн, і з них всього 8 млрд зібрано з людей з низьким і середнім доходом. Куди більше розвантажувати? Це навіть не смішно", – зазначає Охріменко.

Реформа сільської місцевості: ремонт інфраструктури і будинки для молоді

Окрему увагу уряд планує приділити і розвитку сільської місцевості. Тут не просто хочуть відремонтувати інфраструктуру і запустити нові автобуси для працівників і учнів. Кабмін хоче стимулювати сільгоспвиробників за допомогою пільг, а також залучати туди молодих фахівців в сфері сільського господарства. Для останніх, зокрема, держава обіцяє видавати гроші на будівництво житла. Економіст Павло Мельник зазначає, що робота з селом – це дуже добре, але в схваленій стратегії немає реальних механізмів із залучення людей. "Щоб зацікавити фахівців, потрібно для початку створити там умови, а це значить зробити свободу підприємництва. Якщо бути чесним, то у нас з цим в країні проблеми, і навіть у великих містах заробити складно. Тут потрібно впроваджувати якісь реальні речі, наприклад п'ять років без податків. Тоді люди будуть зацікавлені туди їхати і залишатися там. Наразі що я буду в селі, що я буду в місті – для мене нічогоне зміниться", – говорить він. При цьому сумнівається експерт і в тому, що допоможе виділення коштів на будівництво власного житла: на думку Мельника, таким чином вдасться залучити одиниці фахівців, а ось масового припливу молоді в селах цим рішенням добитися не вдасться.

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Коментарі
(9)
Роман
11.08.2016
ПРОБЛЕМЫ В НАШЕЙ СТРАНЕ НЕ В ТОМ, ЧТО МЫ НЕ МОЖЕМ НАКОРМИТЬ БЕДНЫХ, А В ТОМ, ЧТО БОГАТЫЕ НЕ МОГУТ НАЖРАТЬСЯ.....
Коля Роман
12.08.2016
Це саме підмічено досить точно ще Леніним, а ще раніше Марксом, коли вони писали, що немає такого злочину, на який би не пішов капітал заради надприбутків.
Игорь
11.08.2016
Стаття *як пальцем по воді*. Прогресивних ідей 0, а отже і рішень не буде ніяких. Як завжди єдиним рішенням є збільшити податки, от тільки куди вже далі їх збільшувати, якщо зарплата як в країнах Африки 1-3 доллара в день?
Коля
11.08.2016
Посміхнись, але не регочи.
Ольга
12.08.2016
Як і завжди, бла-бла-бла, тільки це вони, нажаль, і можуть.
Оксана
12.08.2016
Отольются кошке мышкины слезы, мы народ терпеливый подождем развязки
Світлана
12.08.2016
Державним службовцям вже ПІДНЯЛИ рівень заробітних плат
Іван
12.08.2016
Наш уряд любить усе обкладати новими податками (це єдине що він вміє, ну крім того що красти) так пропоную діїі у стилі нашого уряду! Потрібно усіх бідних обкласти податками, тоді бути бідним стане не вигідно і всі одразу стануть багатими!
Олег
16.08.2016
Самий кращий пункт зібрати податки з бідних і віддати їх багатим, що і робиться уже 25 років.
Залишити коментар:
Ваше ім`я
Коментарі
Передплачуйте та читайте повністю
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • повний доступ до всіх матеріалів сайту
  • безлімітні завантаження всіх бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті nv.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форм

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua на сайті nv.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передоплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.

Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн