ПФУ про формування та подання повідомлень про виплату коштів застрахованим особам
Користувачам — страхувальникам, які зареєструвалися на вебпорталі за допомогою електронного цифрового підпису, надано можливість з електронної форми заява-розрахунку:
– переглянути повідомлення, сформовані по листках непрацездатності даної заяви-розрахунку;
– сформувати нове повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, підписати повідомлення КЕП та надіслати його до Електронного реєстру листків непрацездатності.
Для цього необхідно:
– в розділі “Заява-розрахунок” та Порталі ПФУ обрати необхідну “Заяву-розрахунок”;
– натиснути кнопку “Створити повідомлення”;
– в повідомленні, за необхідності, відредагувати дані та обрати листок непрацездатності для редагування даних щодо виплати;
– внести дату виплати та виплачену суму (за рахунок коштів Фонду);
– після внесення всіх даних необхідно сформувати повідомлення;
– ретельно перевірити всі дані та відправити повідомлення до ПФУ.
Переглянути створене повідомлення та його статус роботодавець може в розділі “Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам”.
! ! ! ВАЖЛИВО Повідомлення про виплату коштів необхідно сформувати в кабінеті страхувальника по усім заявам-розрахункам, створеним з 01.01.2023.