Інформація по темі "" | Публікації по тегу
22.09.20
115478 94
Друкувати
Обране

Скасування надбавок за ранг та щомісячних премій для державних службовців — законопроект від Кабміну

У разі прийняття Закон набере чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім окремих норм, які запрацюють згодом

Кабінет Міністрів України зареєстрував у ВРУ проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення проходження державної служби (№ 3748).

Передбачається виключення із структури заробітної плати державних службовців таких складових як надбавка за ранг; місячна премія відповідно до особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу (залишається тільки квартальна премія); додаткові стимулюючі виплати.

Крім того, пропонується зменшити надбавки за вислугу років на державній службі з 3% до 2% посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 30% посадового окладу (зараз - 50%).

Заборонять і понад 6 місяців доплачувати за виконання обов'язків тимчасово відсутнього. А якщо місце залишатиметься вакантним рік - посаду скоротять.

Але збільшити самі посадові оклади не планується, найнижчий так і залишиться на рівні двох прожиткових мінімумів. Автори законопроекту передбачають, що його реалізація не потребує додаткового фінансування з державного чи місцевого бюджетів.

Проектом також пропонується виключити положення щодо звільнення державного службовця із служби у разі отримання державним службовцем негативної оцінки за результатами оцінювання службової діяльності.

Схема посадових окладів на посадах державної служби на основі класифікації посад державної служби, передбачена цим законом, запроваджується поступово. Спершу, з 1 жовтня 2020 року - як експериментальний проект у державних органах, визначених КМУ. З 1 січня 2021 року - у міністерствах, крім Міністерства оборони, МВС та МЗС, з 1 січня 2022 року - у інших державних органах, що не мають особливостей регулювання оплати праці державних службовців встановлених спеціальним законом.

Проект закону передбачає запровадження можливості переведення на вищі посади державної служби в межах категорії посад та "сім'ї" посад відповідно до Каталогу типових посад державної служби протягом одного року після отримання відмінної оцінки за результатами щорічного оцінювання. Також проект містить положення щодо запровадження кандидатського та кадрового резерву, що формуються з кандидатів на посади державної служби, які успішно пройшли конкурсний відбір, але не визначені переможцями конкурсу, та кандидатів, які мають відкладне право на призначення на посади державної служби відповідно.

Проектом закону пропонується посилити дисциплінарну відповідальність державних службовців за повторне вчинення дисциплінарних проступків шляхом застосування більш суворого виду стягнення (догана -> неповна службова відповідність -> звільнення). Також пропонується наділити суб'єкта призначення правом звільнити державного службовця у разі виявлення невідповідності працівника займаній посаді внаслідок недостатньої професійної компетентності.

Ну а контракти про проходження державної служби на період дії карантину, укладені до набрання чинності цим законом, діють до призначення на посаду державної служби особи за результатами конкурсу. Граничний строк перебування на посаді державної служби особи, призначеної шляхом добору та укладення указаного контракту, становить два місяці з дня набрання чинності цим законом.

До речі, висновок Головного науково-експертного управління апарату ВРУ передбачає, що законопроект потребує суттєвого доопрацювання.

buh.ligazakon.net

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
94
бух2
22.09.2020
Я люблю свою работу! Я приду сюда в субботу... но если денег на нас скорее всего не хватит то наверное больше и не приду
Маша
22.09.2020
Піар перед виборами? Чи антипіар?
бух1
22.09.2020
все як завжди в нашій країні, пропрацювавши 22 роки на державній службі заробила 30 відсотків вислуги, Хоч би його не приняли
тетяна
22.09.2020
сейчас: оклад 5300 + 50% вислуга + 382.50 ранг=8250- 20% налог=6600будет: оклад 5300 +30% вислуга=6890-20%налог=5512Надбавок и премий, тем более квартальних у нас на платят гол. спецам.Висновок: ви там в КМУ совсем Оооо.. ли
Екатерина тетяна
24.09.2020
Сама работаю также, как Вы. Сейчас чистыми у меня получается 7000 грн. и я все время хочу уволиться, е если будет чистыми 5 тыс с копейками...)))) Уборщицы больше получают
Тетяна тетяна
24.09.2020
Мій оклад 4 200 взагалі нічого....Я надіюсь він не пройде. Королевска!! Ти зі своїм чоловіком збирали в школу ДІТЕЙ на 4200 одній студентку і школярку.... сука ти!!!
VIP buhgakter
22.09.2020
Державних службовців нижчої ланки опустять нижче плінтуса, спочатку забрали пенсію- за яку внески платили завищені, а тепер і зарплату, люди вже ненавидять і так слово це- державний службовець!!! Одні вимоги, а поваги з боку Держави не має!!!
Наталя
22.09.2020
Я пропрацювавши 28 років на державній службі хоч по старому закону отримувала 50% надбавки за вислугу років, хоч по новому законодавству 50%. З якого дива її необхідно зменшити на 30%. Чому на всіх інших підприємствах вислуга років нараховується до 50 %. Хочеться задати питання чим же так державні службовці нагрішили ?
Бюджетник Наталя
22.09.2020
Працюю в бюджеті (місцевий) понад 30 років
Бюджетник Бюджетник
22.09.2020
А вислуги не маю, та й зарплата на пару грн. більше мінімальної.Хоча всі працюємо на одну державу.
Оксана Бюджетник
23.09.2020
Я, звичайно, співчуваю вам (та й собі) отримуючи таку смішну зарплату, але з держслужбовців ще й вимоги які, скільки всякої дурні протягом року треба зробити, потім скласти свого роду екзамен і т. д.
Бюджетник Оксана
23.09.2020
І Вам співчуваю, але маємо не менше перевірок та вимог ніж у держслужбовців та й оцінювання діяльності головних бухгалтерів...Не треба себе жаліти - залишаємося там, де нам підходить. Адже ніхто нікого не тримає на примус на роботі.
Держслужбовець
22.09.2020
Держслужбовці категорії Б і В на районному рівні і так отримують найменшу заробітню плату. Смішні премії за рахунок економії ФОП і вислуга, заради якої ще хоч трохи витягували і те хочуть відібрати. Ні достойної зарплати ні пільг для держслужбовця ніяких, маю на увазі саме категорії Б та В, тому що наші "народні слуги" про свою категорію А не забувають... Через низьку зарплатню держслужбовців заповнити вакантні посади і так було тяжко, а тепер це буде просто неможливо, бо хто хоче працювати майже задарма? Краще вже поїхати на заробітки закордон....Що тепер молоді та хороші спеціалісти і роблять, а пенсіонерам діватись нікуди от и сидять...тримаються своєї вислуги....
Людмила Держслужбовець
23.09.2020
А может они этого и добиваются, чтобы побольше людей уехало жопы европейцам мыть....
Ирина
22.09.2020
Никто в эти новые администрации не пойдет работать
Яна
22.09.2020
А потім всі жаліються, що у нас погана держава. А як вона може бути хороша, якщо зневажає своїх же державних службовців?
Держ службовець
22.09.2020
А навіщо взагалі платити цю зарплату. Треба ходити на роботу тільки на підставі мотивації. Це вже зовсім нижче плінтуса цю державну службу опускають. Хто на ній буде працювати? Тільки неадекватні люди.Це жах і сором.
Олександр
22.09.2020
Цей законопроект розробляв конкретний орган - НАДС, який з 01.10.2020 отримає нові оклади+ всі старі надбавки, які платитимуться до кінця року. А усім іншим нові оклади вже аж з 2022 року, але вже без старих надбавок. Подякуйте Алюшиній та Купрію, які обдурили держслужбовців як сліпих котенят.
Ірина
22.09.2020
Вибирали президента зі словами "нові обличчя прийдуть,молоді некорумповані",от і прийшли нові обличчя які нічого не понімають в державному управлінні,короче невігласи.
галина
22.09.2020
чи можуть придумати щось краще крім того що все треба зняти , зменшити , ліквідувати. Люди пропрацювали 30 років в державній службі не маючи бізнеса , не заробили собі на квартиру за мізерну зарплату яку їм платили думали що хоча пенсія буде відповідна. Відрахування до пенсійного фонду робили інакше не так як другим категоріям населення , де це все поділося,що чекати далі мабуть іти бомжувати
Ірина
22.09.2020
Тобто спеціалісти будуть отримувати зарплату на рівні с прибиральницею?Але прибиральниця не несе ніякої відповідальності за свою роботу, ніяких доган чи ще гірше - протоколів. Багато держслужбовців і так працюють понаднормово. Чи ви цього не знали?І нам звісно не потрібна премія.
Євгеній Ірина
23.09.2020
Тобто спеціалісти сумарно будуть отримувати те саме, якщо по новому ЗУ у них виходитиме зменшення, поки до їхньої установи не дійде черга реформування умов оплати праці. Не впевнений тільки що буде у разі зміни посади
Оля
22.09.2020
А прокурорам самий нижчий оклад (які і є ті самі держані службовці) - 20 прожиткових мінімумів, а далі коєфіцієнти на збільшення, вислуга до 50% (у вислугу входить навчання) С 2022 року - 25 прожиткових! Та пенсія 25 років не !!залежно!! від віку і навчання входить (в 43 роки)! 2 мінімума - без пенсії і 25 - з ранньою пенсією!
123
22.09.2020
цифирки проекту бюджету 2021 уже вказують, що такі зміни будуть, чергова "реформа")))
Бух.
22.09.2020
Не можу зрозуміти:"керівники державної служби у разі зменшення у зв’язку з установленням нових умов оплати праці розміру обов’язкових складових заробітної плати (посадового окладу та надбавки за вислугу років) в окремих державних службовців на час роботи на займаній посаді виплачують в межах видатків, передбачених на оплату праці, різницю між обов’язковими складовими заробітної плати (посадовий оклад, надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця), визначеними за попередніми умовами оплати праці, та розміром обов’язкових складових заробітної плати (посадового окладу та надбавки за вислугу років), встановлених за новими умовами оплати праці;"
Бух. Бух.
22.09.2020
В Яких саме "окремих державних службовців"?
123 Бух.
22.09.2020
у тих у кого зменшено загальний розмір, але в межах видатків на оплату праці)
Бух. 123
22.09.2020
Так у всіх державних службовців зменшиться розмір зарплати. Як вибрати окремих?
123 Бух.
22.09.2020
з спочатку для категоріяї "Б", а що залишиться то буде комусь з "В")
Ія
22.09.2020
Це що, нашли крайніх!В бюджеті немає коштів... Де взяти, щоб закрити кредиторку, яка "тянеться"з нового року на рівні районів, та зменшимо заробітну плату на рівень працівника без освіти. І навіщо голову собі морочити?
Тетяна
22.09.2020
Законопроєкти пишуть для "великих фахівців", які з бізнесу, або взагалі незрозуміло звідки влізли за "прозорими" конкурсами на державну службу зразу на керівні посади і хочуть мати заробітну плату на рівні працівників, які пропрацювали на державній службі по 20 і більше років, для цього зменшується надбавка за вислугу років.
Женя
22.09.2020
не все еще в Польшу уехали надо ж и остальных подтолкнуть к этому
Ірина
22.09.2020
Невже праця держслужбовця так низько оцінюється?Адже це знання, відповідальність, напруга, декларації, кредити ЄКТС... Після таких змін немає сенсу працювати на держслужбі. А себе реформатори не обділили?
Наталя
23.09.2020
Може краще з Міністерств почати? Все одно РДА з 1 січня майже не буде... Економія буде супер!!
Держслужбовець
23.09.2020
Тих кого не скоротили на початку року зараз просто "виживуть". Спустилися б з небес можновладці на грішні низи там де дісно все робиться, попрацювали б за ті копійки які нам виділено та ще й не виплаченими своєчасно ( бо мабудь тільки нам і соромно, що у нас державних службовців кредиторська заборгованість по заробітній платі). СОРОМ ТАКІЙ ВЛАДІ І ТАКОМУ УРЯДУ!!!!!!!
...
23.09.2020
Я сам з бюджетної сфери, але так же незадоволений такими законами... Всю освіту пускають по одному місцю, ні, щоб навпаки, заохотити людей працювати на державу, щоб наші молоді спеціалісти вкладали свій внесок в її розвиток, так ні, на державну службу просто так з інституту не попадеш, тому приймають студентів більше бюджетні сфери. І щоб мати перспективу розвитку в кар'єрі після бюджетної установи і піти на державну службу, так вже такої перспективи не буде, бо і державних службовців зрівнюють до мінімалки...
Ору ...
25.09.2020
На державну службу тільки студенти і приходять, хто знайшов нормальну роботу уже не прийде.
Оля
23.09.2020
Якщо це " ЧУДО" приймуть то маємо судитися з державою, як прокурори відсудили собі пенсії в 40 років, це погіршення умов праці без персонального попердження. Коституція забороняє.
Масяня
23.09.2020
М'яко кажучи ідіоти
Євгеній
23.09.2020
В статті зроблено акцент на скороченні певних надбавок, але якщо хтось цікавився цим питанням глибше, там передбачається класифікація посад за важливістю і цінністю (і відповідно окладів), щоб уникнути перекосів, коли в різних органах/регіонах отримують суттєво різну з/п за приблизно співставну роботу. Як це вийде на практиці, коли працівникі обвішані додатковими обов'язками, - дискусійно, але задум логічний.
Євгеній
23.09.2020
Щодо надбавки за вислугу - озирніться навколо себе. Повно працівників з вислугою, яким в плані професіоналізму нічого та вислуга не дала. Треба працювати тут і зараз, а не пишатися, що все життя на державній службі, маючи при цьому низьку ефективність. Є і досвідчені ефективні, а є і молодь ефективніша. Тому ця надбавка не є адекватною оплатою результатів роботи працівників. Якщо що - в мене зараз 50% ця надбавка, я теж типу маю ''постраждати''.
Яна Євгеній
23.09.2020
Цікаво, за якою формулою ви рахуєте ефективність?))
Євгеній Яна
23.09.2020
В іншій гілці пояснив сенс своїх слів. А взагалі, порядок щорічного оцінювання, про яке згадала Тетяна, дає можливість нормально оцінити роботу працівника. Проблема в Україні - робити таке оцінювання реально, а не формально.
Яна Євгеній
25.09.2020
Нє, це філософське пояснення, не катить. Якщо хочете вимірювати ефективність, то пропонуйте формулу, якийсь підхід має бути, а не голослівне розкидання термінами. І взагалі, погодьтесь нарешті, що справа в даному випадку не в ефективності, а в тому, що нема грошей на утримання держапарату. Якщо ви цікавитесь бюджетом і читаєте висновки Рахункової плати про звіт за рік, то знайдете там, що державна служба утримується на 98% за рахунок зовнішніх запозичень уже який рік поспіль. Тобто ми не маємо грошей на утримання власних держслужбовців. А скорочення витрат на наступний рік на держапарт свідчить про те, що й із запозиченнями все у нас тепер погано.
Тетяна Євгеній
23.09.2020
Існує світова практика законодавчої підтримки інституту державної влади, в тому числі за рахунок гідної заробітної плати та соціальних гарантій. У нас раніше це було пенсійне забезпечення, виплата надбавки за вислугу років, за безперервний стаж роботи, виплати при виході на пенсію. Також, була реальна можливість просування гідних працівників на вищі посади (кадровий резерв, стажування). Тобто, люди приходили працювати на державну службу і присвячували цьому життя, а не як зараз "попригунчики". А щодо непрофесіоналізму окремих держслужбовців з вислугою, скажу, що дійсно були і є такі факти, але це все врегульовується щорічним оцінюванням діяльності таких "фахівців".
Євгеній Тетяна
23.09.2020
До речі, в законпроекті про кандидатський і кадровий резерв теж є, як на мене, непогано...там більше шансів отримати реальне просування, ніж з того резерву/стажування, що було колись, тоді частіше це було формальним способом не заморочуватися з конкурсом і взяти на роботу кого керівнику захотілось (а там уже ''вилка'' була: чи хороший спеціаліст, чи ''по блату'')
Євгеній Тетяна
23.09.2020
Написане Вами справедливо для професійної державної служби. А в нас настільки багато непрофесіоналізму, що оцінюванням ''фахівців'' займаються такі ж самі ''фахівці''. Це сприймається як ''придумали на горі дурницю, щоб ми наробились'' і оцінювання відбувається лише формально в стилі ''ми 20 років так робили і далі будемо''. Насправді, непоганий порядок оцінювання, але в мене немає рецепту, нажаль, як змусити ''зубрів'' державної служби змусити оцінювати по-справжньому. Тому оплата має бути гідною, але за результат, а не за ''гарні очі''. У нас поки що такі надбавки часто за ''гарні очі''
Євгеній
23.09.2020
І наостанок, узагальнюючи коменти під новиною, майже ніхто не поцікавився цією темою глибше самого тексту новини, зате написали обурливі коменти з купою плюсів. ''Не читал, но осуждаю"? Ось це теж є індикатором рівня ''фаховості'' працівників державної служби/бюджетної сфери. Тим більше тема оплати праці/кадри більш-менш близькі відвідувачам цього сайту. Не заборонено обурюватися законопроектом, сумно бачити відсутність спроб розібратися, чим ти обурюєшся. Все, тепер можете ставити мінуси transparent_pxl.png
Емілія Євгеній
01.10.2020
Йди працюй безкоштовно!!! Альтруїст довбаний !!!
Бух. Євгеній
23.09.2020
Ну вы еще напишите, что все кто выражал возмущение в постах - меркантильные, не видят как государство о них "заботится". Что на госслужбу надо ходить по зову сердца. А калории вообще вредны для здоровья и надо отказаться от еды. Ну с такой зарплатой о еде вредно и думать. transparent_pxl.png
Жанна Бух.
29.09.2020
Ну, що пожили держслужбовці не погано останні роки з травня 2016р, а тепер поживіть як і інші бюджетники на мінімалку, де спрос не менший. А результатів роботи держслужбовців за останні роки не видно, держава краще жити не стала, зарплати великі ви отримували дарма і на нижчому рівні.
1111111 Жанна
30.09.2020
ці скиглення вже задрали,подивіться в назк декларації знайомих держслужбовців,будете здивовані,менше 12-15тис на круг в місяць не получається нівкого,це що мало, а на мін.зп не пробували жити?
Євгеній Бух.
23.09.2020
Я написав те, що написав... про законопроект, про оплату за результативність працівника... Ваші додумування - лише Ваші.
Яна Євгеній
23.09.2020
А яка результативність, наприклад, бухгалтера? Як рахувати будуть? Які формули застосовувати? Оці?https://pidru4niki.com/1205072351029/menedzhment/metodika_rozrahunku_ekonomichnoyi_efektivnosti_upravlinskoyi_pratsiДержавна служба - це не виробниче підприємство. Тому про ефективність якщо вже заговорили, то нехай фахово покажуть нам "нефахівцям" оті "фахівці", які хочуть законопроєкт прийняти, яку прозору методику розрахунку вони використовуватимуть для оцінки ефективності держслужбовців? Щось я так думаю, що такої методики ніхто розробляти не буде. А цей проєкт - це просто спроба зекономити гроші і ні про яку ефективність не йдеться.
Євгеній Яна
23.09.2020
Про результативність/ефективність я писав в контексті надбавки за вислугу, що вона не оцінює адекватно професіоналізм, результативність роботи працівника. Я використав такі слова...думаю, Ви бачили працівників, які справляються зі своїми обов'язками, якісно їх виконують, без перероблянь і додаткових виправлень і, так само, бачили працівників, за якими потрібно переробляти, контролювати, показувати пальцем, що зробити. Але вислуга в них може бути однакова чи навіть в гіршого працівника більша. Сенс моїх слів у цьому. А в законпроекті йдеться про класифікацію посад за важливістю/цінністю... я б теж її почитав. Напевно, як підзаконний акт, ми її побачимо лише у разі прийняття таких змін.
Яна Євгеній
23.09.2020
Надбавка називається "За вислугу", а не "За професіоналізм". Це таке заохочення, щоб люди не йшли з державної служби, бо все-таки чим довше працює людина, тим більше вона бачила, більше має досвіду і тим ціннішою вона є. Якщо так хочуть відзначити професіоналізм кожного конкретного службовця, то хай вводять відповідну надбавку))
Євгеній Яна
24.09.2020
Думаю, коли платник податків, стикається з держслужбовцем, який за своє життя багато бачив, але так і не став цінним працівником/професіоналом своєї справи, то платник податків категорично проти віддавати податки просто за те, що держслужбовець довго сидить на посаді і погано справляється зі своєю роботою. Можливо Вам пощастило бачити виключно суперпрофесіоналів державної служби, але імідж держслужби в очах суспільства в цілому по країні красномовно говорить сам за себе.
Яна Євгеній
24.09.2020
А Вас мабуть оточують на роботі самі ідіоти і лише ви один серед них розумний. Хотіла б Вам поспівчувати, але не можу, совість не дозволяє. Треба цінувати людей, що поряд, навіть якщо вони не надто відповідальні і охайні в роботі. Щодо іміджу держслужби в очах суспільства, то його формують не держслужбовці, а "повія" політика)) А за політику у нас хто відповідає? По ідеї вищі ешелони влади (люди, що займають політичні посади), а по факту, як не крути, олігархи)
Євгеній Яна
29.09.2020
Не ідіоти, але якщо по-чесному оцінювати (по чітких критеріях виставлення балів для щорічного оцінювання), а не формально, то багатьом світить негативна оцінка. Опис для балу ''2'' найбільш відповідний.
Олена Євгеній
23.09.2020
На якій підставі зроблені такі висновки? Ми дуже уважно вивчили пропозиції,висновки сумні.
Євгеній Олена
23.09.2020
Я ж написав...узагальнючи коменти, купи плюсів під коментами
Олександр Євгеній
23.09.2020
Я впевнений, що Алюшина, будучи сама вихідцем з управління персоналом, на вершину "важливості і цінності" запхне кадровиків, бо себе вона дуже цінить. А ті люди, які щодня переживають божевільні стреси, (працівники ПФУ, ЦНАП, УСЗН) і щодня працюють з населенням будуть на самих низах "важливості".
Євгеній Олександр
23.09.2020
Нині все так швидко міняється, що ми не можемо знати напевно хто і як в результаті оцінить важливість/складність посад
Оля Олександр
23.09.2020
Это точно! У меня кадровики - Боги, которых 10 человек в отделе, а бухгалтера аж два. Несомненно я я работаю в пять раз меньше, раз нас так мало надо. А так как мои "бедолаги" не справляются и Гуглить не умеют, всерозъяснения обязана давать я - бухгалтер.То они не знают, как стаж считать, то не понимают, где на больничном расписаться и тд., и тп каждый день.
Євгенійк Оля
23.09.2020
Думаю так само може знайтися установа, де ситуація навпаки :) Сувора реальність в тому, що загалом по країні з відповідністю займаним посадам печально на всіх рівнях держслужби/бюджетної сфери
Держслужбовець-Євгенію Євгенійк
23.09.2020
На мій погляд цей законопроект зовсім "вбиває " престижність та привабливість держслужби. Може я не "фаховий " спеціаліст і не глибоко читаю тескт , але на мій погляд все дуже просто. Головний спеціаліст з окладом 5300 грн ( а його як ми вже прочитали не підвищать) вже без рангу, без премій та стимулюючих ( бо на них, як з практики ми бачимо, коштів кожного року в держбюджеті не вистачає) та вислуги років даже в максимальному розмірі 30 %, за місяць роботи отримає на руки 5512 грн. А в спеціаліста чи провідного спеціаліста, там просто мінімалка. Цікаво в якій країні ще так не поважають працю державного службовця?
Євгеній Держслужбовець-Євгенію
23.09.2020
От я і кажу, що погано прочитали. В кінцевому результаті оклади будуть різні, залежно від класифікації по важливості/складності. Це зараз нічого не змінюється у тих, кого не охоплює реформування. Там поетапний перехід.
Лілія Євгеній
01.10.2020
питання в тому, ХТО буде визначати важливість і складність твоєї роботи, і з якої гори на це дивитись...
... Євгеній
23.09.2020
З вами тут погоджусь, що потрібно роботу оцінювати по важливості і цінності працівника. Але люди, в більшості, в коментарях обурюються з-за того, що яким би не був ти спеціалістом, навіть мало цінним, то чому заробітна плата має бути трішки, я б навіть сказав - "трішечки" більша, ніж у сторожів, прибиральників?
Євгеній ...
23.09.2020
Я б сказав, що по факту люди обурюються швидше заголовком новини, а не суттю реформування системи оплати держслужбовців (про яку більшість глибоко не читали). І якщо буде встановлено оклади по важливості/цінності, то вони не можуть бути трішечки більше, як у прибиральника. Відсоток окладу в загальній сумі зросте і ця ж більшість не буде обурюватися, що керівники собі все на захмарні премії забирають, бо щомісячні премії приберуть. Але наголошую, це про кінцевий результат реформування, а не наступний день після прийняття змін до ЗУ
Держслужбовець Євгеній
24.09.2020
"2. Мінімальний розмір посадового окладу на посаді державної служби не може бути менше двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, розмір якого встановлено законом на 1 січня відповідного календарного року" Це витяг з проекту, а мінімальний оклад у спеціаліста. Тобто особливих змін вже не прописують. Що стосується премій. Дісно чому в різних регіонах заробітна плата різна? Як проводиться фінансування з державного бюджету, чому в одних хватає лише на основні виплати, а в інших і на заохочуючі? Чому не внести зміни в законодавство і визначити, що керівник не повинен отримувати премію в розмірі, наприклад, більшому ніж середній по установі (можливо інші якісь варіанти).І якщо кінцевий результат буде і добрим, то не треба забувати про дерслужбовців зараз. В нашій країні не в багатьох галузях є заборгованість по заробітній платі, а державній службі є. Ось чому і такі коментарі. Всі ми вміємо читати і закони і проекти, але пора звернути увагу на низи, бо такого немає на рівні областей, там все нормально.
Євгеній Держслужбовець
24.09.2020
Тож метою цих змін і є прибрати міжрегіональні і міжгалузеві перекоси в оплаті праці за приблизно одну й ту ж роботу. Щодо окладів: Ви витягнули цитату про мінімальну планку. Але буде дві схеми окладів: одна від КМУ для тих, хто поки не підпадає під поточний етап реформування, інша - відповідно до класифікації посад за важливістю/цінністю, що буде охоплювати все більша органів влади по мірі реформування, та залежатиме від виконуваної роботи, а не лише від спеціаліст/керівник. От коли ми побачимо обидві ці схеми, тоді буде видно подумали про низи чи ні
Оля
23.09.2020
Це сприяння корупції і хабарам
Наталі
23.09.2020
Чому держслубовці так принижують? Адже ми теж люди і в нас є діти які хочуть їсти!
Василь
24.09.2020
Працюючи реалізатором на ринку за тиждень маю більше зарплату ніж головний спеціаліст в області.
Бюджетник Василь
24.09.2020
Отож, не подобається бути держслужбовцем - треба шукати себе у інших сферах.
Олександр
24.09.2020
На жаль, це сталося. На сайті профспілок є проект окладів на 2021 рік. Тепер можемо офіційно визнати : Алюшина, Купрій, Заболотний - збрехали. Ніяких підвищених окладів (чи збрехав я? бо оклад таки виріс на 200 грн) не буде. Я ще в 2019 писав, що всі ці концепції і відосики - це окозамилювання, а норма про півищення окладів рядовим держслужбовцям буде постійно переноситися. Я для себе вирішив, в 2021 році я вже не хочу бути держслужбовцем.
Цитата
24.09.2020
Друзі, так, текст проєкту закону 3748 сьогодні розміщено на сайті ВР. Порівняльна таблиця у правій колонці містить пояснення змін, які ми пропонуємо прийняти. Окремо про оплату праці відповім, що цей законопроєкт про єдині підходи до структури зарплати, скасування необмежених стимулюючих надбавок і правила розподілу фонду оплати праці. Економія піде на збільшення основної частини зарплат, конкретний розмір буде в Схемі окладів на 2021 рік.Це допис заступника голови НАДС А.Заболотного. Тепер дивіться на схему окладів на 2021 рік. і ДумайТЕ
Держслужбовець
24.09.2020
ЕКОНОМІЯ ПІДЕ НА ЗБІЛЬШЕННЯ. Ану відгукніться ті що побачили, отриману економію від вже проведеного скорочення в цьому році! У нас в районі щоб скоротити працівників, виплатити їм вихідну допомогу і розрахункові "оголили" ФОП за 4-й кв. А обіцяли тим, що залишаться підвищиться заробітна плата, появляться кошти на виплату премій (не додатковий, хоча б тих що законом дозволено), а дзуськи... Отак буде і зараз все що вивільниться десь безслідно пропаде .
Оля
24.09.2020
Вот так они радуются, что оклады будут без премий и интенсивности. Я начальник отдела у меня два работника: одно опудало, которое через день ходит на работу, то сопли у нее, то живот болит, а когда приходит с телефона ее не снимешь; вторая, как лошадь пашет. Вопрос: как мне удержать хорошего работника и не превратить его в ленивое чучело? Так я ее хоть могла стимулировать надбавкой, а что сейчас? Со своего кармана доплачивать?
Жанна Оля
02.10.2020
Доплачуєте працьовитим , а якщо ваше опудало не хоче працювати то чому його держите? Чи може опудало раніше працювало, а ви його не цінили? А тепер опудало "забило" на все?
Євгеній Оля
24.09.2020
Правильна відповідь на питання (навіть якщо нереалістична у вашій ситуації): ''опудало'' не повинно працювати на державній службі.
Оля Євгеній
24.09.2020
А як звільнити "а-ля" одиноку матір? Це опудало мені терпіти, а воно собі "одиноко" плодитися буде. (При тому, ні в якому кому разі не хочу образити справжніх одиноких матерів і батьків). І це не ПРАВИЛЬНО - зменшувати надбавку, це істотні зміни ст.103 КзпПУ..
Євгеній Оля
24.09.2020
Ваш приклад чудово демонструє недоліки державної служби. Зустрічне: а якщо таке ж ''опудало'' має ще й надбавку за вислугу 50%, то навіщо витрачати бюджетні кошти на неробу (це ж не ФОП, що сам собі хоче працює, хоче ні)? А якщо в іншій установі такому ''опудалові'' керівник дає більшу надбавку за інтенсивність, ніж хорошому працівнику, бо ''опудало'' чийсь родич? Чи вжили ви достатніх заходів, як начальник відділу, щоб звільнити ''опудало'' (наприклад за результатами щорічного оцінювання)? Це все риторичні питання, скрізь свої ситуації, я розумію реальність, можете не відповідати. Основна проблема, що нинішня система (трудові відносини, оплата праці) не працює належним чином. Хтось стимулює хорошого працівника, хтось неробу. Маємо хаос в зарплатах і купу випадкових людей на державній службі, яких не повинно на ній бути.
Бюджетник Євгеній
25.09.2020
В нас місцевий бюджет, але ситуація така ж. Керівник установи стимулює нероб і тих, що в нього вимагають надбавки та премії по максимуму, на пропозиції керівників відділів (звичайно тільки тих, що працюють сумлінно) і головного бухгалтера не реагує, робиш - мовчи. Окремі працівники можуть не ходити на роботу, а їх табелюють і всі мовчать, все ок. То в нас така ситуація, але то все пережитки минулого. Як змінити підхід керівника до роботи або самого керівника, запитання риторичне?... Куди звернутися?... Вибачайте, наболіло.
Світлана
24.09.2020
Ні кого не напрягає,що усім працюючим зп рахують від мінімалки,і тільки дс від прожиткового!!Це що соцвиплата,субсідія,допомога??У прибиральниці вже з 01.09 більша зп.А з 01.01 пропонують мінімалку 6000.То наші 2прожиткових навіть меньші за 1мінімалку!!А доплачувати не буде чим,ні надбавок,ні фондуТакого сорому ні де більше не має!!!
Оля Світлана
24.09.2020
Чому тільки дс? Пркурорам теж по прожиткових зарплату рахують. Тільки різна кількість прожиткових. В них з нового року самий низький оклад районного рівня 20 прожиткових, з 2022 року 25 прожиткових, і вислуга 50 відсотків
Людмила
24.09.2020
А що означає пілотний проект??? Ви заберете ранг, зароблену роками вислугу і подивитеся чи виживуть люди, а якщо таки виживуть, то давайте ще шось заберемо. Так чи шо???? Приниження професії державного службовця самою ж державою!!! СОРОМ!!!!
Наталя
30.09.2020
цікаво хто ж піде працювати на таку відповідальну та високооплачувальну роботу , служити державі , мабуть ще й конкурси будуть ))))) владі нашій респект.так тримати.
марина
30.09.2020
цей закон написали люди, які перебуваючи на державній службі, не живуть на заробітну плату державного службовця!!!!!
Олена
30.09.2020
таке враження, що ніхто не знає законодавства. Що змешення заробітної плати повинне погоджуватись із профспілкою. Агав профспілка з вами погоджували такий законопроект?
ГАННА
05.10.2020
Якісь придурки сидять це і пишуть, а би шось написати...зробити вигляд що вони розуміють те що пишуть...Або це явний саботажжжж
Іллонна
07.10.2020
Так багато хочеться написать, але параметри тексту не дозволяють. А шкода. Про себе: прийшла молода і зелена на роботу 19 років тому. Була у повній ейфорії, що працюю на держ.службі. Про зарплату тоді не думала - працювала чесно, сумлінно і сім’я підтримувала. Потім зарплата почала "муляти", але надіялась на краще майбутнє. Нарешті новий закон - нова зарплата, трохи полегшало (в мат.плані), а обов’язків додається і додається. І тут тобі "бац" - на весні скорочення (у нас так було), і на тобі - новий проєкт по оплаті під кінець року. Ну і що тепер робити? шукати іншу роботу? А де її зараз в районі знайдеш. Чи їхати за кордон? На свою справу не заробила та й неможна (якщо залишусь). Однозначно - залишатися неможливо (за копійки при такій інфляції виконувати нереальну купу обов’язків?) Навіть фізично незможу.
Олексій
24.11.2020
Головне, по 350 тис. грн. підара..ам з ксу виплачувати, ну і про 9 - х помічників будь-якого міністра не забувати. Ще й кєрьовнікам та кєрьовніцам - по 180% надбавки за напруженість, на рік вперед встановити (й так до самого більшого окладу в держустанові), а вам, сіроманцям - по 10%, і то - якщо сподобаєтесь (кєрьовніку-кєрьовніці)
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
70
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×