ДПС: як підписувати податкову звітність в електронному вигляді у разі відсутності керівника чи бухгалтера
Що передбачає законодавство?
Електронний документообіг здійснюється відповідно до ПКУ та Порядку обміну електронними документами, затвердженого наказом Мінфіну №557 від 06.06.2017. Декларація підписується керівником або уповноваженою особою і бухгалтером (якщо облік веде бухгалтер) із використанням КЕП .
Як діяти у разі відсутності керівника?
У такому випадку на податкову звітність накладаються:
- першим – КЕП головного бухгалтера;
- другим – КЕП особи, визначеної у Повідомленні з типом підпису «Директор»;
- третім – електронна печатка підприємства (за наявності) .
Якщо відсутній бухгалтер?
Тоді звітність підписується КЕП керівника (директора) та печаткою (за наявності).
Важливі нюанси
- Для делегування права підпису потрібно подати до ДПС Повідомлення за формою, наведеною у додатку 1 до Порядку.
- Право підпису діє лише протягом строку чинності КЕП відповідної особи.
- Електронний документообіг може бути припинений тільки у випадках, передбачених п. 42.6 ст. 42 ПКУ .
Джерело: ГУ ДПС у Запорізькій області