Інформація по темі "" | Публікації по тегу
08.12.20
63561 4
Друкувати
Обране

Застосування КЕКВ: що зміниться з 1 січня

Нещодавно Мінфін наказом № 6361 вирішив змінити підхід щодо застосування КЕКВ для деяких видатків. Відразу заспокоїмо: суттєвих змін Інструкція № 3332 не зазнала, але є багато нюансів, які варто розглянути детально.


1 Наказ Мінфіну «Про затвердження Змін до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету» від 27.10.2020 р. № 636.

2 Інструкція щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затверджена наказом Мінфіну від 12.03.2012 р. № 333.

Як розпоряднику чи одержувачу бюджетних коштів не помилитись при плануванні та здійсненні тих чи інших видатків? Впевнені — бухгалтер знає, де шукати відповіді на подібні запитання. Звертаємось до головної помічниці — Інструкції № 333.

Адже саме цей документ допомагає правильно визначити, який КЕКВ застосовувати при здійсненні поточних та капітальних видатків.

Протягом багатьох років розпорядники звикли сприймати цей документ виключно як довідник, в якому можна знайти правильну відповідь, оскільки в тексті Інструкції № 333, зокрема в главі 1, зазначено, що вона призначена для чіткого розмежування видатків бюджетних установ та одержувачів бюджетних коштів.

Але цього разу Мінфін вирішив трохи пом’якшити призначення цієї Інструкції та прибрав згадування про чіткерозмежування видатків, залишивши лише згадку про розмежування.

При цьому, як і раніше, основна мета економічної класифікації видатків — забезпечити єдиний підхід до всіх учасників бюджетного процесу з точки зору виконання бюджету.

Отже, наразі Мінфін наказом № 636 вирішив змінити підхід щодо застосування КЕКВ для деяких видатків. Відразу заспокоймо: суттєвих змін Інструкція № 333 не зазнала. Більша частина унесених коректив та уточнень до неї спрямована на забезпечення відповідності її норм вимогам чинного законодавства. Важливо те, що зміни щодо застосування КЕКВ розпорядникам необхідно враховувати вже зараз, тобто в цьому році на етапі планування видатків за кошторисом на 2021 рік.

Це тому, що зміни до Інструкції № 333 наберуть чинності з 01.01.2021 р.

Та не будемо гаяти часу, переходимо до справи та детально пояснимо всі нововведення.

По-перше, привертає увагу те, що нарешті Мінфін виключив такі терміни, як «активне» та «пасивне» мережеве обладнання, залишивши лише загальний термін «мережеве обладнання». Це вже давно слід було зробити. Адже така термінологія в Інструкції № 333 тільки збивала с пантелику бухгалтера.

Отже, відтепер, для того щоб правильно запланувати видатки на придбання мережевого обладнання, розпоряднику достатньо керуватись загальними правилами для розмежування такого обладнання.

Так, у разі придбання комплектувальних виробів і деталей для ремонту всіх видів виробничого та невиробничого обладнання; витратних та інших матеріалів до комп’ютерної техніки та оргтехніки (кабельних коробів-кабелеводів, монтажних та комутаційних панелей, розеток, конекторів-з’єднувачів, накопичувачів інформації, картриджів, тонерів тощо); мережевого обладнання (патч-панелей, конекторів, роз’єднувачів, шаф тощо) слід застосовувати КЕКВ 2210 (п.п. 8 п.п. 2.2.1 Інструкції № 333).

Натомість якщо плануєте придбати мережеве та телекомунікаційне обладнання, яке можна розглядати як окремий об’єкт ОЗ, тоді видатки на його придбання плануйте за КЕКВ 3110 (п.п. 10 п.п. 3.1.1 Інструкції № 333).

Єдина згадка про пасивне обладнання залишилась в п.п. 13 п.п. 2.2.4 Інструкції № 333.

А тому за КЕКВ 2240 здійснюйте видатки на оплату пасивного обладнання (монтажних шаф, монтажних коробів, кабелеводів, кабелів, з’єднувачів, розеток, кріплень, комутаційних панелей тощо), якщо зазначене обладнання є невід’ємною частиною послуг.

По-друге, з переліку видатків, передбачених за КЕКВ 2240, Мінфін виключив ті видатки, які належать до адміністративних послуг.

Нагадаємо, що адміністративна послуга — це результат здійснення владних повноважень суб’єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків такої особи відповідно до закону (п. 1 ст. 1 Закону України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 р. № 5203-VI).

Це стосується видатків на реєстрацію транспортних засобів та оформлення прав водія.

Відтепер такі видатки слід здійснювати за КЕКВ 2800 «Інші поточні видатки». Це й не дивно. Адже саме за цим кодом установи здійснюють видатки зі сплати податкових, неподаткових та інших платежів на безповоротній основі (включаючи плату за адміністративні послуги). Крім того, з переліку видатків, закріплених за КЕКВ 2240, відтепер виключено видатки на оплату таких адміністративних послуг, як:

• отримання витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна про податкові застави;

• реєстрація в Державному реєстрі правочинів;

• реєстрація права власності на об’єкти нерухомого майна.

З огляду на те, що зазначені видатки є різновидом адміністративних послуг, зрозуміло, що здійснювати їх необхідно за КЕКВ 2800 «Інші поточні видатки».

Інші зміни, внесені до Інструкції № 333, не такі вже й суттєві. Адже вони переважно спрямовані на виправлення застарілих формулювань, раніше наведених у цій Інструкції. Оскільки деякі видатки в цьому документі були вжиті неправильно термінологічно, Мінфін провів роботу над помилками та виправив стилістичні помилки, змінивши формулюваннях деяких витрат.

Наприклад, яскравим прикладом є зміна видатків з оплати послуг із вивезення відходів, їх утилізації та знешкодження на термін «поводження з відходами», оскільки саме така термінологія вживається в законодавстві.

Не секрет, що плутанина в Інструкції № 333 саме із правильним вживанням цих термінів збивала з пантелику при застосуванні КЕКВ для оплати таких послуг.

Також уточнення внесено до КЕКВ 2240 стосовно оплати палітурних послуг (раніше було — палітурні роботи). Справа в тому, що при укладанні договору на надання послуг з переплетення документів вживають саме такий термін, як палітурні послуги, а не палітурні роботи. Та й формулювання «роботи» у коді, який має назву «Оплата послуг», було зовсім «не в тему».

Крім того, до Інструкції № 333 додано деякі видатки, про які раніше взагалі у цьому документі не було ніякої згадки. Та це й не дивно, адже в сучасних умовах з’являються нові види діяльності та послуг, щодо яких бюджетні установи є замовниками (споживачами).

Тому сподіваємось, що завдяки змінам, внесеним до Інструкції № 333, при укладанні договорів з постачальниками установам не доведеться сперечатись щодо зручних формулювань предмету договору.

Тож розглянемо зміни, які стосуються застосування окремих КЕКВ.

Для наочності наведемо інформацію про зміни у таблиці нижче. 

 

Норма Інструкції № 333

КЕКВ, суть змін

2113 «Суддівська винагорода»

п.п. 2.1.1.3 п.п. 2.1.1

Мінфін додав новий КЕКВ 2113, за яким можна здійснювати видатки на виплату:

1) суддівської винагороди за встановленими посадовими окладами; надбавки за вислугу років; доплати за перебування на адміністративній посаді в суді, доплати за науковий ступінь, доплати за роботу, що передбачає доступ до державної таємниці;

2) допомоги на оздоровлення в розмірі посадового окладу під час надання щорічної відпустки;

3) вихідної допомоги у разі виходу у відставку.

Зазначимо, що поява окремого КЕКВ для виплати суддівської винагороди пов’язана з вимогами ст. 135 Закону України «Про судоустрій і статус судів» від 02.06.2016 р. № 1402-VIII. Саме в цій статті передбачено, що обсяги видатків на забезпечення виплати суддівської винагороди здійснюються за окремим кодом економічної класифікації видатків.

Тож у зв’язку з цим нещодавно економічна класифікація видатків бюджету, затверджена наказом Мінфіну від 14.01.2011 р. № 11, була доповнена новим кодом видатків — 2113 «Суддівська винагорода». Зазначені зміни до економічної класифікації було внесено наказом Мінфіну від 15.10.2020 р. № 615

2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»

п.п. 4 п.п. 2.2.1

Уточнення стосується планування та здійснення видатків установами (організаціями), які не мають медичного кабінету чи пункту. Так, Мінфін уточнив, що за цим КЕКВ здійснюють:

• видатки на придбання аптечок та їх поповнення (у тому числі дорожніх);

• видатки на придбання лікарських засобів, виробів медичного призначення, якщо установа (організація) не має медичного кабінету чи пункту.

Як бачимо, по суті у плануванні таких видатків нічого не змінилося. Законодавець лише змінив формулювання цієї норми в Інструкції № 333.

Детальніше про те, як таким установам (організаціям) правильно придбавати та обліковувати будь-які вироби медичного призначення чи дезінфекційні засоби, ми розповідали в статті «Маски, рукавички, антисептики: КЕКВ + бухоблік»3.

3 Див. «Бюджетна бухгалтерія», 2020, № 12.

А от що стосується установ (організацій), які мають медичний кабінет чи пункт, то для них все залишилось без змін. Вони, як і раніше, планують та здійснюють видатки на придбання лікарських засобів, виробів медичного призначення за КЕКВ 2220 «Медикаменти та перев’язувальні матеріали»

п.п. 10 п.п. 2.2.1

Відтепер за цим КЕКВ також дозволяється придбавати продукти харчування з метою використання у навчальному процесі. Це уточнення цілком доречне. Адже за цим КЕКВ установи також здійснюють придбання реактивів, хімікатів, біопрепаратів, насіння, добрив тощо (у тому числі для науково-дослідних робіт, наукових цілей, лабораторних досліджень (випробувань) та навчального процесу).

Але, як і раніше, придбання продуктів харчування для лікувально-профілактичних закладів, будинків-інтернатів, закладів освіти та інших установ (організацій) здійснюють за КЕКВ 2230 «Продукти харчування»

2230 «Продукти харчування»

п.п. 1 п.п. 2.2.3

Мінфін узагальнив перелік закладів освіти, які здійснюють планування видатків на придбання продуктів харчування. Тож по суті при здійсненні таких видатків для закладів освіти (а саме загальноосвітних навчальних закладів, дитячих будинків, дитячих дошкільних установ, профтехучилищ, вищих закладів освіти) нічого не змінилося

2240 «Оплата послуг (крім комунальних)»

абз. 1 п.п. 1 п.п. 2.2.4

Відтепер за цим КЕКВ можна планувати оплату послуг сторонніх фахівців, незалежно від того, є такі фахівці юридичними особами чи фізичними особами — підприємцями

абз. 7 п.п. 1 п.п. 2.2.4

Цілком справедливе уточнення внесено стосовно оплати палітурних послуг (раніше було —палітурні роботи). Оскільки при укладанні договору на надання послуг з переплетення документів вживають саме такий термін, як палітурні послуги, а не палітурні роботи.

До того ж замовники при визначенні предмету закупівлі відповідно до ДК 021:20154використовують аналогічний за назвою код 79971200-3 «Палітурні послуги». Тож, впевнені, завдяки унесеним змінам до Інструкції № 333 предмет договору на надання послуг з переплетення документів (палітурних послуг) відтепер буде співпадати з кодом згаданого класифікатора. Начебто дрібниця, але все ж таки менше буде питань з боку Казначейства на етапі реєстрації зобов’язань за таким договором

4 Національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015», затверджений наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 р. № 1749.

абз. 9 п.п.1 п.п. 2.2.4

Майте на увазі: за цим КЕКВ відтепер не слід планувати видатки на оплату таких адміністративних послуг, як:

• отримання витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна про податкові застави;

• реєстрація в Державному реєстрі правочинів;

• реєстрація права власності на об’єкти нерухомого майна.

Це пов’язано з тим, що зазначені видатки є різновидом адміністративних послуг. Отже, здійснювати їх з 01.01.2021 р. слід за КЕКВ 2800 «Інші поточні видатки»

абз. 10 п.п.1 п.п. 2.2.4

Розширено перелік видатків, що здійснюють за цим КЕКВ. Зокрема, оплату послуг, що надаються у сфері управління державними деривативами, та оплату послуг з відкриття та обслуговування рахунків у цінних паперах також слід здійснювати за КЕКВ 2240

абз. 12 п.п.1 п.п. 2.2.4

Мінфін уточнив, що за цим КЕКВ здійснюють оплату послуг та відшкодування витрат, пов’язаних із наданням безоплатної правової допомоги.

Зазначимо, що під безоплатною правовою допомогою розуміють правову допомогу, що гарантується державою та повністю або частково надається за рахунок коштів Державного бюджету України, місцевих бюджетів та інших джерел. Таку допомогу надають у формі надання правових послуг, спрямованих на забезпечення реалізації прав і свобод людини і громадянина, захисту цих прав і свобод, їх відновлення у разі порушення. Нині порядок реалізації цього права, підстави та порядок надання безоплатної правової допомоги, державні гарантії щодо надання безоплатної правової допомоги визначено Законом України «Про безоплатну правову допомогу» від 02.06.2011 р. № 3460-VI

абз. 13 п.п.1 п.п. 2.2.4

Доповнено перелік послуг, які установи оплачують за цим КЕКВ. Зокрема, оплату послуг, пов’язаних із розробкою дизайну інформаційних стійок, президій, сцени, інших тимчасових споруд, установи можуть здійснювати за КЕКВ 2240

п.п. 3 п.п. 2.2.4

За цим КЕКВ відтепер слід планувати не тільки оплату послуг з харчування на період проведення того чи іншого заходу, але й оплату кейтерингових послуг.

Що це за послуги? Це послуги з організації доставки, приготування та подачі їжі в тому місці, яке вказав замовник. До складу основних кейтерингових послуг включають:

• приготування та доставку готових страв у зазначене місце;

• приготування та подачу страв безпосередньо на місці проведення заходу;

• сервірування столу;

• подачу страв та напоїв;

• послуги обслуговуючого персоналу (кухари, прибиральники, офіціанти та інші);

• оренду посуду, меблів, декорацій, освітлювальних приладів та інших атрибутів.

Тож установи, в яких відсутнє обладнання, необхідне для приготування їжі, або ж обслуговуючий персонал, можуть укладати договір на надання кейтерингових послуг. У такому разі для планування зазначених витрат та оплати таких послуг слід застосовувати саме КЕКВ 2240.

А ось детальніше про те, як установі-замовнику здійснювати закупівлю кейтерингових послуг, можна дізнатись в окремому документі, який нещодавно розробив Мінекономрозвитку. Маємо на увазі Методичні рекомендації щодо особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, затверджені наказом Мінекономрозвитку від 30.10.2020 р. № 2208

п.п. 5 п.п. 2.2.4

Зверніть увагу: за цим КЕКВ відтепер не слід планувати видатки на оплату таких адміністративних послуг, як:

• реєстрація транспортних засобів;

• оплата оформлення прав водія.

Це пов’язано з тим, що зазначені видатки є різновидом адміністративних послуг.

Тож установам, які придбали транспортний засіб, видатки за зазначені послуги слід планувати на 2021 рік за КЕКВ 2800.

Відмітимо, що, як і раніше, за КЕКВ 2240 установи здійснюють такі видатки щодо транспортних засобів:

• проведення експертної оцінки транспортних засобів;

• технічний огляд транспортних засобів;

• навчання на курсах водіїв;

• медичний огляд водіїв (у тому числі водіїв транспортних засобів спеціального призначення).

З огляду на це, решту видатків, з якими стикаються установи при реєстрації транспортних засобів, а саме: послуги з реєстрації (перереєстрації) авто (у тому числі й за бланк свідоцтва), сплата податків і зборів (наприклад, пенсійного збору), відтепер слід здійснювати за КЕКВ 2800.

А ось за номерні знаки по-старому доведеться сплачувати за КЕКВ 2210 (п.п. 16 п.п. 2.2.1 Інструкції № 333)

п.п. 12 п.п. 2.2.4

Доповнено перелік видатків, які установи здійснюють при оплаті послуг з технічного обслуговування обладнання та адміністрування програмного забезпечення. Зокрема, це оплата послуг з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки та післягарантійного обслуговування програмного забезпечення систем баз даних

п.п. 14 п.п. 2.2.4

Мінфін уточнив, що за цим КЕКВ можна планувати та здійснювати оплату послуг з поводження з відходами, у тому числі біовідходами, відходами із вмістом дорогоцінних металів або шкідливих речовин тощо (крім послуг, які відносяться до комунальних послуг).

Таке уточнення має суттєве значення, оскільки раніше Інструкція № 333 дозволяла за цим КЕКВ здійснювати оплату послуг із вивезення відходів, їх утилізації та знешкодження. Тоді як при поводженні з відходами варто керуватись саме термінологією Закону України «Про відходи» від 05.03.98 р. № 187/98-ВР (ср. 025069200).

Так, у цьому Законі визначено, що поводженням з відходами є дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення. Як бачимо, такі операції з відходами, як збирання, перевезення, утилізація тощо, є складовими частинами терміна «поводження з відходами».

При цьому, як і раніше, оплату інших комунальних послуг, у тому числі послуг з поводження з побутовими відходами, установи здійснюють за КЕКВ 2275

п.п. 20 п.п. 2.2.4

Мінфін розширив перелік витрат, які установи оплачують за цим КЕКВ. Зокрема, за КЕКВ 2240 здійснюють:

• оплату (відшкодування) витрат експертів, спеціалістів, перекладачів, свідків і потерпілих, які залучаються органами досудового розслідування, органами прокуратури, судом або органами, у провадженні яких перебувають справи про адміністративні правопорушення;

• оплату інших послуг (винагороди) експертів, спеціалістів, перекладачів;

• оплату послуг з доставки померлих на судово-медичну експертизу

п.п. 32 п.п. 2.2.4

Доповнено перелік витрат, які установи можуть оплачувати за цим КЕКВ. Зокрема, відтепер витрати на оплату послуг за проведення акредитаційної процедури установи також здійснюють за КЕКВ 2240

п.п. 33 п.п. 2.2.4

Мінфін доповнив перелік витрат, які установи-закупівельники сплачують за організацію та проведення тендерів. Зазначимо, що в цьому році Держказначейство у своєму листі від 20.03.2020 р. № 16-06-06/5514 розглядало питання щодо визначення КЕКВ для виплати централізованій закупівельній організації винагороди за рахунок коштів державного та/або місцевого бюджетів. Але відповіді у цьому листі фахівці так і не надали.

Відтепер це питання врегульовано в Інструкції № 333. Отже, за КЕКВ 2240 здійснюють видатки на виплату винагороди за організацію та проведення тендерів в інтересах замовників відповідно до законодавства.

Разом із тим видатки на проведення торгів із закупівлі товарів, робіт та послуг (а саме: видатки на розробку і розсилання документації конкурсних торгів, запрошення до участі в процедурах закупівель та підготовці засідань комітету з конкурсних торгів із закупівлі товарів, робіт і послуг тощо) здійснюють за відповідними КЕКВ бюджету залежно від економічної суті платежу. Тоді як оплату послуг сторонніх фахівців (адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу, фізичних осіб — підприємців, юридичних осіб та суб’єктів господарювання) зі створення та розміщення рекламної та інформаційної продукції здійснюють за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)»

2260 «Видатки та заходи спеціального призначення»

п.п. 5 п.п. 2.2.6

Доповнено перелік видатків та заходів спеціального призначення. Відтепер за цим КЕКВ також дозволено здійснювати видатки на придбання та супроводження автоматизованої системи спеціального призначення

2274 «Оплата природного газу»

п.п. 2.2.7.4 п.п. 2.2.7

Мінфін поставив крапку у вирішенні питання оплати вартості замовленої потужності, яку постачальники природного газу включають до кінцевої вартості природного газу.

Аналогічну думку щодо можливості включення до кінцевої вартості природного газу вартості замовленої потужності Мінекономрозвитку висловив у листі від 30.09.2019 р. № 3304-04/39989-07 «Щодо закупівлі природного газу у зв’язку зі змінами законодавства».

Отже, за КЕКВ 2274 установи оплачують природний газ, включаючи оплату послуг з розподілу природного газу, зберігання, постачання та транспортування (у тому числі оплату потужності)

2282 «Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм,

не віднесені до заходів розвитку»

п.п. 11 п.п. 2.2.8.2

У зв’язку з реформою вищої освіти застаріла термінологія Інструкції № 333 відредагована. Тож за цим КЕКВ видатки здійснюють заклади фахової передвищої та вищої освіти відповідно до нормативно-правових актів

2610 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)»

п.п. 7 п.п. 2.4.1

Мінфін уточнив, що до поточних трансфертів належать видатки на надання субсидій, дотацій, поточних трансфертів юридичним особам, іншим бюджетам, грантів юридичним та фізичним особам. У зв’язку з цим перелік видатків, що здійснюють за цим КЕКВ, доповнено грантами, що надаються на безоплатній та безповоротній основі для реалізації проєктів

2730 «Інші виплати населенню»

п.п. 16 п.п. 2.5.3

У зв’язку з реформою вищої освіти застаріла термінологія Інструкції № 333 відредагована. Тож за цим КЕКВ здійснюють видатки на пільговий проїзд студентів закладів фахової передвищої та вищої освіти, учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти

п.п. 19 п.п. 2.5.3

Мінфін уточнив перелік видатків, що здійснюють за цим КЕКВ. Зокрема, це стосується видатків на виплату різного виду допомог сім’ям та державної соціальної допомоги різним верстам населення

2800 «Інші поточні видатки»

пп. 4, 13, 14 п. 2.6

Мінфін змінив перелік видатків, що здійснюють за цим КЕКВ. Зокрема, до інших поточних видатків відтепер також відносять:

• виплату роялті (плату (винагороду) за використання або за надання права на використання об’єкта права інтелектуальної власності);

• відшкодування моральних збитків та майнової шкоди юридичним та фізичним особам згідно з рішенням суду (незалежно від того, чи не визначено рішенням суду сутності платежу);

• оплату витрат виконавчого провадження;

• виплати за державними деривативами та видатки, пов’язані із здійсненням правочинів із державними деривативами, у тому числі сплату комісійних зборів, комісійної винагороди банку при купівлі, обміні (конвертації) валютних коштів та комісійних витрат банків-кореспондентів, штрафів, збору на обов’язкове державне пенсійне страхування під час здійснення операцій з купівлі іноземної валюти, сплата яких пов’язана із здійсненням платежів за державними деривативами

3160 «Придбання землі та нематеріальних активів»

глава 3

Уточнення стосується планування та здійснення видатків на придбання землі та нематеріальних активів. Так, Мінфін уточнив, що за цим КЕКВ здійснюють придбання нематеріальних активів, тобто активів, що не мають фізичної та/або матеріальної форми та використовуються підприємством, установою (організацією) в процесі її господарської діяльності більше року, а саме:

• право на користування природними ресурсами та право на знаки для товарів і послуг, крім тих, витрати на придбання яких визнаються роялті;

• авторські та суміжні права (літературні, художні та музичні твори, відеофільми, фонограми, відеограми, передачі (програми) організацій мовлення, програми для комп’ютерної техніки, бази даних тощо), крім тих, витрати на придбання яких визнаються роялті.

Разом з тим із переліку зазначених активів виключено виплату роялті, тобто періодичні відрахування, які за договором сплачує ліцензіат за право користування предметом договору — винаходом, патентом, виданням книги, прокатом кінофільму, постановкою п’єси, виконанням авторської музики тощо

3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)»

п.п. 3 п.п. 3.2.1

У зв’язку з реформою вищої освіти застаріла термінологія Інструкції № 333 відредагована. Тож за цим КЕКВ здійснюють капітальні видатки заклади фахової передвищої та вищої освіти, наукові установи відповідно до нормативно-правових актів

Як бачимо, зміни, внесені до Інструкції № 333, не назвеш суттєвими, але їх багато та вони почнуть працювати з 01.01.2021р.

Цей матеріал допоможе вам швидко зорієнтуватись в оновлених вимогах Інструкції № 333 та не помилитись при застосуванні КЕКВ.

 

Матвєєва Вікторія, експерт з фінансових питань

БЮДЖЕТНА БУХГАЛТЕРІЯ ГРУДЕНЬ, 2020/№ 45

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Коментарі
(4)
Natalis
08.12.2020
Осталось непонятным по какому КЕКВ оплачивать забезпечувальний депозит при оформлении договора аренды государственного имущества? Нигде чётко этот момент не указан.
Наташа Natalis
09.12.2020
В этому году платили разные казначейства по разным КЕКВ - 2240 и 2800.
Ikar
08.12.2020
Цікаво як це вже не ЧІТКЕ розмежування має вплинути на перегляд цієї інструкції
Ира
09.12.2020
Есть пару вопросовесли по работнику согласно исполнительному листу с суда мы платим " борг, винагороду приватного виконавця, виконавчий збір" -это 2800?
Залишити коментар:
Ваше ім`я
Коментарі
Передплачуйте та читайте повністю
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • повний доступ до всіх матеріалів сайту
  • безлімітні завантаження всіх бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті nv.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форм

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua на сайті nv.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передоплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.

Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн