Інформація по темі "" | Публікації по тегу
25.09.25
5155 1
Друкувати
Обране

ДПС: як підписувати податкову звітність в електронному вигляді у разі відсутності керівника чи бухгалтера

ГУ ДПС у Запорізькій області надало роз’яснення щодо порядку підписання податкової звітності в електронному вигляді, якщо тимчасово відсутні керівник чи головний бухгалтер (відпустка, лікарняний тощо) .

ДПС: як підписувати податкову звітність в електронному вигляді у разі відсутності керівника чи бухгалтера

Що передбачає законодавство?

Електронний документообіг здійснюється відповідно до ПКУ та Порядку обміну електронними документами, затвердженого наказом Мінфіну №557 від 06.06.2017. Декларація підписується керівником або уповноваженою особою і бухгалтером (якщо облік веде бухгалтер) із використанням КЕП .

Як діяти у разі відсутності керівника?

У такому випадку на податкову звітність накладаються:

  • першим – КЕП головного бухгалтера;
  • другим – КЕП особи, визначеної у Повідомленні з типом підпису «Директор»;
  • третім – електронна печатка підприємства (за наявності) .

Якщо відсутній бухгалтер?

Тоді звітність підписується КЕП керівника (директора) та печаткою (за наявності).

Важливі нюанси

  • Для делегування права підпису потрібно подати до ДПС Повідомлення за формою, наведеною у додатку 1 до Порядку.
  • Право підпису діє лише протягом строку чинності КЕП відповідної особи.
  • Електронний документообіг може бути припинений тільки у випадках, передбачених п. 42.6 ст. 42 ПКУ .

Джерело: ГУ ДПС у Запорізькій області

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
1
люба
30.09.2025
А якщо відсутній директор, то без використання його печатки?
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі