Якщо виникла помилка при підписанні ЕЦП

Головне управління ДФС у Тернопільській області звертає увагу платників - власників електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП).


Якщо при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено», необхідно перевірити:

  • який ключ ЕЦП використовується першим (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка);
  • правильність введення паролю, а саме регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);
  • чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера).
  • чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа.

Якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему, необхідно звернутися до представництва Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, в якому були отримані послуги електронного цифрового підпису, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.

tr.sfs.gov.ua

 

Наш сайт корисний для вас?

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

 


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (2)
Админ
08.11.2018
А такую проблему, как проблему на стороне самих АЦСК не указали... В общем, статья ни о чём - написана на "от**бись".
Енгрібьорд
12.11.2018
"Чьотка" стаття - основний посил - перевір чи правильно набрав пароль
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі