ДФС тимчасово призупинено надання послуг електронного цифрового підпису юридичним особам, зареєстрованим після 1 січня 2016 року
Відповідно до Правил посиленої сертифікації, затверджених наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 13.01.2005 №3 (у редакції наказу Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 10.05.2006 №50), встановлення юридичної особи здійснюється за її установчими документами (положення, статут юридичної особи тощо) або копіями таких документів, які нотаріально посвідчені відповідно до законодавства.
Відтак, враховуючи відсутність нормативно-правових актів, які б регулювали порядок ознайомлення третіх осіб з установчими документами, що надавалися для здійснення державної реєстрації юридичної особи, АЦСК ІДД ДФС змушений тимчасово призупинити надання послуг електронного цифрового підпису юридичним особам, зареєстрованим після 01.01.2016, а також тим, які вносили зміни до установчих документів починаючи з 01.01.2016.
Для захисту законних прав суб’єктів господарювання та прискорення вирішення порушених питань Державною фіскальною службою України направлено офіційні запити до контролюючого органу.
Після отримання відповідних роз’яснень, буде розглянуто питання щодо порядку подальшого обслуговування зазначених вище підприємств, про що буде повідомлено додатково.
Просимо поставитися з розумінням до змін в обслуговуванні клієнтів.