Інформація по темі "" | Публікації по тегу
19.01.17
70795 150
Друкувати
Обране

Уряд врегулював оплату праці працівників державних органів у 2017 році

Постанова КМУ від 18 січня 2017 р. № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів"

Прийнятим актом:

  • установлено мінімальний розмір посадового окладу на посадах державної служби з 1 січня 2017 року 2000 гривень відповідно до Закону України "Про державну службу";
  • підвищено посадові оклади державним службовцям та іншим категоріям працівників державних органів від 5 до 27 відсотків;
  • упорядковано віднесення посад державної служби до відповідних груп оплати праці;
  • визначено єдиний підхід щодо встановлення працівникам державних органів матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань та для оздоровлення під час надання щорічної відпустки у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати;
  • визначено порядок виплати надбавки за вислугу років працівникам патронатної служби та працівникам державних органів, які виконують функції з обслуговування, у разі виникнення права на її підвищення.

Постанова КМУ від 18 січня 2017 р. № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів"

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
150
Марія
19.01.2017
Чим вони думали, коли регулювали. Позорище
Людмила
19.01.2017
Повысив заработную плату госслужащим - это хорошо, но когда повысите пенсию госслужащим? ведь с 2009года ни одной копейки. Наша пенсия уже почти сравнялась с минимальной пенсией и нам не повышают, а пенсионерам, кто ушел на общих основаниях ежегодно добавляют. Где справедливость?
Павло Людмила
25.01.2017
ХТО ПІШОВ НА ЗАГАЛЬНИХ ТО ДОБАВЛЯЮТЬ ЛИШЕ МІНІМАЛЬЩИКАМ. ТАК ЩО СИТУАЦІЯ АНАЛОГІЧНА.
Віта Людмила
24.01.2017
У меня люди через суд добились,правда, с 15 декабря 2015 года,тогда тоже зарплата повышалась
Ірина
19.01.2017
Щоб вони жили на оклад головного спеціаліста, який виконує всю роботу дармоїдів заступників, куди вони дивились, як затверджували постанову, хоч би вже мінімалку поставили, позорище!
ААА Ірина
23.01.2017
Туди ж і дивились, спеціально все робиться так, щоб народ жив на мінімальний дохід, щоб з колін не можна було піднятися, - тоді й по голові легше бити зверху!!!!!!!!
Ольга Ірина
20.01.2017
А може заступників тих краще порозгонити ? Ви ж майте скромність, звідки такій армії чиновників набрати коштів, Ви навіть не пробуйте мені заперечувати : 50 % дармоїдів потрібно скоротити, а потім нормальним державним службовцям дати достойну заробітну плату. А поки що у Вас два шляхи : або працювати за заступників, або шукати іншу роботу.
саша Ольга
27.01.2017
Як Ви правильно написалиПОРОЗГОНИТИ!!!!що вони роблять запитайте,сидять ,а зарплата нормальна,чого ще треба, плачуться одне що...Та розуму б додав хто тим держслужбовцям..З них 5 керуючих,а працювати не хочуть...купляними дипломами трасуть.....
Юрій
19.01.2017
Виходить те, що хто нічого не робить той отримує, а той хто робить за всих отримує 0!!!!!
Маша
19.01.2017
А працівники ОМС? Оклад у прибиральниці більший від окладу посадової особи ОМС!!!
наталя Маша
19.01.2017
а як постанову 482 до омс можна примінять,
Олена Маша
19.01.2017
А про надбавки і преміїї Ви забули, чи Вам нагадати.
ната Олена
19.01.2017
А де про преміювання категорії "Б" і "В", є тільки "Порядок преміювання державних службовців, які займають посади державної служби категорії “А”"?
Наталія ната
24.01.2017
Проснулася. Ми вже давно зробили положення про премювання.
LEXXX ната
19.01.2017
Ось тут: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0903-16
ната LEXXX
19.01.2017
Дякую! Це на емоціях до нової Постанови не дочиталася, що ніхто не відміняв наказ 646.
Марія
19.01.2017
Від 2000 додається доплата за ранг та вислуга, та премі, та надбавка і ось 10000грн. набігло, та відкати за ухвалу не правомірних рішень. Яка на них відлповідальність? А що деякі держслужбовці роблять?
Світлана Марія
20.01.2017
тим у кого 2000 - надбавки, премії не даються, відкати не попадають бо це сама нижча ланка в державній службі, все перераховане додстається головам, заступникам та начальникам, в яких і так лише оклади на районному рівні от 5000 до 9115 грн (і нічого поливати г...м робочих лошадок)
Марія Світлана
21.01.2017
Не розповідайте, я працюю бухгалтером, нараховую зарплату, знаю про що пишу. З ваших слів, закони та постанови на вас нерозповсюджуються?
Світлана Марія
23.01.2017
Не зрозуміла які постанови на відкати, я також працюю майже за одним столом з бухгалтером, а інколи його підміняю так що я знаю про що говорю (районна державна адміністрація, відокремлений відділ економічного розвитку і торгівлі + фінансування охорони здоровя району так як після закриття сектору охорони здоровя на нас накинули їх всі обовязки і бухгалтерські також) І нічого мені говорити що я чогось не знаю стажу державної служби 13 років це вже про щось говорить
Олена Світлана
24.01.2017
Каждая лягушка свое болото хвалит
світлана Олена
30.01.2017
Це Ви про себе??
Олена світлана
30.01.2017
Про держслужбовців, які ниють, що мала заробітна плата, а роботи багато.Вас послухати в країні тільки ви (держслужбовці) працюєте, мабуть тому наша країна в такій ж..пі?
світлана Олена
31.01.2017
по перше я не нила що мала зарплата, по друге я не нила що багато роботи, по третє я коментувала лише думку "марії" яка гребе бід одну гребінку всіх державних службовців і керівництво і простих спеціалістів, і на обласному рівні і на районному
Валя
19.01.2017
Чому завжди забувають про Органи місцевого самоврядування ми тут взагалі наче не люди чи як???? Нас за людей уряд не рахує??????
Gennadiy Валя
24.01.2017
Нас давно списали, пріоритет обєднані громади
Наталія Валя
24.01.2017
Госсподи.Мовчали би вже, та у Вас зараз оклади у головних спеціалістів більше ніж у начальників відідлів райдержадміністрацій.А премії отримали на новий рік як річна заробітна плата начальника віддділу.
Марія Валя
19.01.2017
не знаю як у вас, а наші омс жирують, селищний голова на новий рік такі премії виплатив, як зп у депутатів верховної ради.це при тому, що на протязі року платив не малі премії.
Наталія Марія
24.01.2017
У нас так само.Преміїі отримали як річна заробітна плата начальника відділу самостійного структурного підрозділу.
alenkaaa Марія
20.01.2017
так і добре бо там роботи день і ніч робити в органах омс,і виходить у людей премія за них треба радіти, бо тех працівник 3200 а хтось і вихідні і ввечері робить і 5000?хіба це справедливо
Марія alenkaaa
21.01.2017
Так погоджусь, але це в тому випадку коли МОС працюють, а не прийшли о8:00 погрались в пасьянс або косинку на компі, і пішли додому 16:30.Дороги самі робитись не будуть, вода в трубах не зявиться сама, вулиці не освітяця і не прибереться ніг... на це коштів немає, а на премії на протязі всього року врозмірі від 100% до 385% є.
Ніка Марія
22.01.2017
Сільському голові та секретарю підвищили з/п цією постановою? не можу розібратись....
Наталія Ніка
24.01.2017
Дія Закону про держслужбу не поширюється на посадових осіб місцевого самоврядування. Стаття 3,. пункт 3. підпункт 11.
Марія alenkaaa
21.01.2017
Бухгалтери теж працюють і в день і в ночі, не мають ні відпусток ні новорічних вихідних, заробітна плата залежить від керівника, який вважає потрібним дать надбавку чи ні, бо вона на його розсуд, не захищені ні законом ні постановами, як держслужбовці чи вчителі.
Тетяна
19.01.2017
Скажіть будь ласка чи внесли зміни до наказу №77 від 02.10.1996 "Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів"?
вася Тетяна
19.01.2017
он пересчитывается по умолчанию вместе с ростом базового тарифного розряда, перечитайте наказ
Люба вася
19.01.2017
А як бути з наступним абзацом: "Для робітників, у яких посадові оклади менші ніж розмір мінімальної заробітної плати, посадові оклади (тарифні ставки) у штатному розписі установлюються на рівні мінімальної заробітної плати "
мсс Люба
19.01.2017
в прикінцевих положеннях Закону від 06.12.2016 № 1774-VIII сказано, що мінімальна заробітна плата після набрання чинності цим Законом не застосовується як розрахункова величина для визначення посадових окладів та заробітної плати працівників та інших виплат. Тому абзац не про розмір 3200 грн.
вася
19.01.2017
Наглядность и читабельность как всегда на высоте. Зав сектором в додатке ставят в 4 группу в детализации в пятую кинули. Были бы таблицы читабельны сами заметили бы. И как понять "керівники підрозділів у складі самостійних структурних підрозділів апарату місцевих державних адміністрацій" в апаратах нет самостійних структурних підрозділів. Фигею с этих писателей
Иван вася
20.01.2017
Доречі, віднесення керівників самостійних структурних підрозділів апарату МДА до 4 групи оплати праці є закономірним, оскільки якщо звернути увагу на ст. 44 ЗУ "Про місцеві державні адміністрації" то "частина четверта статті 44 із змінами, внесеними згідно із Законом N 107-VI ( 107-17 ) від 28.12.2007 - зміну визнано неконституційною згідно з Рішенням Конституційного Суду N 10-рп/2008 ( v010p710-08 ) від 22.05.2008, а саме ця частина вказувала на те, що "Керівники структурних підрозділів апарату за умовами оплати праці прирівнюються до керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів місцевої державної адміністрації." Згідно із ч.2 ст.152 Конституції України передбачено, що "Закони, інші акти або їх окремі положення, що визнані неконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України рішення про їх неконституційність, якщо інше не встановлено самим рішенням, але не раніше дня його ухвалення." Тобто на сьогоднійшній день норма ч.4 ст.44 ЗУ "Про МДА" діє.
вася Иван
20.01.2017
Вопрос был о банальной ошибке по зав сектора а не "справедливости и конституционности". И с учетом Вашей трактовки в одной и той же постанове гуляет ДВОЯКОЕ понятие самостійного підрозіділу на радость ревизорам. Не говоря уже про радость начальников юр и бух служб от этой трактовки. ЛОЛ
Иван вася
20.01.2017
Шановний "ВАСЯ" по-перше дякую за критики в свій бік, по-друге Ви зверніть увагу на те, що ви пишете у Ваших запитаннях, а потім висловлюйте з цього приводу репліку, по-третє щодо ревізорів, то почитайте статтю 1215 ЦК України. Цитую: Безпідставно набуте майно, що не підлягає поверненню 1. Не підлягає поверненню безпідставно набуті: 1) заробітна плата і платежі, що прирівнюються до неї, пенсії, допомоги, стипендії, відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю, аліменти та інші грошові суми, надані фізичній особі як засіб до існування, якщо їх виплата проведена фізичною або юридичною особою добровільно, за відсутності рахункової (арифметичної) помилки з її боку і недобросовісності з боку набувача. На все добре!
вася Иван
27.01.2017
Шановний "Іван" читаю Ваши коменты и думаю может Вы таки не туда ответы лепите? Не торопитесь, вчитайтесь. Я тут писал про банальные ошибки в постанове , а вы то про законность то про конституционность то про возврат денег. Меня интерисуют нормально написаные документы (адекватные понятные и читабельные), а не юридические последствия и хитроумные умозаключения про влияние лунного света на рост телеграфных столбов. Вчитайтесь в формулировку "керівники підрозділів у складі самостійних структурних підрозділів самостійних структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій" - двоякая трактовка самотийности в одной фразе. Прям жду опять юридический трактат не в тему этого вопроса ))) Можете про права человека отжечь ))
Иван вася
20.01.2017
Це хто Вам сказав, що в апаратах МДА не має самостійних структурних підрозділів? Навожу на прикладі: постанова КМУ від 26.11.2008 року № 1040 "Про затвердження Загального положення про юридичну службу міністерства, іншого органу виконавчої влади, державного підприємства, установи та організації" пункт 2 вказує на те, що "Юридична служба органу виконавчої влади, підприємства утворюється як самостійний структурний підрозділ". В апаратах МДА Положення про юридичні відділи розроблені саме на підставі цього документу. І це я навожу тільки один із прикладів щодо самостійності підрозділів апарату МДА.
Люба
19.01.2017
Посадові оклади групи 7 (районна ланка) представлений двома посадами:гол.спеціаліст -3085 і адміністратор - 3801. Посада державного реєстратора прирівняна до групи 7. Який оклад у держ реєстратора має бути у штатному? (3085 чи 3801)
Андрій Люба
19.01.2017
3085
Юлия Андрій
20.01.2017
3801 там чітко прописано
Люба Юлия
20.01.2017
3801-оклад адміністратора, а держ. реєстратора......? По телефону Мінсоцполітики роз'яснень не дає......кидають трубку
Олена
19.01.2017
Начальник віддлу рда оклад 3500, а роботи більше ніж начальника окремого самостійного відділу рда. Начальник окремого Фігура, а решту Нічого. Коли буде повага до людей.
Иван Олена
20.01.2017
Олено, в цій постанові ця помилка виправлена, зверніть увагу на "ПЕРЕЛІК посад державної служби, що прирівнюються до відповідних груп оплати праці" постанови, в 4 групу по оплаті праці вже включили керівників "структурних підрозділів апарату місцевих державних адміністрацій", щодо самостійності підрозділів апарату МДА та прирівняння їх до самостійних структурних підрозділів, я вже писав. Дивіться вище.
Олена Иван
20.01.2017
Дякую.
Ольга
19.01.2017
Соромно за оклад в розмірі 2000 грн., вимоги до цієї посади і освіта, і декларація, і конкурс, і відповідні знання, а в той же час І розряд за ЄТС (найнижча кваліфікація) = 1600 грн. Таку таблицю складав та погоджував посадовець, який ніколи не жив на зарплату!
марія
19.01.2017
держслужбовці, не жалійтесь, ви нічого важливого не робите. даєте присягу державі- у нас АТО і всі держслужбовці на своїх робочих місцях, хоча по суті вам треба бути в зоні АТО. наші чоловіки, сини, брати воюють замість вас, які не давали присягу державі як ви.я не знаю ні одного держслужбовця який би жив на зарплату, звідки у вас айфони, дорогі авто, і вдіті не з базарів.?
Олександр марія
20.01.2017
Марія, вибачте, але Ви типовий виборець ляшка. Чому це раптом усім держслужбовцям потрібно бути у зоні АТО? Такі непотрібні наші посади, але я вже три роки без відпустки. Вас просто давить жаба, бо Ви вважаєте, як говорить Ваш кумир ляшко, що всі чиновники їздять на робочих автомобілях за Ваші кошти, отримують деятки пільг і т.д. Переважна більшість держслужбовців не беруть хабарів, відстоюють інтереси держави в судах, надають людям консультації, за які нотаріуси або адвокати беруть величезні кошти. Але держава, будучи роботодавцем, в змозі забезпечити лише вищі ешелони влади. А цій системі є й Ваша вина. Так -так , саме Ваша. Тому що кожен держслужбовець виконує закони, які приймає ВРУ і НПА акти, які видають інші органи. А контролювати ВРУ повинен весь народ, і Ви, шановна, в тому числі. Бо кричать на сусіда, з окладом у 2 тис. грн., за те що він винен у ямах перед Вашим будинком, мабуть найлегше.
LEXXX марія
20.01.2017
Ви напевно начиталися е-декларацій людей, прізвища, яких чуєте з екрана телевізора. А живете десь в "урядовому кварталі" і принципово не спілкуєтесь з тими, хто приїжджає на роботу в АПУ, ВРУ, КМУ, НБУ на метро. Я вже мовчу про рівень району чи області. Спустіться на грішну землю і Ви побачите, що 90, а може й більше % держслужбовців не те, що живуть на одну зарплату, вони на неї виживають.
Світлана LEXXX
20.01.2017
ПОВНІСТЮ ПІДТРИМУЮ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ірина
20.01.2017
Я згідна з вами, спустіться в райони і побачете як держслужбовець живе на одну зарплату, а після прийняття постанови ще змушені будуть іти за власний рахунок, так, як тимчасового кошторису не хватає виплатити всім січневу зарплату, бо зарплати прибиральниці 3520 сторожів на висоті, ще в шоколаді начальство і заступники а прості грішні спеціалісти йдіть за свій рахунок, де буду справедливість, чому така велика різниця в окладах між начальниками, заступниками і спеціалістами, хіба вони більше роботи виконують, спустіться з гори і побачити на кого сипляться листи до виконання на начальство, чи на спеціалістів, не держава а бог зна що!
сырожа
20.01.2017
Апарат, як завжди обдылений
СуперБухгалтер
20.01.2017
Колеги!!!Допоможіть!Який буде код УКТ ЗЕД для оглядової ями в гаражі??Людина раз в місяць користується цією послугою,а тепер не знаємо,як виписати накладну на податкову...(((
олексій СуперБухгалтер
08.04.2017
а ви що ту яму в гаражі імпортували?)) і то взагалі послуга а не товар... який код УКТ ЗЕД
Ольга
20.01.2017
Адміністраторам МДА оклад 3801 - це не помилка?
Віктор Ольга
23.01.2017
роботу з людьми незрівняти з роботою з документами, тому і різниця
Олександр Ольга
20.01.2017
Чому всі думають що це помилка? Є постанова, є чіткі цифри. Навпроти посади адміністратор - конкретна сума окладу. В чому помилка????
ОМЕГА Олександр
20.01.2017
Помилка в посаді адміністратора в тому що група оплати 7 ,а оклад більше 6 групи це нонсенс,і розмір посадового окладу області зрівняли з районним !!!! УЖАС ,ОЦЕ СПЕЦИ СИДЯТЬ В МІНІСТЕРСТВАХ
Олександр ОМЕГА
20.01.2017
Згоден, що посаду адміністратора повинні були віднести до 6 групи оплати праці
Ольга Олександр
20.01.2017
В минулому році з нашими окладами вже намудрили, з травня 3101, а потім в вересні прийняли постанову зменшити до 2585 з 01.05.2016. З нас вже досить перерахунків і утримань.
Олександр Ольга
20.01.2017
В минулому році намудрили з тим, що посада була віднесена спочатку до однієї групи оплати праці, а потім до іншої. Зараз оклад адміністратора=оклад спеціаліста обласного рівня. Але в зв'язку з тим, що ЦНАПів обласних немає, а є ЦНАПи в містах та районах, а повноваження в усіх однакові то логічно мати й однаковий оклад.
Євгеній
20.01.2017
А про надбавки за вислугу років ніхто не помітив зміни? Одной рукой дали іншой забрали....
LEXXX Євгеній
20.01.2017
Напевно Ви помилилися, бо, дійсно, розмір надбавки за вислугу років держслужбовцям визначено безпосередньо у ст52 ЗУ "Про ДС". За зміни Ви, скоріш за все прийняли зміни, які стосуються працівників державних органів, які виконують функції з ОБСЛУГОВУВАННЯ. Їм також збільшили розмір матеріалок. З окладу до середньомісячної.
Микола Євгеній
20.01.2017
ЗУ Про державну службу Стаття 52. Надбавки, доплати та премії 1. Надбавка за вислугу років на державній службі встановлюється на рівні 3 відсотків посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків посадового окладу.
Світлана Євгеній
20.01.2017
ЯКІ ЗМІНИ??????
Саша Євгеній
20.01.2017
Що за зміни?
Сергій
20.01.2017
Добрий день всім! Поясніть будь-ласка, як розуміти: 4. Установлення посадових окладів державним службовцям за прирівняними посадами в межах 4—6 груп оплати праці здійснюється керівником державної служби у відповідному державному органі. Тобто керівнику самостійного управління, голова РДА може встановити оклад у штатному розписі у межах 4 групи від 4300 до 5830? Чи в нього повинен бути оклад тільки 5300 як у додатку?? Також цікавлять оклади 5,6 груп. У заступнига курівника самостійного управління тільки 4400 як по додатку. чи можуть встановити від 4200 до 4700?? Ну і шоста група по анології.
LEXXX Сергій
20.01.2017
Оригінальне "прочтение" примітки. Але в межах 4 групи є конкретно визначений оклад керівника самостійного управління РДА - 5300 грн. От якби у вас була СЛУЖБА ... Там простору для фантазій щодо вибору окладу багато (як для керівника, так і його заступників), що, як на мене, теж нонсенс.
Сергій LEXXX
20.01.2017
Ну я так зрозумів що 5300 і крапка? Тобто не може оклад керівника самостійного управління бути в 4300,5000 чи 5830?
LEXXX Сергій
20.01.2017
Ви це серйозно? Хіба на початку рядку з 5830 зазначено посаду Керівник самостійного управління? Чи Ви також хочете встановити завідувачу самостійного сектору замість його 4300 гривень однаковій оклад із Керівником структурного підрозділу, який є юридичною особою чи територіального (регіонального) органу центральних органів виконавчої влади в 5830?
Сергій LEXXX
20.01.2017
Тоді в чому суть 4 поправки? Поясніть бюдь-ласка. Я чогось не розумію. Мені кажуть що цією поправкою куріник державного органу може встановити будь-який оклад у межах 4 групи. Но мені теж здається що це абсурд.
LEXXX Сергій
20.01.2017
Ну дивіться. В примітці йдеться про "установлення посадових окладів державним службовцям за ПРИРІВНЯНИМИ посадами", яких немає в Схемі. Наприклад, невідома мені посада "координатор" прирівняна до 4 групи оплати праці. І вже тут керівник державної служби ОДВ визначає її оклад в межах окладів для 4 групи. У Вашому випадку це було б від 4300 до 5830.
Сергій LEXXX
20.01.2017
Дуже дякую за роз'яснення
Ірина
20.01.2017
В нас все по максімуму ставлять, якщо начальник самостійного управління то 5830, хто це схоче від себе відірвати щось?
LEXXX
20.01.2017
Стосовно окладів деяких посад, в т. ч. і адміністратора, дійсно стоїть питання. Цією схемою запроваджено очевидну невідповідність суті ЗУ "Про ДС" та здорового глузду в частині поділу посад на групи оплати праці. Чому суті? Бо з кінцевої редакції Закону за наполяганням Уряду Яценюка випали принципи покроковості підвищення окладів від нижчої категорії до вищої. Залишили лише крок (у 7 раз) від 9 до 1 групи. Так ось. Оклад адміністратора 7 групи більший за більшість окладів 6 групи. Так само, деякі оклади держслужбовців 6 групи більші за оклад Завідувача самостійного сектору із 5 групи. Я зараз не оцінюю, чия робота складніша/важливіша, але невже їх не можна було вписати/прирівняти до правильної групи?
Олена
20.01.2017
Підскажіть, якщо державний службовець йде у відпустку в січні то йому потрібно робити коригування середньої з.пл., і з якого місяця, з травня?
LEXXX Олена
20.01.2017
Відпускні в такому випадку розраховуюся виходячи з зарплати за січень. Навіть, якщо відпустка з 3 січня 2017р.......... "У разі зміни структури заробітної плати з одночасним підвищенням посадових окладів працівникам органів державної влади ... відповідно до актів законодавства період до зміни структури заробітної плати виключається з розрахункового періоду." (абзац сьомий пункту 2 Постанови КМУ №100)
ОКСАНА LEXXX
23.01.2017
А чому потрібно брати зарплату січня? Хіба тут змінюється структура заробітної плати? Структура була змінена у травні 2016 р. А зараз лише підвищуються оклади.
Ната LEXXX
20.01.2017
Вибачте, а чому, виходячи із зарплати за січень, а не за період з травня по грудень, адже постановою № 15 не змінюється структура заробітної плати, а лише підвищуються посадові оклади.
Олена LEXXX
20.01.2017
з травня по січень, чи всі 12 місяців?
Олена
20.01.2017
а зрозуміла, заробітну плату січня на 12, вірно?
Марія Олена
20.01.2017
а чому на 12,хіба не на кількість календарних днів січня за мінусом святкових
LEXXX
20.01.2017
Тут розписано детально: https://buhgalter.com.ua/news/oplata-praczi/rozyasnennya-minsotspolitiki-ta-minfinu-shchodo-poryadku-obchislennya/
Марія LEXXX
20.01.2017
я вибачаюсь,структура ж не змінилась,лише оклади,то відпускні рахуються так як і рахувались,розрахунковий період з травня 2016 року
LEXXX Марія
20.01.2017
А надбавка за вислугу років у Вас не залежить від розміру окладу?
ОКСАНА LEXXX
23.01.2017
Так... Надбавка за вислугу років залежить від окладу... Але вона як була 3% посадового окладу за кожний рік державної служби, так і залишилась. Тоді в чому ж зміна структури? Проясніть, будь ласка.
LEXXX ОКСАНА
23.01.2017
У постанові №100 сформульовано норму про "зміну структури заробітної плати з одночасним підвищенням посадових окладів працівникам органів державної влади". Стаття 2 ЗУ "Про оплату праці" встановлює таку СТРУКТУРУ ЗП: - основна ЗП (посадовий оклад); - додаткова ЗП (премії, доплати, надбавки та ін.). Логіка "одночасності з підвищенням окладів" полягає у тому, щоб при збільшенні/зменшенні розмірів додаткових структурних частин ЗП кожного місяця не починався новий розрахунковий період. Як на мене, то формулювання статті 2 ЗУ "Про оплату праці", означає, що до структури зарплати працівників ОДВ, серед іншого входить і посадовий оклад. Тому, при підвищенні Урядом посадових окладів, як основної структурної частини ЗП змінено її структуру.
ОКСАНА LEXXX
23.01.2017
Дякую за відповідь... Ще б якось з цим розібратись
Марія LEXXX
20.01.2017
ну звісно залежить
Ірина
20.01.2017
Підскажіть, як визначити посадові оклади для начальників малочисельних відділів райдержадміністрації (група 6 або група 4), якщо відділи не юридичні особи, не мають рахунки, печатку? (це наприклад відділ економіки, відділ житлово-комунального господарства, сектор з питань державної реєстрації)
Иван Ірина
20.01.2017
Склад такої малочисельності по відділам чи то секторам МДА, передбачає постанова КМУ 179 від 12.03.2005 року, а те що такі структурні підрозділи можуть бути як у статусі юридичної особи так і без такої то все рівно вони відносяться до 4 групи оплати праці.
Олена Ірина
20.01.2017
4 група. Читайте структурні підрозділи місцевих адміністрацій.
Даша
21.01.2017
Добриц вечір! Підскажіть, будь ласка, чи донараховувати до мінімалки зовнішнім сумісникам-погодинникам(педагоги)? Як саме? Наприклад якщо оклад 2768, за годину - 38,44.
Саша
22.01.2017
Підкажіть, будь ласка, а якщо це посада завідувач сектору-адміністратор,як тоді з окладом?
Олександр Саша
22.01.2017
Я завідувач сектору-адміністратор, будуть платити як завідувачу сектору, тобто виконуючи обовязки - адміністратора, зав.сектору, прибиральниці і так далі мені будуть нараховувати 3100 бо я в апараті РДА, а підлегла моя яка відсижує з 8 до 5 і ні за що не переживає. Бухгалтер РДА телефонуючи в область запитує таким чином щоб заплатити меньше адже це не собі з/п, наголошуючи на зав.сектором і не згадуючи другу частину посади адміністратор. Почекаю цей тиждень, подивлюсь що нарахує бухгалтер.
Олександр Олександр
23.01.2017
Ви це серйозно? Ваш оклад повинен бути 3801 грн., а то чи Ви зав. сектором чи ні, то вже питання інше. Якщо ваш бухгалтер або кадровик, який подасть штатний таке вчуде (хоча дуже сумніваюсь, бо тут вже можна ставить питання про його профпридатність) - телефонуйте на Мінекономрозвитку, бо вони є уповноваженим органом з питань адмінпослуг.
бухгалтер Олександр
23.01.2017
Посадовий оклад адміністратора 3801 грн., якщо в штатному затвердять менше сміло ідіть в суд. Бухгалтер понесе відповідальність , а там штрафи більше ніж 3801 грн. тому нехай ваш бухгалтер і кадровик добре подумають!!!!!
Бухгалтер Олександр
22.01.2017
Нехай ваш бухгалтер почитає вашу посадову інструкцію, якщо в ній прописані обовязки відповідно до ЗУ "Про адміністративні послуги" значить і посадовий оклад має бути 3800 грн.
Іра
23.01.2017
Про які оклади може йти річ, якщо по тимчасовому кошторису за січень не хватає виплатити заробітну плату, опять ідти за свій рахунок.
гена
23.01.2017
так державні реєстратори будуть отримувати менше ніж адиміністратори..??)) мда
LEXXX гена
23.01.2017
Державний реєстратор цією постановою прирівняний до 7 групи оплати праці. Але на відміну від прирівняних посад з 4—6 груп оплати праці, тут Ваш керівник не зможе вибирати оклад в межах окладів групи. Тому оклад, як в головного спеціаліста.
Максим
23.01.2017
Підкажіть, будь-ласка, чи змінилася структура заробітної плати держслужбовців відповідно до постанови КМУ №15 від 18.01.2017? Як проводити розрахунок відпускних, якщо людина йде вже в лютому 2017 року?
мсс Максим
23.01.2017
"... розуміють під терміном "зміна структури заробітної плати", то заробітна плата згідно з чинним законодавством складається з основної заробітної плати, додаткової заробітної плати та інших заохочувальних та компенсаційних виплат. Усі ці складові заробітної плати мають певну питому вагу в загальній сумі заробітної плати. Якщо відбувається зміна (збільшення, зменшення) питомої ваги складових заробітної плати шляхом скасування певних виплат, що призводить до збільшення питомої ваги окладів, або збільшенням частки основної заробітної плати (окладів) та зменшенням частки інших виплат, то відбувається зміна структури заробітної плати..." лист мінсоцполітики 07.09.2009 N 538/13/84-09
мсс мсс
24.01.2017
з 1 лютого 2008 р на держслужбі підвищили оклади на 45% і відповідно проводили коригування, не дивлячись на великий кофіцієнт ( лист мінсоц 28.07.2008 N 3144/0/10-08/13), у 2009р відбулось підвищення для сільських рад і теж почали коригувати. Однак, згаданим листом "розяснили" що одне дали друге забрали... до 2016 р зміна структури зп на держслужбі відбувалась у 2006 р., тому виходить, що має коригуватись в т.ч доплати які входять до складу зп і є незмінними (лист мінсоц 11.06.2007 р. № 371/13/155-07)
мсс Максим
23.01.2017
не змінилась ... посадовий оклад у двічі не збільшився і доплати обовязкові у звязку з цим не зменшились, відбулося підвищення посадових окладів...
LEXXX мсс
24.01.2017
А де написано про необхідність збільшення окладу в двічі? Відповідно до статті 2 ЗУ "Про оплату праці" ЗП = ОЗ (оклад)+ДЗ (в т.ч. вислуга, премія)+компенсації (в т.ч. індексація). Хіба у Вас не змінилася (в цьму випадку збільшилися) складові ЗП? У нас, наприклад, збільшились оклади та надбавка за вислугу. А ось грошей на невеличку премію, яка була при старій структурі ЗП у минулому році вже не вистачає. Та й індексації, яка вже була у грудні 2016 р. у звязку із підняттям окладів також не буде. Як на мене, то навіть зміна такої складової ЗП, як ОЗ (окладів) на 1 гривню це вже зміни структури ЗП.
мсс LEXXX
24.01.2017
питання на питання).... чому ж тоді нам не розказали з такими "аргументами" Мінсоцполітики, коли відбувалось підвищення на держслубі 25% у грудні 2015 р, ... не усяке підвищення супроводжується зміною структури заробітної плати цитата з листа мінсоцполітики 07.09.2009 N 538/13/84-09 уже наведена
LEXXX мсс
24.01.2017
Ну це питання до Мінсоцполітики. Але події грудня 2015 року (збільшення окладів, скасування премій, індексацій, зменшення надбавок) це ж просто один в один, як у листі на який Ви посилаєтесь.
LEXXX LEXXX
24.01.2017
Знайшов думку працівника МІнсоцполітики про події грудня 2015р...................... Чи змінилася структура зарплати держслужбовців, коли відповідно до постанови № 1013 їх посадові оклади підвищились на 25 % та одночасно «обнулили» індексацію? Ні. Структура заробітної плати не змінилася. Дійсно, фактично, на виконання постанови № 1013 розмір грудневої індексації становить 0 грн, проте як елемент зарплати її ніхто не відміняв. Вона і надалі продовжує існувати, проте вже за іншими правилами. А отже, розрахунковий період залишається без змін — виключати з нього період до 01.12.2015 р. не потрібно. Таким чином, середню зарплату таких працівників обчислюють за загальними правилами. Виплати, що враховуються при обчисленні середньої зарплати, за проміжок часу до підвищення коригують на коефіцієнт підвищення посадового окладу. Виходячи з відкоригованої таким чином зарплати у розрахунковому періоді визначають середньоденний заробіток (абз. 2 п. 10 Порядку № 100). http://buhbudget.com.ua/ua/journal/buhbudget/article/3948
Оля LEXXX
24.01.2017
А що скаже редакція Factor? Дійсно "обнулилася" груднева індексація та зменшилася/зникла премія, а оклад з вислугою зросли. Все, як у листі Мінпраці від 07.09.2009 N 538/13/84-09.
Оксана
23.01.2017
Поясніть будь ласка чому найнищі посадові оклади в місцeвих судах у сeкрeтарів канцeляріі та сeкрeтарів судзасідання?Чому така вeлика різниця між помічниками?Аджe у них робота як з докумeнтами так і з людьми.Хіба 2600.грн, цe гідна
Наталі
24.01.2017
який оклад в апараті РДА в начальника відділу?
uryst Наталі
24.01.2017
Оклад начальника відділу в апараті МДА (якщо відділ самостійний і не входить до складу управління) - 5000 грн.
Віктор uryst
26.01.2017
Тобто, керівник окремого структурного підрозділу з підлеглими 5 чол. з окладом 4300, а начальник відділу в апараті в якого 1 підлеглий або й навіть він один у відділі 5000"????? безглуздя.
Ната Віктор
27.01.2017
Ви помиляєтесь.Не може відділ в апараті РДА складатись з одного начальника або одного начальника і спеціаліста. Постанова КМУ від 12.03.2005 № 179 :"У складі апарату районних державних адміністрацій, їх самостійних управлінь, відділів та інших структурних підрозділів, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади в районах та містах обласного значення можуть утворюватися (якщо інше не передбачено актами, що мають вищу юридичну силу) відділи з штатною чисельністю не менш як 3 одиниці та сектори з штатною чисельністю не менш як 2 одиниці".
Наталі
24.01.2017
3500 грн чи 5000?
лінна Наталі
25.01.2017
вже сьогодні повідомили, що 5000. Я головний спеціаліст (оклад 3085), а мій начальник відділу - 5000, хіба справедливо? При цьому виконую левову частину роботи(((
Завсектором
24.01.2017
Я завідувач сектором-адміністратор. Мені встановлюють оклад 3100, а моїм підлеглим - адміністраторам - 3801. Кадровик говоре що так правильно. Поясність будь-ласка, як правильно повинен встановлюватися оклад і відповідно до якого НПА ? Крім, звичайно, постанови № 15.
LEXXX Завсектором
25.01.2017
Оклад повинен встановлюватися відповідного до того, до якої групи оплати праці відноситься посада, яку Ви обіймаєте. ДУРІСТЬ ситуації (спричинена такою редакцією Схеми) полягає в тому, що для встановлення Вам вищого окладу (3801 грн.) посаду завідувача (як я розумію несамостійного) сектору, яка відноситься до 6 групи оплати праці, необхідно "ПОНИЗИТИ" до 7 групи. Зверніть увагу, що йдеться не про пониження держслужбовця, що за певних умов дозволено ЗУ "Про ДС", а про пониження ПОСАДИ державної служби. Що зробити в межах чинного законодавства неможливо, бо стаття 2 ЗУ "Про ДС" вводить термін "рівнозначна посада" - посада державної служби, що належить до однієї групи оплати праці. Відповідно посада адміністратора (7 група) НЕ є рівнозначною посаді завідувача сектору з 6, а то й з 4 групи.
Завсектором LEXXX
25.01.2017
Дякую Вам. Направляю запит на роз'яснення.
кадри Завсектором
25.01.2017
якщо сектор самостійний то 4300, а якщо в складі відділу то 3100
Завсектором кадри
25.01.2017
Чому так? Я адміністратор, в мене печатка адміністратора, посада називається зав. сектором-адміністратор. Де є така норма, що повинно бути саме так? Виходить що підлеглі отримують більше ніж начальник?
Марина Завсектором
30.01.2017
Ваш сектор у складі апарату РДА? Якщо так, то згідно з ПМКУ №15 Ваша посада відноситься до 4 групи оплати праці, і оклад = 4300грн. Як і у самостійних структурних підрозділів. У чому проблема?
Макс
24.01.2017
Абсурд...завжди було прирівняння дс до посадових осіб мс...в чому питання...два однакові управ.соц.захисту(міські та районні)одні і тіж функц.делеговані державою...,а оклади -різні....Це ж АБСУРД
Максм
24.01.2017
До речі у Начальника управління соц.захисту...оклад лише приблизно на 100 грн. більше ніж головн.спец, нач.сектору та відділу, в яких оклади однакові...1723 грн.
аноним
28.01.2017
У нас
аноним
28.01.2017
У нас в казначействе зп за январь начисляют по старому ссылаясь что нет новой штатки. Это законно?
LEXXX
30.01.2017
Вже є проект змін до Постанови КМУ № 15 від 18 01.17р. (зміни, в основному, стосуються підвищення окладів РДА; групи завідувача самостійного сектору; по підрозділам апарату МДА також ніби врегульовують.) та Постанови КМУ № 268 від 09.03.06р. (нові Схеми окладів місцевому самоврядуванню). Посилання на тексти, напевно скоро розмістять в новинах сайту.
Сергій LEXXX
01.02.2017
Скажіть будь ласка де можна подивитися і почитати ці зміни?
Ірина Сергій
01.02.2017
http://spo.fpsu.org.ua/images/2017/280_%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82.pdf
Сергій Ірина
02.02.2017
Дякую за допомогу
Анна
01.02.2017
Скажіть будь ласка я з 2013 року перебувала в декретній відпустці. Вийшла з декретної відпустки в вересні 2016 року. До декрету працювала на посаді секретаря суду, вийшла з декрету на посаду секретаря судового засідання. Усім працівникам суду виплачують різницю, а мені ні. Мотивують це ти, що я на час підвищення окладів перебувала у декретній відпустці, і вийшла мов на нові оклади, мене підвищення не торкнулося. Хто зіткався з даною проблемою?
максим
01.02.2017
Вам враховують працю некваліфіковану . Коли звертаються громадяни до державних чиновників на районному та обласному рівні, то отримують не кваліфіковані відповіді посилаючись на розяснення Міністерства соціальної політики.. Це свідчить про те, що державні службовці не володіють нормами Конституції та Законами України., порушуючи звання державного службовця і за низьку кваліфікацію хочуть високих окладів.
марія максим
19.02.2017
у Вас питання до держ службовців?
Аліна
02.02.2017
Кого відносять до керівники структурних підрозділів апаратів РДА, яким встановлюються посадові оклади за 6 групою - 3500 грн і т.д. як прописано в постанові №15? Які ознаки самостійності структурних підрозділів апарату РДА? Районна державна адміністрація усім начальникам відділів апарату (від загального до бухгатерії) затверджує 5000 грн. чи все таки вони не являються самостійними і повинно бути 3500 грн.? Не можу зрозуміти їх самостійності, коли всі відділи являються апаратом РДА (гранична штатна чисельність апарату РДА доводиться розпорядженням ОДА). Якщо це не приймати до уваги, то таких керівників у районних державних адміністраціях з посадовим окдадом 3500 грн. немає, а в постанові зазначено, що такі можуть бути.
LEXXX Аліна
02.02.2017
Не "можуть бути", а мають бути. Частина друга статті 51 ЗУ "Про ДС": У державних органах відповідної юрисдикції забезпечується наявність усіх груп оплати праці...
Світлана Аліна
02.02.2017
розяснення на сайті бухгалтер сом від 14.06.2016 року "До яких груп з оплати праці належать керівні працівники місцевих держадміністрацій" ... Посади керівників структурних підрозділів та їх заступників В АПАРАТІ місцевої державної адміністрації визначаються як для керівників структурних підрозділів у складі департаменту, служби, самостійного управління за групою 6 це - максимум 3900 грн - це начальники управліннь, 3500 грн - це начальники відділів, а не 5000 (це група 4). Самостійність структурного підрозділу це печатка, підписи + ще своя бухгалтерія. Хоча в апараті нашої районніої державної адміністрації також чудять як хотять
LEXXX Світлана
02.02.2017
В моєму розумінні, сформованому за 20 років держслужби, самостійний підрозділ, це підрозділ, що підпорядковується безпосередньо керівнику чи заступнику державного органу. Керівник державного органу після призначення підписує наказ про розподіл обов'язків між собою і заступниками де прописується, хто здійснює керівництво саме самостійними підрозділами. Ну ніхто не пише, що міністр здійснює керівництво управлінням внутрішнього аудиту і тут же - ще й ревізійним відділом управлінням внутрішнього аудиту. Очевидно, що ревізійним відділом безпосередньо керує начальник управління внутрішнього аудиту, а не Міністр. Принаймні, так на рівні міністерств та інших ЦОВВ. І ось тут питання, хто здійснює безпосереднє керівництво відділами, секторами апарату МДА? Керівник апарату МДА чи керівник/заступник МДА? Можна відкрити Положення про ці підрозділи та посадові їх керівників.
Аліна
03.02.2017
Так,"мають бути", але з 1 січня 2017 року начальникам вііділів апарату районної державної адміністрації встановлені посадові оклади 5000 грн., завсекторами - 4300 грн., як самостійним (4 група)., невідомо до якого органу належить тепер голова, його заступники та керівник апарату, якщо загальний, юридичний, фінансово-господарський відділи апарату - самостійні структурні підрозділи. Але штатний розпис в області затвердили загальний, починаючи від голови та закінчуючи фінансово-господарським відділом...
Світлана Аліна
07.02.2017
А які тоді оклади у начальників відокремлених структурних підрозділів районних державних адміністрацій як у заступників????
ОКСАНА
15.02.2017
Вже є Постанова про внесення змін до Постанови 15 від 18.01.2017 про підвищення окладів державних службовців http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=249743285
Анна
07.04.2017
Не розумію. Не подобається держслужба звільняйтеся. Роботи хвате усім.
катеринв
02.05.2017
Я не розумію чим завинили державні службовці 1 категоріїї спеціалісти .Заробітна плата з урахуванням вислуги 3200 грн. Де справедливість , укого не має вислуги за стаж тим просто дораховують до мінімальної.
avenger
12.03.2018
З/п рядового спеціаліста органу місцевого самоврядування, який виконує всю роботу в районі 6-8 тис. грн, а з/п начальника віддлу робота якого полягає в тому щоб перекидувати всю роботу з себе на спеціалістів і дивитися фільми в робочий час становить в середньому 15-20 тис. грн, а з/п заступника керівника органу місцевого самоврядування наприклад заст. голови районної адмнітсрації становить від 25 до 30 тис.грн робота якого полягає взагалі невідомо в чому... о така правда життя, хто не працює той їсть! Державна служба аж плаче потребує скорочення на 60% (виганяти старих особливо з керівних посад, пенсіонерів, колишніх секретарок, які одним місцем подобивалися посад і інший непотріб, якого тут багато)

Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі