Інформація по темі "" | Публікації по тегу
29.09.16
4329 14
Друкувати
Обране

МЕРТ ініціює три пілотні проекти з централізації держзакупівель

Міністерство економічного розвитку пропонує на термін до кінця 2017 року запустити три пілотні проекти з централізації державних закупівель.


Про це повідомив агентству "Інтерфакс-Україна" заступник міністра Максим Нефьодов.

"Реформа держзакупівель - це 14 елементів, в тому числі централізація закупівель. Коли 25 тисяч тендерних комітетів, то очікувати від них професійної або чесної поведінки, що ми всюди наберемо професійні кадри або за всіма будемо стежити - це, м'яко кажучи, смішно", - пояснив Нефьодов, який курирує реформу держзакупівель в МЕРТ.

Він підкреслив, що централізація закупівель - це правильний крок з точки зору концентрації експертизи та переходу до оптових контрактів, які завжди дешевше.

У той же час Нефьодов зазначив, що організація такої централізації є складним питанням, зокрема, ця тема тільки набирає популярність в Європі, тому існує безліч різних варіантів, як це може бути зроблено.

"Тому ми хочемо зробити три пілоти. Подивимося рік, як це буде... Це важливий крок, і економія від нього може бути не менше, ніж від самих електронних закупівель", - підкреслив заступник голови МЕРТ.

Він уточнив, що, швидше за все, буде три окремих підприємства, які займуться такими централізованими закупівлями.

"Донецька область дасть щось своє, мерія якогось міста, з якою ми домовимося, дасть щось своє. На рівні секретаріату Кабміну ми теж думаємо. Можливо, це буде ДП "Проззоро", можливо, інше підприємство", - сказав Нефьодов.

МЕРТ вже розробило проект розпорядження Кабінету міністрів про реалізацію пілотного проекту зі створення та організації діяльності централізованої закупівельної організації на період до кінця 2017 року.

Згідно з ним, секретаріат Кабміну і центральні органи виконавчої влади самостійно приймають рішення про участь в ньому, а централізована закупівельна організація може здійснювати закупівлю товарів і послуг відповідно до переліку, затвердженого МЕРТ.

Передбачається також, що вона організовує і проводить процедури закупівель і закупівлі за рамковими угодами в інтересах замовників на безкоштовній основі.

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Коментарі
(14)
Наталья
29.09.2016
Сколько же еще можно издеваться над нами. Задрали эти проекты....Кто тырил, тот и при этих нововведениях будет тырить, причем на высочайших уровнях. А мы за копейки должны участвовать в пилотных проектах и тратить время на все маразмы нашей власти
Ikar Наталья
29.09.2016
чукча писать, чукча не читатель...тут говориться об уменьшении нагрузки лично на ВАС в организации закупок
Оксана Ikar
29.09.2016
Куда уж легче!! 25000 тыс грн на бюджетный год на все закупки.
Оксана Ikar
29.09.2016
Одни гранты освоили' давай новые? Вы хоть что то до ума доводите!
сat Ikar
30.09.2016
Да, я тоже не розумію, чим це поможе малим організаціям, яким ніхто централізовано закупляти не буде, бо нема зиску! Що можна заробити на організації, яка 10 пачок паперу на рік закупляє?))) Просто всі хочуть буди посередниками між державними грошима і урвати процентик, тому і плодять посередницькі установи. Але це для тих, у кого великі кошти, а у кого їх нема, й надалі, в ручному режимі, без доплати, будуть розгрібати реформи публічних коштів в той час, як установа фінансово "на апараті іскуствєнного диханія" бо на нормальне функціонування немає грошей, а потім удівляються, чому працівники злі до нововведень - бо крім лишньої роботи, для маленьких організацій, в них н е м а є сенсу - абсолютно!.
Ikar сat
30.09.2016
так в кого призначень хвата лише на 10 пачок бумаги той Проззоро і не користується, а де наприклад зобов'язали проводити закупки з 3 тисяч, там можливо будуть проводитись закупки централізовано (на рівні області) чим зменшить роботу для районів і т.д
сat Ikar
03.10.2016
ви помиляєтесь, через прозорро УСІ вимушені працювати - вносити річний план, якого до цього часу у нас ніколи в житті не було у "маленьких"!! а це значить бухгалтеру працювати з закупівельним законодавством і всіма витікаючими. Потім комуналка по опаленню (не у всіх центральне) уже тягне як мінімум на звіт по прозорро, а значить і закупівлю проводити теж багатьом доведеться на прозорро. По друге, ніхто централізовано не буде здійснювати закупки від 3 тис. - це смішно, таких сум тисячі, ви уявляєете, яким там мусить бути штат? Централізовано закуплятимуть партіями, великими обсягами (наприклад, ліки) - там де можна урвати.
Ikar сat
03.10.2016
По перше річний план вноситься лише за умови проведення тендеру.
По друге, Ви мене не розумієте, в області (в підвідомчих) може бути багато закупівель по 3 тисячі, а якщо це зробити централізовано то вже буде 150 тисяч, грубо кажучи...де Ви в мене прочитали про централізовані на 3 тисячі???
cat Ikar
04.10.2016
Як нас, допороговиків, навчали на семінарі, треба вносити усі закупівлі від копійки. Бо ми здійснюєм видатки згідно плану. Спочатку план, а потім видатки. І якщо брати область, то централізація від 3т не в'яжеться із реформою децентралізації, де громада сама використовує свої гроші на власний розсуд Може громада хоче закуповувати дровапалети для опалення своїх соціальних об'єктів (школу, садочок, лікарню і тд.) у своєму лісогоспі, бо там їх робочі міста, бо якщо їх возитимуть з іншої частини країни, місцеві лишаться без роботи. Така регіональна економіка: кожен регіон створює об'єкти для обслуговування своєї життєдіяльності і забезпечує робочі місця. Наскільки я розумію, то МЕРТУ планує централізувати саме процедури закупівель, що понадпорогові, там де діють саме тендерні комітети, і за виначенним ним переліком товарів та послуг. Я не спеціаліст у питаннях закупівель, вперше із ними зіштовхуналась цього року, коли нас поставили перед фактом, тому на істину першої інстанції не претендую.
Вадим Ikar
30.09.2016
Згадую як один з ініціаторів Єбати також говорив, що до наповнення порталу не будуть залучати установи, а іноформацію братимуть з казнечейства, ДФС, ПФУ та інших органів. А що на ділі , все повісили на бухгалтера -бюджетника.
Роман
29.09.2016
Розробили три пилоти...долітаєтесь Ви скоро лоьтчіки!. :-)
Світлана
29.09.2016
Д І С Т А Л И !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Кошториси не додають, людей склолчують, інтернет хіровий, а вони все граються у проекти.
Марія
30.09.2016
А чому Донецька область? Там війна.
Дмитро
30.09.2016
Цікава ідея. Будемо слідкувати.
Залишити коментар:
Ваше ім`я
Коментарі
Передплачуйте та читайте повністю
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • повний доступ до всіх матеріалів сайту
  • безлімітні завантаження всіх бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті nv.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форм

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua на сайті nv.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передоплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.

Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн