Інформація по темі "" | Публікації по тегу
22.01.16
5773 4
Друкувати
Обране

До електронної системи держзакупівель ProZorro приєднуються Одеса, Львів, Житомир, Миколаїв і Чернігів

Слідом за міністерствами та відомствами, добровільно на використання електронної системи держзакупівель ProZorro переходять місцеві органи влади. З січня-лютого 2016 року до системи приєднуються одразу декілька районних і обласних рад. Перехід почнеться з допорогових закупівель вартістю до 200 тис грн для товарів і послуг і до 1,5 млн для робіт. А до кінця року, згідно з Законом «Про публічні закупівлі» всі державні закупівлі в Україні будуть переведені в електронний формат.


Минулого тижня в міській раді Одеси відбувся семінар для фахівців сфери державних закупівель: виконавчих органів, комунальних підприємств, комунальних установ та організацій. У семінарі взяли участь 158 осіб, у тому числі депутати міськради. Під час заходу проектний менеджер при Національній Раді реформ Христина Гуцалова презентувала систему електронних закупівель ProZorro, яка значно спрощує доступ бізнесу до тендерів і допомагає суттєво економити бюджетні кошти. Департамент економічного розвитку Одеської міської ради вже підготував проект розпорядження міського голови про введення електронних закупівель з лютого 2016 року.

Серед інших, свої допорогові тендери переводить в електронний формат міська рада Львова. Згідно з текстом рішення виконавчого комітету міськради, виконавчі органи, комунальні заклади, установи і підприємства застосовуватимуть до всіх закупівель, які вони здійснюють за кошти міського бюджету, систему ProZorro. Рішення поширюється на всі закупівлі плановою вартістю від 50 тис. до 200 тис. грн. Звітувати про результати електронних торгів будуть щоквартально.

З 1 січня стартував пілотний проект із використання електронної системи держзакупівель у Львівській обласній раді. Створена робоча група для реєстрації облради як замовника через один з торговельних майданчиків. Відповідне розпорядження підписав голова Львівської ОГА Олександр Ганущин. Він узяв виконання розпорядження під особистий контроль.

Житомирська міська рада переводить усі допорогові тендери в систему ProZorro з 1 лютого. Відповідне розпорядження підписав мер Житомира Сергій Сухомлин. Раніше експеримент із електронними закупівлями проводили окремі підрозділи Житомирської обласної ради. За даними “Житомир.info”, станом на 9 грудня 2015 року, на електронних торговельних майданчиках системи електронних закупівель ProZorro зареєструвалися шість департаментів та управлінь Житомирської облдержадміністрації.

В середині грудня розпорядження щодо переходу на електронний формат закупівель підписав міський голова Миколаєва Олександр Сенкевич. Пілотні електронні закупівлі будуть проведені протягом січня-лютого. Наразі управління економіки та інвестицій Миколаївської міськради розробило проект Положення про застосування системи електронних закупівель. Серед іншого, документ затверджує порядок придбання товарів у рамках пілотного проекту ProZorro, а також процедури придбання товарів, робіт і послуг у системі електронних закупівель.

З 15 січня допорогові закупівлі в ProZorro переводять управління і комунальні підприємства міської ради Чернігова. Саме в закупівлях з плановою вартістю до 200 тис грн відбувалося найбільше зловживань, повідомляє телеканал "Дитинець" із посиланням на представників міської влади. Для того, щоб спростити перехід на електронні закупівлі, рада Житомира проводить навчальні семінари закупівельників.

Нагадаємо, що електронна система державних закупівель ProZorro працює з лютого 2015 року в пілотному режимі, на допорогових закупівлях. У систему заведено майже 39 тис. тендерів від понад 2,3 тис. державних замовників. Загальна економія бюджетних коштів уже перевищила 500 млн грн і продовжує зростати.

У грудні Верховна Рада України ухвалила Закон “Про публічні закупівлі” (законопроект №3559), який забезпечує законодавче підґрунтя для повного переведення державних закупівель в електронний формат. Перехід відбудеться протягом 2016 року у два етапи: з 1 квітня всі закупівлі переведуть в електронний режиим органи центральної влади і державні підприємства, а з серпня – решта державних замовників.

До електронної системи держзакупівель ProZorro приєднуються Одеса, Львів, Житомир, Миколаїв і Чернігів

Слідом за міністерствами та відомствами, добровільно на використання електронної системи держзакупівель ProZorro переходять місцеві органи влади. З січня-лютого 2016 року до системи приєднуються одразу декілька районних і обласних рад. Перехід почнеться з допорогових закупівель вартістю до 200 тис грн для товарів і послуг і до 1,5 млн для робіт. А до кінця року, згідно з Законом «Про публічні закупівлі» всі державні закупівлі в Україні будуть переведені в електронний формат.

Минулого тижня в міській раді Одеси відбувся семінар для фахівців сфери державних закупівель: виконавчих органів, комунальних підприємств, комунальних установ та організацій. У семінарі взяли участь 158 осіб, у тому числі депутати міськради. Під час заходу проектний менеджер при Національній Раді реформ Христина Гуцалова презентувала систему електронних закупівель ProZorro, яка значно спрощує доступ бізнесу до тендерів і допомагає суттєво економити бюджетні кошти. Департамент економічного розвитку Одеської міської ради вже підготував проект розпорядження міського голови про введення електронних закупівель з лютого 2016 року.

Серед інших, свої допорогові тендери переводить в електронний формат міська рада Львова. Згідно з текстом рішення виконавчого комітету міськради, виконавчі органи, комунальні заклади, установи і підприємства застосовуватимуть до всіх закупівель, які вони здійснюють за кошти міського бюджету, систему ProZorro. Рішення поширюється на всі закупівлі плановою вартістю від 50 тис. до 200 тис. грн. Звітувати про результати електронних торгів будуть щоквартально.

З 1 січня стартував пілотний проект із використання електронної системи держзакупівель у Львівській обласній раді. Створена робоча група для реєстрації облради як замовника через один з торговельних майданчиків. Відповідне розпорядження підписав голова Львівської ОГА Олександр Ганущин. Він узяв виконання розпорядження під особистий контроль.

Житомирська міська рада переводить усі допорогові тендери в систему ProZorro з 1 лютого. Відповідне розпорядження підписав мер Житомира Сергій Сухомлин. Раніше експеримент із електронними закупівлями проводили окремі підрозділи Житомирської обласної ради. За даними “Житомир.info”, станом на 9 грудня 2015 року, на електронних торговельних майданчиках системи електронних закупівель ProZorro зареєструвалися шість департаментів та управлінь Житомирської облдержадміністрації.

В середині грудня розпорядження щодо переходу на електронний формат закупівель підписав міський голова Миколаєва Олександр Сенкевич. Пілотні електронні закупівлі будуть проведені протягом січня-лютого. Наразі управління економіки та інвестицій Миколаївської міськради розробило проект Положення про застосування системи електронних закупівель. Серед іншого, документ затверджує порядок придбання товарів у рамках пілотного проекту ProZorro, а також процедури придбання товарів, робіт і послуг у системі електронних закупівель.

З 15 січня допорогові закупівлі в ProZorro переводять управління і комунальні підприємства міської ради Чернігова. Саме в закупівлях з плановою вартістю до 200 тис грн відбувалося найбільше зловживань, повідомляє телеканал "Дитинець" із посиланням на представників міської влади. Для того, щоб спростити перехід на електронні закупівлі, рада Житомира проводить навчальні семінари закупівельників.

Нагадаємо, що електронна система державних закупівель ProZorro працює з лютого 2015 року в пілотному режимі, на допорогових закупівлях. У систему заведено майже 39 тис. тендерів від понад 2,3 тис. державних замовників. Загальна економія бюджетних коштів уже перевищила 500 млн грн і продовжує зростати.

У грудні Верховна Рада України ухвалила Закон “Про публічні закупівлі” (законопроект №3559), який забезпечує законодавче підґрунтя для повного переведення державних закупівель в електронний формат. Перехід відбудеться протягом 2016 року у два етапи: з 1 квітня всі закупівлі переведуть в електронний режиим органи центральної влади і державні підприємства, а з серпня – решта державних замовників.

env_icon Отримуйте новини поштою!

Ми будемо надсилати вам найсвіжіші матеріали кожного тижня

Для цього вкажіть своє ім'я та електронну скриньку

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


коментарі
(4)
оксана
24.01.2016
На сегодняшний день тендер проводить и на "тендер ми гоу" и на "Прозоро"? Кто знает?
Євген
25.01.2016
Из прозоро: ЕЛЕКТРОННІ ТОРГОВЕЛЬНІ МАЙДАНЧИКИ http://dz.prom.ua/ http://smarttender.biz/government http://e-tender.biz/ http://www.dzo.com.ua/ https://public-bid.com.ua/ https://newtend.com/gos-zakupki/
Євген
25.01.2016
На любом из них, база у них одна подаёте заявку в любом и вашу закупку видять на єтих всех сайтах!
оксана
26.01.2016
Спасибочки
Залишити коментар:
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.

Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн