Оплата послуг архіву: в яку чергу та за яким КЕКВ?
В яку чергу здійснити видатки?
У період дії воєнного стану перед плануванням будь-яких видатків слід з’ясувати, в яку чергу їх можливо здійснити. Черговість здійснення видатків визначено Порядком № 590*.
Проаналізувавши видатки другої черги, коло яких окреслено у п. 19 Порядку № 590, бачимо, що оплати послуг архіву зі збереження документів серед них немає.
Відповідно такі видатки можливо здійснити лише у третю чергу.
Це означає, що зазначені у запитанні видатки можна здійснити тільки після того, як будуть проведені видатки другої черги. Саме видатки другої черги наразі вважаються нагальними. До них належать видатки на оплату праці, сплату комунальних послуг, харчування, сплату обов’язкових податків і зборів тощо.
Також нагадаємо, що будь-які видатки на оплату товарів, робіт і послуг можуть бути здійснені під час реалізації проєктів, виконання програм допомоги, які підтримуються ЄС, урядами іноземних держав, іноземними фінансовими та донорськими установами і міжнародними фінансовими організаціями, в т. ч. на умовах співфінансування.
Причому такі видатки можуть бути здійснені як за кошти загального, так і за кошти спеціального фонду.
За яким КЕКВ?
У питаннях застосування КЕКВ традиційно виходимо з економічної суті платежу та керуємося Інструкцією № 333**.
** Інструкція щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затверджена наказом Мінфіну від 12.03.2012 № 333.
Оплату послуг архіву зі збереження документів слід планувати і проводити за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)». Це випливає з припису п.п. 2.2.4 Інструкції № 333.
Однак окремого коду для здійснення видатків на оплату послуг архіву Інструкцією 333 не передбачено. Та, виходячи з економічної суті цього платежу, слід застосовувати саме КЕКВ 2240.
За матеріалами сайту i.factor.ua