Щодо доплати за виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника спеціалістам ОМС
Постановою Кабінету Міністрів України «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 р. № 268 (далі — постанова № 268) визначено умови оплати праці працівників органів місцевого самоврядування.
Пунктом 2 постанови № 268 надано право керівнику міської ради, у межах затвердженого фонду оплати праці установлювати доплату за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників таких самих категорій персоналу — до 50 відсотків посадового окладу за основною роботою з використанням для цього до 50 відсотків посадового окладу відсутнього працівника.
Під виконанням обов’язків тимчасово відсутнього працівника слід розуміти заміну працівника, відсутнього у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю, відрядженням, відпусткою, виконанням громадських обов’язків тощо, коли відповідно до чинного законодавства за ним зберігається робоче місце (посада). Працівники виконують обов’язки тимчасово відсутнього працівника одночасно з виконанням своїх основних обов’язків у межах встановленої графіком роботи тривалості робочого дня.
Іншого постановою № 268 не передбачено.