Інформація по темі "" | Публікації по тегу
08.02.17
23587 117
Друкувати
Обране

Уточнено деякі питання оплати праці працівників державних органів, - Мінсоцполітики

Уряд вніс зміни до своєї постанови від 18 січня 2017 р. № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».

Зокрема, схему посадових окладів на посадах державної служби за групою 5 оплати праці доповненопосадою заступника керівника апарату місцевої державної адміністрації.

Також здійснено диференціацію розмірів посадових окладів державних службовців державних  органів за юрисдикцією території одного або кількох районів, міст обласного значення, які  оплачуються за 7, 6 та 5 групами оплати праці.

Норми пункту 5 Примітки до Схеми посадових окладів на посадах державної служби щодо підвищенняпосадових окладів на 20 відсотків за здійснення фахової та юридичної експертизи проектів нормативно-правових актів поширено на керівних працівників, головних спеціалістів, державних  експертів Апарату Ради національної безпеки і оборони України.

У схемі посадових окладів працівників державних органів, які виконують функції  з обслуговування,виключено посаду фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою. 

Уточнено:

- перелік посад державної служби, що прирівнюються до відповідних груп оплати праці, зокрема, керівники самостійних секторів, керівники апаратів місцевих державних адміністрацій, самостійних структурних підрозділів апарату місцевих державних адміністрацій прирівняні до групи 4 оплати праці, заступники керівників апаратів місцевих державних адміністрацій, самостійних структурних підрозділів апарату місцевих державних адміністрацій – до групи 5 оплати праці;

- порядок виплати державним службовцям надбавки за виконання особливо важливої роботи згідно з наказом (розпорядженням) керівника державної служби в державному органі.

МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
117
EVGENIY
08.02.2017
Постанови ще ні де не має, як тільки з'явиться то 15 постанова у нас на сайті буде поновлена, слідкуйте за віджетом останні оновлення на сайті ;)))
Світлана EVGENIY
08.02.2017
Не зрозуміла: якщ начальників структурних підрозділів АПАРАТУ райдержадміністрації віднесено до 4 групи оплати праці то до якої групи відносяться начальники відділів відокремлених структурних підрозділів рда (не апарату) зі своєю бухгалтерією ?????7
Танечка
08.02.2017
Чого це ніде, тут є http://spo.fpsu.org.ua/images/2017/280_%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82.pdf
EVGENIY Танечка
08.02.2017
Ну то проект! А що підписали, треба буде дивитись! Іноді проекти відрізняються від фактично затверджених постанов!
Танечка Танечка
08.02.2017
або тут http://spo.fpsu.org.ua/na-obgovorenni-v-spo/3035-proekt-postanovi-kmu-pro-vnesennya-zmin-do-postanovi-kmu-vid-18-01-2017-15
Світлана
08.02.2017
Знову запитання: як може бути самостійний структурний підрозділ в апараті районної державної адміністрації, якщо структурні підрозділи апарату навіть не юридичні особи, в них нема ні печатки ні підпису???????????? У нас в районній державній адміністрації понаставили начальникам загального відділу, кадровій службі апарату, фінансово господарському відділу по 5000 грн оклад і у начальника відділу економічного розвитку і торгівлі рда (юридична особа, є підписи начальника+бухгалтера, ведем свою бухгалтерію) також оклад 5000 грн. але ж вибачте в останньому випадку + матеріальна відповідальність.
Інна Світлана
14.02.2017
Загальний відділ, кадрова служба, госп.фінансовий відділ- це все є апаратом РДА, а структурні підрозділи - це управління соціального захисту, управління культури тощо, які є юридичними особами, в яких є своя печатка, підпис, окремий облік тощо.
Л.В. Світлана
10.02.2017
Чому ви думаєте, що в апараті менше роботи, чим в структурн. підрозділах і оклади повинні бути менші. Чому всі рахують чужі гроші.радійте що збільшили вам і не думайте про інших. А в апараті РДА роботи вистачає і як правило один напрямок веде одни працівник, який просто втомився від великого навантаження (кадри, бухгалтерія, діловодство, звернення, юрист і т.д.). Розміри окладів не залежать від того чи відділ юр.ососба чи ні.
Наталія Л.В.
14.02.2017
Ну прямо "герої праці" працюють в апаратах РДА,генії,яким потрібно працювати мінімум в Кабінеті Міністрів.Тільки не зрозуміло як один працівник -геній веде одни напрямок -кадри,бухгалтерія,діловодство, звернення, юрист і т.д.?В Вашій РДА мабуть працює два працівника: геній - універсал і голова РДА?.
аа Л.В.
10.02.2017
Не менші, але і небільші, незрозуміло за які заслуги.
Сергій Світлана
09.02.2017
Юридичний відділ ПКМУ №1040, читайте уважно, відділ по роботі з персоналом теж, уважно вивчайте законодавчу базу, а потім задавайте питання
Світлана Сергій
10.02.2017
навіщо мені положення про юридичну службу?????
Сергій Світлана
14.02.2017
Там чорним по білому написано УТВОРЮЮТЬСЯ ЯК САМОСТІЙНІ ПІДРОЗДІЛИ
Світлана Сергій
14.02.2017
І що????
Марина Світлана
09.02.2017
В нас бухгалтерію веде відділ фінансово-господарського відділу апарату РДА.
Світлана Марина
09.02.2017
А у нас відділ фінансово господарського забезпечення апарату рда малого того що дав при розподілі копійки ще й вичеркнув нас з положення про преміювання працівників рда
Наталія Світлана
14.02.2017
Якщо ви юридичні,то пишіть самі свої Положення про преміювання.
Службовець Світлана
09.02.2017
Тому що апарат за всіма соплі підтирає. Вибачайте що грубо, але так і є. При цьому структурні підрозділи є як у складі юридичної особи так і без неї. Тому не ставте роботу структурних підрозділів понад...
Світлана Службовець
09.02.2017
Ніхто і не ставив. А у нашій райдержадміністрації апарат поспихував з себе уже все що можна і неможна на струкутрні підрозділи, а в себе штат розширив, премії, надбавки, матеріалку на оздоровлення і даже на соціальнопобутові получає, а структурним підрозділам кинули лише оклад, ранг та вислуга і все!!!!!! Так що нічого гнати на структурні підрозділи.
Галина Світлана
09.02.2017
В минулому році в начальників відділів апарату були оклади 3100 грн., а в керівників структурних підрозділах по відділам 4480 грн. Оце була справедливість...
ІРА Світлана
09.02.2017
Не знаю як у Вас, а у нас так точно апарат за структурними соплі підтирає.І у структурних не в апараті набагато краща ситуація в фінансовому плані, ніж в апараті. Знаю про що кажу, бо перевіряю всі накази стуктурних підрозділів, і бачу як хто получає.Так що не треба розказувати що структурні підрозділи такі обділені.
Світлана ІРА
09.02.2017
У вас так а у нас так як я написала вище
Ольга Світлана
08.02.2017
а фінансово-господарському відділу, що не є "+ матеріальна відповідальність"
Юрій
08.02.2017
Де справедливість????!!!! Різниця в окладах між головним спеціалістом і начальником відділу 800 гривень!!! І це тільки в окладі. Виходить, що головні спеціалісти сидять просто стільці протирають, а працює тільки начальство!
Ольга Юрій
08.02.2017
Юрій, я з Вами згодна! Ніякої справедливості. Це тільки нагнітить обстановку в колетивах.
Світлана Юрій
08.02.2017
Чому 800 грн Оклад начальника 5000 грн оклад головного спеціаліста 3085 грн різниця 1915 грн лише в окладі + різниця в рангах 400 грн ітого 2315 грн в мене і в мого начальника (ну звісно ще відсоток вислуги навіть даже якщо він одинаковий нараховується на дуже різні оклади)
Катерина Світлана
09.02.2017
А нічого що керівник відділу зі стажем роботи в державних органах 20 років + відповідальність і головний спеціаліст зі стажем 1 рік. Можливо у Вас така ситуація, але у нас в адміністрації як правило основну роботу виконують начальники відділів бо у спеціаліста мотивація інша, то я цього не знаю то інші причини.
Олена Катерина
09.02.2017
Прийде ПАПИНА ДОЦЯ з соплями і зарплату таку як у начальника хоче. Працюйте і досягайте посади начальника. Щоб стати начальником люди пропрацювали по 30 років.
Ирина Олена
09.02.2017
Такі ПАПИНИ ДОЦІ не хочуть буть головними спеціалістами, їх ставляють тупими начальниками
Олена Катерина
09.02.2017
Прийде ПАПИНА ДОЦЯ з соплями і зарплату таку як у начальника хоче. Працюйте і досягайте посади начальника. Щоб стати начальником люди пропрацювали по 30 років.
Світлана Катерина
09.02.2017
В нас навпаки спеціалісти загружені і виконують майже всю роботу, а начальник кофєює то з одними то з другими, ще й набирається обовязків других відділів щоб бути хорошою (правильно виконувати не їй же), в начальника на руки 7500 а в головних спеціалістів 3100 , начальнику премію підписують, а нам ні, це справедливо??????
Тоня Світлана
09.02.2017
А дивлюсь Світлана, Ви не дуже перетружені, якщо весь час можете в обговореннях сидіти.
Світлана Тоня
10.02.2017
За 13 років стажу державної служби за мінімальну зарплату, а іноді за меншу ніж мінімальну зарплату, а в грудні 2015 навіть індексацію забрали, вже ПЕРЕВИХОВАЛАСЬ, МОЖУ (і даних обговереннях я вже нарахувала три Світлани)
Юрій
08.02.2017
по змінам до постанови 15 оклад головного спеціаліста 3200 , оклад начальника відділу 4000
Світлана Юрій
08.02.2017
У нашій РДА начальникам відділів апарату понаставили в штатном на 2017 рік оклад 5000 грн
Юлія Світлана
08.02.2017
Нічого собі! Оце нагліють!
Ната - Юрію
08.02.2017
а якщо брати начальника відділу апарату райдержадміністрації та головного спеціаліста, то виходить різниця в 2100 (тільки оклад+ранг), а відповідальності не менше
Тетяна
08.02.2017
А прості спеціалісти та прровідні спеціалісти загалом не люди.
Ikar Тетяна
08.02.2017
все від начальника залежить.. нехай міня штатний розпис та залиша лише головних...в нас такаж ситуація..по області майже нема спеціалістів та провідних...і лише в декількох районах є в тому числі і нашому
Тетяна Ikar
08.02.2017
Ну як правило начальству по барабану. Рада за начальників відділів.
Юрій Тетяна
08.02.2017
А про них зовсім забули!
Коля
08.02.2017
Головбухи УправлІнь освіти м. Києва щомісяця отримують премії, що у декілька разів перевищують їх посадовий оклад. Премії цих головбухів формуються із невиплаченої частини надбавок і доплат простих бухгалтерів та техпрацівників: подивіться у штатні розписи і ви побачите, що головбух для рядових бухгалтерів зазначає 50-відсоткову надбавку, а реально виплачує їм лише по 20-30 відсотків ; решту головбух розподіляє на власний розсуд у вигляді премій , в основному, собі та заступникам. -------------------------------------------------------------------------------------------. ------------------------------------------------------------------Кажуть, що це порушення є не тільки у Києві, а і у інших містах, і не тільки в освіті; і були скарги працівників , а віз і досі там .
Іра
09.02.2017
Скажіть пожалуста а головні спеціалісти опять будуть получати мінімум, повисять тільки знову начальству я так понімаю?
Олег Іра
09.02.2017
По проекту гол.спец оклад 3200 + вислуга + рагн. Чекаємо підписаний варіант документу.
Надія
09.02.2017
Наш начальник відділу в апараті - повна бездар, бігає по кабінетах, працюють головні головні спеціалісти. Так кругом.... де справедливість.
Марина Надія
09.02.2017
А в нас навпаки, роботу роблять начальники відділів в апараті, а головні спеціалісти то не знаю то не вмію...
ІРА Марина
09.02.2017
100% правильно. А ще вкажи що неякісно зробив роботу, абсолютно все рівно, ти начальсьтво, тобі і відповідать.Можливо у когось і є начальники які не роблять, а бігають по кабінетах, а в нас, мало що свою роботу валом маєш, яку в строк треба зробити, то ще спеціалісти "дурку клеять", що не розуміють, не знають.Сиди розжовуй, і пояснюй, навіть скоріше самому зробити, ніж доручити спеціалістам.
Головний спеціаліст
09.02.2017
Після таких окладів головні спеціалісти-трудяги будуть тихо ненавидіти своїх начальників, атмосфера в колективі буде - супер...!
Валентина Головний спеціаліст
09.02.2017
Зато посміхались коли заробітна плата у керівника і спеціаліста була на рівні (до травня 2016 року), тепер жаліються...
Тома Валентина
09.02.2017
І ніхто з спеціалістів тоді не волав
Ikar Головний спеціаліст
09.02.2017
а що говорити про провідних та просто спеціалістів? які роблять одну й туж саму роботу ...
Ирина Головний спеціаліст
09.02.2017
Я вже ненавиджу! Сидить мій начальник відділу баран з барана, всю роботу скидує на нас.
Юрій
09.02.2017
Тепер хай начальники відділів працюють, а не головні спеціалісти за їх! Хвате, накофеювались!
Світлана Юрій
09.02.2017
Ага, дочекаєшся, як кофіювали, так і будуть кофіювати.... А головні спеціалісти за таку розбіжність у зарплаті вдвічі повинні "клеїти дурня". Там у Кабміні хоч розуміють це? Начальники влаштовуються за хабарі, або по кумівству. А у спеціалістів навіть ранги відібрали. Всіх зрівняли до 9-го, і тих хто багато років працює, і тих, хто щойно прийшов.
ІРА Світлана
09.02.2017
Невже всіх під одну гребінку міряти?Перш ніж стати керівником, я 11 років пропрацювала провідним спеціалістом, потім головним спеціалістом. І проходила на державну службу по конкурсу.А так, як Ви говорити, значить міряєте по собі.
Світлана ІРА
09.02.2017
Згодна з Юрієм і тезкою в нас начальники всі по кумівству, родству і за лапу, працювати нікому. Таких що пропрацювали з нижчої ланки держслужби до начальників в нас взагалі нема. А в головних спеціалістів стаж є й малий, але в нашому відділі 13 та 17 років (не вміємо лизати та грошей нема таких щоб вистачило на лапу), і ранг дійсне 9 де справедливість, логіка та мотивація до якісної роботи??????
ІРА Світлана
09.02.2017
Знаєте, я теж не не вмію лизати і на лапу не давала і не даю, а на посаду навіть просили йти, бо не хотіла йти на досить велику відповідальність.І давайте "жабу" дорогі колеги трохи приглушіть. Я розумію, що ідеальним варіантом для Вас і по Вашому справедливим були б рівні оклади між керівником і підлеглим. Але чому керівник тоді повинен за Вас відповідати?
Світлана ІРА
09.02.2017
На мене як на гол. спеціаліста взагалі "повісили" обов'язки цілого структурного підрозділу, і моя начальниця займається відпискою паперів. То хто відповідати за роботу має, якщо вона неграмотна, і навіть тексти розпоряджень не в змозі скласти. Я вже не кажу про програми чи що інше.
Гена ІРА
09.02.2017
Ви думаєте нач.відділу буде відповідати за гол.спец.. Ні, і ще раз ні. Ззроблять з нього винуватого і допобачення.
Ирина ІРА
09.02.2017
Фіг там вони відповідатимуть - спишуть все на меньших по статусу
Тоня Ирина
09.02.2017
Не згідна. Відповідають обоє, один, що не зробив, а другий, що не проконтролював, або не доробив.Але якщо спеціалісти з когорти ЖОР,ДОР,ЛОР або кума, свата, брата, то як Ви кажете, фіг там вони відповідатимуть.Скоріше начальник полетить з роботи, ніж вони "висококласні спеціалісти" отримають хоча б зауваження.Бо ж начальник їм не розжував, а вони ж на їх думку повинні бути лише за друкарок, що їм скажуть, те й напишуть, і за це хочуть ще надбавки та премії.
Іра
09.02.2017
з згідна з Світланою щодо рангів, це не справидливо, я пропрацювала на державній службі 15 років, була і спеціалістом і провідним спеціалістом і зав.сектором, зараз головний спеціаліст, зато з 9 рангом, а начальник відділу, який працює 3 роки отримав шостий ранг, то де справидливість?
ІРА Іра
09.02.2017
Щодо рангів я з Вами згідна.У людей великий стаж роботи, а ранг мінімальний. Так не повинно бути.
Юра
09.02.2017
А в нашій РДА купа відділів поскорочували тепер цілі служби ведуть головні спеціалісти, за мінімалку, ще й ранги поставили найнищі, тим що були колись нач.відділів. А начальниками і зав сектори по блату і кумівству вибрали їм щоб отримували велику зарплату.
Іра
09.02.2017
От цікаво хто з цих реформаторів довбаних читає думку простих грішних, вони хоч читають наші коментарі, чи просто пожалілись одне одному і на тому все.
Світлана Іра
09.02.2017
Так на тому все, але шкода (я вже це питання задавала на сторінках бухгалтер сом в грудні та січні з прийняттям кожної нової постанови по нашим зарплатам)
Валентина
09.02.2017
А чому забулося недавнє минуле, коли начальники відділів отримували на рівні головних спеціалістів, а то й менше (в залежності від стажу) і прицьому основна робота та відповідальність була саме на керівниках...
Світлана Валентина
10.02.2017
в більшості райдержадміністрація левова частка работи так як і відповідальність покладена на спеціалістів....., якщо відділ апарату складається - начальник, головний спеціаліст і водій голови рда, то вся робота відділу і відповідальність розподіляється між начальником і спеціалістом і не завжди начальник бере на себе складніші ділянки роботи, а спихує на спеціаліста....
Голбух Валентина
09.02.2017
Дійсно на 100%, мабуть спеціалісти тоді вважали, що це нормально(
Ирина Голбух
09.02.2017
Тоді вони собі премієй наганяли. В обіді не осталися.
Голбух Ирина
09.02.2017
А якщо не вистачало фонду на премії?
Світлана Голбух
10.02.2017
Тоді забирали у структурних підрозділів
Ирина
09.02.2017
я начальник відділу,маю стаж 7 років державної служби, а заробітна з головним спеціалістом однакова,,бо вона 25 років просиділила і в неї велика вислуга. тяне все начальник, а вони безкоштовне "приложение к журналу "мурзилка"
Голбух Ирина
09.02.2017
Як я Вас розумію! Головне, що раніше всіх спеціалістів влаштовувало))
Бухгалтер
09.02.2017
Коли оприлюднять постанову???????
Ніна
09.02.2017
Дуже добре що підвищують посадові оклади для головних спеціалістів , начальників відділів у складі управлінь . Незрозуміло за які заслуги така різниця між ними та апаратчиками.
Тоня Ніна
09.02.2017
Читайте коментарі вище.
Ніна
10.02.2017
я піднімаю питання про начальників відділів в соцзахисті. які проводять щоденній прийом розлючених людей та виконують своі обовязки протягом отстанніх років після роботи та в вихідні .немае відпусток тілбки на папері.через відсутність фонду немае ні премій ні надбавок
Калина Ніна
10.02.2017
В нашій РДА уже другий рік поспіль ВСІМ працівникам УСЗН платиться надбавка за особливо важливу роботу у розмірі 50% посад.окладу, тому ВСІ працівники УСЗН отримують зарплату більшу за інших
Маша Калина
10.02.2017
А я працюю в соц захисті 13 років. Ніякої надбавки нам не платять, в минулому році з травня по жовтень була заборгованість по з/пл (офіційно ніхто не показував), в звязку з відсутністю фонду. 1 раз у грудні дали надбавку і все.
Оксана Маша
10.02.2017
Все одно , що про наше управління соцзахисту написано. Заборгованість по зарплаті отримали лише у листопаді за липень- жовтень, а працювали у вихідні та після роботи за 700грн. на аванс та 700грн. на кінець місяця. Що таке надбавки та премії забули вже давно.
Світлана
10.02.2017
Аналізуючи коментарі: начальників в державній службі більше ніж головних спеціалістів
марія Світлана
10.02.2017
Після численних хвиль скорочень, це не дивно. У районах не один рік були сектори з одного завідувача та відділи з двох осіб включно з начальником. І зараз у більшості випадків, посади спеціалістів вакантні, а всю роботу виконує один начальник. Кажу на власному прикладі...
Світлана марія
10.02.2017
А в мене рік небуло начальника, виконувала його обовязки, хотьби копійку доплатили (їм все подобалось, тому що те що я економила вище керівництво ділило між собою )
аа Світлана
10.02.2017
У начальників, напевно, вільного часу у робочий час більше :-).
Олександр
10.02.2017
Є начальник відділу освіти, в якого величезний штат і величезна ділянка роботи, є начальник відділу ведення державного реєстру виборців апарату РДА, який вже не знає в яку гру йому пограти на ноуті. Це при тому що ЦВК вимагає щоб у нього було ще й 2 спеціаліста. Оклади в обох однакові. Це суперчесно.
Ната Олександр
11.02.2017
А Ви не порівнюйте з начальником відділу ведення державного реєстру виборців апарату РДА, а порівняйте з начальником юридичного віддлу апарату адміністрації, якому 24 години в добі мало, щоб переробити роботу, а відповідальність зашкалює.
кечамут
10.02.2017
кечамут-Світлана Не тільки Ви Світлана я також виконую обовязки 3 роки. А зараз є виконання обовязків за вакантною посадою і що ніхто не дасть.
Олена кечамут
10.02.2017
Ідіть на ферму там зараз по 20 тис.грн. отримують.
Світлана Олена
10.02.2017
В нашому районі уже всі ферми розвалили, мінізаводи позакривали, зараз взялися за лікарні та сімейку, + школи закривають
Світлана кечамут
10.02.2017
не дасть тому що для того щоб дали потрібно розпорядження голови а для цоього потрібно збігати низько низько вклонитися керівнику апарату, заступнику керівника апарату, заступнику якому підпорядковується структурний підрозділ та + начальнику фінансово господарського забезпечення і все це в районній державній адміністрації, і все одно скажуть нема коштів (хоча на всі доплати собі вони находять)
Л.В.
10.02.2017
Колеги, я вам дивуюсь. Один раз підняли зарплату держ.службовцям за 25 років які я працюю на держ.службі. Ми завжди отримували на рівні з прибиральницями, з мінімальним окладом, тоді всі були задоволені. А тут така полеміка, образи в того більше, в того менше. Пропрацюй більше 20 років, будеш начальником відділу і буде в тебе інший оклад. Дякуйте що на цей раз Кабмін про нас не забув, бо вчителі отримують вже по 10 тис. Судячи з ваших коментів - половину працівників потрібно взагалі розігнати, бо видно немає дійсно чим занятись на роботі - тільки як рахувати чужу зарплату і ЗАЗДРИТИ.
Світлана Л.В.
13.02.2017
А Ви, колего, не відноситесь до тих працівників, які за 5 тис. окладу тут дописують у коментах?
Світлана Л.В.
13.02.2017
а як би ви дивувались, якби навпаки, з таким стажем роботи ви були головним спеціалістом і виконували левову частку роботи відділу і несли таку ж відповідальність, а достойну зарплату отримував тільки ваш начальник?
Коля Л.В.
10.02.2017
А у нас начальниця - тупо баран, не те що зробити якусь інформацію, тексту в ворді не набере - тільки керує- причому хрін добереш, що вона хоче -всі мізки висушила. Через свою тупість тільки кричить, половина людей розбіглась вже. А деякі начальникці в адміністрації, які прийшли на посади через оте місце(причинне!) тупі до непристойності - що не спитай нічого не знають - питають у своїх головних спеціалістів, які літають як драні віники і працюють як воли за себе і за свої началькинів.
Наталія Коля
14.02.2017
А як вона пройшла конкурс на дежслужбі?
аа Л.В.
10.02.2017
Дивуватися треба великій розбіжності в зарплатах, які стали, що не відповідає різниці в обсягах роботи, яку працівники виконують.
Іра
10.02.2017
в нас наприклад начальник, заступник розписує тільки бумажки до виконання головним спеціалістам, а в самих оклади по 5000 тисяч ще 50% надбавка за вислугу років і 600 гривень ранг, а роботи порівняно з спеціалістами в них 0. І причом тут заздрити іншим, різниця в окладах не справидлива.
Голий спеціаліст
10.02.2017
скиньте ссилку на цю постанову будь-ласка!
ніна
10.02.2017
сьогодні зробила розрахунок з нового окладу -на матеріалку не вистачає і говорять соцзахист отримує більше всіх
Влада
13.02.2017
Так ця постанова вже підписана чи ні?
марина
14.02.2017
Н і проек
Сергей
15.02.2017
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=249743285
Влада
15.02.2017
Дякую, Сергію
Вікторія
15.02.2017
У мене більше 20 років стажу служби (державної і омс), починала зі спеціаліста, зараз - керівник. Читати коментарі неприємно. У кожному колективі є свої особливості: все залежить від працівника, а не посади. Є трудяки, а є ледарі. Робіть свою роботу, щоб не було соромно, і відповідайте за неї.
Кристина
16.02.2017
Чому ни кого не турбує те, що спеціалістам зі центру надання адмін.послуг оклад встановили 3800 лише за те щоб прийняти справи та віддати???? Відповідальності ні якої, лише за терміни виконання??????!!!!!!!!!!!!!!!
Наталя Кристина
20.02.2017
А Ви думаєте, що адміністратором дуже просто працювати ? Ми працюємо з людьми, а не перекладання бумажок з купки на купку. А як треба "переключати" мозги з однієї послуги на іншу !!!!!!
Наталия Наталя
21.02.2017
Наталю! Згодна з Вами, адже адміністраторам ЦНАПу не лише необхіно знаходити спільну мову з громадою, але і дуже складно протистояти опору суб*єктів надання адміністративних послуг, які постійно намагаються саботувати реформу у сфері надання адміністративних послуг, порушують терміни надання адм. послуг та інші прикрості. Це не посада головного спеціаліста, що працює лише з документами, робота з людьми вимагає високої комунікації, професіоналізма, досвіду, необхідно бути всебічно розвинутим, компетентим в усіх напрямках адмін. послуг. Тому заробітна плата аміністратора повинна прирівнюваться до оклату керівника!!!
Кристина Наталия
22.02.2017
Та звісно, а інші структурні підрозділи не працюють з людьми????Чи не знаходять спільної мови, чи не мають високої комунікації, професіоналізма, досвіду, компетентні у своєї роботі???!!!!!!!
Світлана Кристина
24.02.2017
Я дивлюсь що Вас це дуже турбує. З якими людьми Ви працюєте? З уповноваженими представниками сільських, міських рад, посадовими особами? Чи з простими людьми? А як вони зазвичай "пахнуть", чи вони в змозі написати самі заяви чи то власне ім*я? Ну Ви Кристино і зрівняли!!! Підіть попрацюйте у ЦНАП і відчуєте різницю! Чому від нас адміністратори переводяться в апарат??? Не підскажите? А Вам Кристиночко побажаю гарного працевлаштування до ЦНАП, ласкаво просимо на оклад 3801 грн.
Жанна Кристина
23.02.2017
А особливо свої з РДА, такі досвідченні професіонали і навіть вони не хотіли йти працювати у ЦНАП, ледве знайшли людину своїми власними силами, вмовили!!!
Жанна Кристина
23.02.2017
ЦНАП є одним з пріоритетних завдань Уряду. Одним із важливих напрямків діяльності ЦНАП є створення зручних та доступних умов спілкування громади району з владою. Забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами звернення та суб’єктами надання послуг (згідно ЗУ «Про адміністративні послуги»). Адміністратори – це обличчя влади і наскільки приязно будуть спілкуватися з громадою має дуже важливе значення для держави. А клієнти бувають різні. Тому і необхідно добре стримувати. Для такої реформи оклад 3801 грн. слабий стимул, адже дуже Високі вимоги до роботи ЦНАП. Основні завдання і основні принципи роботи ЦНАП все див. http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/5203-17, а також необхідно мати сім п’ядей в лобі та працювати мінімум в 4 реєстрах, а якщо Кристині завидно, то хай іде і працює адміністратором, отримує чесно зароблені свої 3801. У нас пів року на вакантну посаду ніхто не хотів йти!!!
Юлія
23.02.2017
Так дійсно у нас теж така історія в ЦНАПі пів року була вакантна посада і ніхто з апарату не прийшов до нас . А в управлінні сільського господарства була реоганізація і пішли в загальний відділ та в апарат.
Маруся
25.02.2017
Провідний спеціаліст, 11 років стажу, оклад 2649. Обсяг роботи такий самий як у головного. Тікати ніде, роботи в місті нема, іхати з міста не можу, в мене дитині 8 років. Отримаю за лютий 3014 грн. Чобітки на весну дитині - 600, куртка - 600, комуналка - 600, проізд на роботу - 200. Все. З зимових чобіт перестрибну відразу в туфельки. 3014 грн. - шалені гроші! Чому провідні - не люди?
Людмила
27.02.2017
Як можуть заступники керівників апарату бути в нижчій групі, ніж начальники відділу апарату РДА?
Іра Людмила
28.02.2017
Напевно тому, що заступник керівника апарату підпорядкований керівнику апарату адміністрації, а начальники самостійних відділів - голові адміністрації, як і той самий керівник апарату.Керівник апарату тільки координує роботу начальників самостійних відділів. Та й врешті це ж група оплати праці, а не ранги.Тим більше, якщо дивитись, в області, то заступник керівника апарату хоча знаходиться в нижчій групі , має все ж таки більший посадовий оклад.
Людмила Іра
28.02.2017
Начальники відділів апарату, як кадровий відділ, відділ фінансово-господарського забезпечення, відділ ведення державного реєстру виборців підпорядкований керівнику апарату РДА, як вони можуть бути в 4 групі оплаті праці з керівником апарату РДА?
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
60
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×