Інформація по темі "" | Публікації по тегу
26.04.16
11364 0
Друкувати
Обране

Команда ProZorro запустила спеціальний інформаційний ресурс Infobox для замовників публічних закупівель

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України створило спеціальний інформаційний ресурс для державних замовників: Infoboxhttp://infobox.prozorro.org/ . Головне завдання ресурсу – забезпечити інформаційну підтримку замовникам під час реформування системи публічних закупівель і переведення всіх державних тендерів в електронну систему ProZorro.


Ресурс поєднує численні напрацювання, які команда ProZorro зібрала протягом пілотного етапу проекту електронних закупівель. «Із самого старту роботи системи в лютому 2015 року, ми активно працювали із замовниками – органами центральної влади, державними компаніями, комунальними підприємствами. Ми розповідали про побудову системи, принципи її роботи і безперечні переваги електронних закупівель для замовників. Величезна економія, яку система ProZorro дозволила отримати ще на етапі пілоту, а це близько мільярда гривень, тільки підтверджує цю тезу», - розповідає керівник департаменту регулювання державних закупівель Мінекономрозвитку Олександр Стародубцев.

За його словами, майже всі міністерства, відомства, великі держкомпанії приєдналися до ProZorro ще на етапі пілоту. Крім того, активно співпрацюють із електронною системою окремі органи місцевої влади, наприклад, КМДА і Дніпропетровська ОДА. «За цей час вони суттєво покращили свої навички користування системою і навчилися отримувати від неї неабияку користь для своєї громади. Але не всі замовники активно використовують систему, хоча у 2016 році відбувається повний перехід на електронні закупівлі», - зазначив Олександр Стародубцев.

Він додав, що сьогодні команда ProZorro провела безпрецедентну за обсягом навчальну роботу для замовників. «Всього за рік ми організували більше 100 семінарів для бізнесу і державних замовників по всій Україні. Крім того, в травні стартує спеціальний безкоштовний курс на Prometheus, на який вже зареєструвалося майже 3000 слухачів: http://bit.ly/ProZorroPrometheus. То ж для сумлінного замовника ми створили всі можливості для навчання і легкого переходу на електронну систему», - говорить керівник департаменту регулювання державних закупівель.

Власне ресурс Infobox – це ще один канал для державних замовників отримувати необхідну інформаційну підтримку, розповіла НадіяБігун, заступник генерального директора ДП "Зовнішторгвидав України". Після завершення першого етапу реформи саме це державне підприємство, підпорядковане Мінекономрозвитку, отримало від Transparency International права на систему ProZorro.

За словами Надії Бігун, Infobox має два основних розділи: Публічні закупівлі для "Чайників" та Бібліотека примірних специфікацій. Окрім того, є розділ новин, де закупівельник може отримати найсвіжіші повідомлення щодо роботи системи, акредитації майданчиків, особливостей процедур тощо. Ці новини державні замовники можуть отримувати у вигляді регулярної поштової розсилки.

Особливу увагу потрібно звернути на Бібліотеку примірних специфікацій. Як відомо, відсутність примірних специфікацій і неможливість їх активного поширення було одним із ключових недоліків паперової системи. Кожен замовник був змушений писати специфікацію на товар, що закуповується, практично «з нуля». Тепер знайти та оформити специфікацію на товари, що часто закуповуються (наприклад - офісний папір для друку, картриджі, туалетний папір, офісні меблі) буде набагато простіше, адже всі специфікації будуть зібрані в єдиній бібліотеці і доступні кожному бажаючому. Замовнику просто треба знайти необхідну специфікацію через пошук за ключовим словом чи за кодом ДК 021:2015 (CPV), завантажити файл, змінити його відповідно до специфіки його власної закупівлі та приєднати до тендерної документації. Таким чином підготовка до закупівлі буде проходити швидше і легше.

Розділ Публічні закупівлі «для Чайників» був створений та наповнюється відділом навчання ДП «Зовнішторгвидав України». У ньому доступно і з наочними прикладами показано, як діяти, з чого почати та на що в першу чергу звернути увагу в системі електронних закупівель Prozorro. Для зручності, при відвідуванні ресурсу Infobox вперше, користувач може бачити спеціальні спливаючі підказки, які роблять ознайомлення з ресурсом зручним та швидким.

«Наразі Infobox вже містить величезну кількість матеріалу, напрацьованого командою ProZorro. Проте, ми активно його наповнюємо і плануємо значним чином його розширити, - зазначила Надія Бігун. – Закликаю всіх державних замовників періодично відвідувати ресурс і шукати на ньому відповіді на питання щодо роботи з ProZorro. Перша хвиля повного переходу на електронні закупівлі стартувала вже 1 квітня, а до кінця року всі закупівлі перейдуть в електронний формат. То ж не баріться і вчіться користуватися системою. Всі інструменти для цього у вас є».

Нагадаємо, з 1 квітня введено в дію Закон «Про публічні закупівлі», який забезпечує переведення всіх державних закупівель в Україні в електронний формат. Перехід відбуватиметься у два етапи: з 1 квітня всі свої закупівлі в систему ProZorro зобов’язані перевести центральні органи виконавчої влади і підприємства, що діють в окремих сферах господарювання (так звані “природні монополії”), а з 1 серпня використання електронної системи держзакупівель стане обов’язковим для решти державних замовників.

Електронна система держзакупівель працювала в пілотному режимі з лютого 2015 року. Використання системи було добровільним: кожен державний замовник мав можливість проводити в ProZorro допорогові закупівлі на суму до 200 тисяч гривень для товарів та послуг і 1,5 млн грн для робіт. Але навіть у пілотному режимі система ProZorro дозволила заощадити понад 1,3 млрд грн.

Мінекономрозвитку

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Коментарі
(0)
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
Ваше ім`я
Коментарі
Передплачуйте та читайте повністю
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • повний доступ до всіх матеріалів сайту
  • безлімітні завантаження всіх бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті nv.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форм

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua на сайті nv.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передоплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.

Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн