Інформація по темі "" | Публікації по тегу
20.06.22
3058 0
Друкувати
Обране

Що робити, якщо семиденний термін після дати закриття е-лікарняного закінчився, а статус лікарняного залишився "закритий"?

Механізм видачі (формування) листків непрацездатності в Електронному реєстрі листків непрацездатності (далі - Реєстр) визначає Порядок, затверджений наказом МОЗ України від 17.06.2021 р. №1234 (далі – Порядок №1234).

Відповідно до п. 3 Порядку № 1234 листок непрацездатності вважається виданим через сім днів після дати закриття листка непрацездатності.

В Реєстрі електронний лікарняний має статус «закритий» з дня його створення і змінює його на «готовий до сплати» у день видачі, тобто через сім днів після:

– дати закриття – для лікарняних по тимчасовій непрацездатності;

– дати відкриття – для лікарняних по вагітності та пологах.

Однак є випадки, коли е-лікарняний не змінив свій статус попри вичерпання строків. У такому випадку потрібно орієнтуватись на дати: якщо після дати закриття, зазначеної в е-лікарняному, пройшло сім днів, на восьмий день з ним уже можна починати працювати і призначати допомогу, навіть якщо його статус залишився «закритим».

Лікар має можливість внести зміни до електронного лікарняного упродовж семи днів від моменту створення, тож інформація, наявна в ньому на восьмий день, є остаточною і роботодавець може розпочати призначення допомоги від Фонду соціального страхування України та за рахунок підприємства.

ГУ Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
0
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі