12828 0

Мінекономрозвитку про планування закупівель на наступний рік

Мінекономрозвитку в листі від 14.09.2016 р. № 3302-06/29640-06 роз’яснило окремі питання проведення публічних закупівель замовниками.

1. Планування та проведення процедур закупівель належать винятково до повноважень тендерного комітету чи вповноваженої особи (осіб).

2. Не встановлено обов'язку замовника складати й затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (тимчасового кошторису), фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних коштів). При визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховуватися, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах минулих років з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо.

3. Планування закупівель здійснюється замовником самостійно. У разі якщо замовником було проведено закупівлі відповідно до тимчасового кошторису, після затвердження та доведення кошторису на рік (у разі якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів) обрання та проведення процедур закупівель здійснюється без урахування обсягів закупівель, проведених відповідно до тимчасового кошторису, керуючись установленими вартісними межами. При цьому в разі здійснення закупівлі з урахуванням планової потреби в товарах, роботах і послугах на рік за наявності тимчасового індивідуального кошторису (тимчасового індивідуального плану використання бюджетних коштів) замовник у договорах про закупівлю може зазначити суму договору згідно із ціною тендерної пропозиції, котру визнано найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, чи ціною пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури), і взяти зобов'язання щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми, передбачивши умову стосовно оплати залишка предмета закупівлі винятково за наявності коштів згідно з постійним кошторисом (планом використання бюджетних коштів).

4. Замовник може періодично вносити зміни в річний план закупівель/додаток до річного плану відповідно до наявного фінансування, потреби в товарах, роботах, послугах тощо до здійснення відповідної закупівлі.

5. Замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, котра встановлена для обов’язкового проведення процедур закупівель.



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (0)