Допоможіть розібратися хто-небудь!!! Багато є коментарів по системі відеоспостереження, чим більше читаю, тим більше заплуталась. . Проплатили по КЕКВ 2240 як послугу з влаштування системи відеонагляду. Загальна сума договору складає 34000 грн. По акту встановлено 4 камери по 5000, регістри. кабеля і т.д. Якщо поділити суму договору на 4 камери то на кожну припадає 8500 тис. Як обліковувати? чи потрібно ставити їх на баланс чи списуються на фактичні видатки????
Матвєєва Вікторія писав:Якщо в договорі та в Акті зазначено лише послуги, а вартість камер ніде не згадується, то що Ви збираєтесь оприбутковувати???
У договорі вказана послуга з влаштування системи відеонагляду. А у акті приймання виконаних робіт є вказано вартість камер, відеореєстратора, жорсткий диск. Тоді їх оприбутковувати?
Добрий день! і знов повертаюся до питання системи відеоспостереження! Вище у переписках вроді все зрозуміла, оприбутковувати все окремо і відеокамери і монітор і регістратор, а витрати на кабель - списати на фактичні.
А сьогодні отримала журнал Бюджетна бухгалтерія № 36, тут дуже гарна стаття " Установлення охоронної сигналізації". У цій статті оприбуткували не окремо датчики, панель а всю систему разом . Тепер задумалась що робити зі своєю системою відеоспостереження???
Аліна-Аліна писав:Добрий день! і знов повертаюся до питання системи відеоспостереження! Вище у переписках вроді все зрозуміла, оприбутковувати все окремо і відеокамери і монітор і регістратор, а витрати на кабель - списати на фактичні.
А сьогодні отримала журнал Бюджетна бухгалтерія № 36, тут дуже гарна стаття " Установлення охоронної сигналізації". У цій статті оприбуткували не окремо датчики, панель а всю систему разом . Тепер задумалась що робити зі своєю системою відеоспостереження???
З усім цим треба було визначатись на стадії планування видатків! А тепер все перекручувати виходячі з факту не вірного планування ;)
Добрий день, заплановано предмет договору "Послуги з впровадження та налаштування системи відеоспостереження", планується, що в акт виконаних робіт увійде і вартість відеореєстратору, і відеокамер. Чи не буде порушенням провести дані видатки по КЕКВ 2240? Дякую.
Ver_lena писав:Добрий день, заплановано предмет договору "Послуги з впровадження та налаштування системи відеоспостереження", планується, що в акт виконаних робіт увійде і вартість відеореєстратору, і відеокамер. Чи не буде порушенням провести дані видатки по КЕКВ 2240? Дякую.
Ver_lena писав:Добрий день, заплановано предмет договору "Послуги з впровадження та налаштування системи відеоспостереження", планується, що в акт виконаних робіт увійде і вартість відеореєстратору, і відеокамер. Чи не буде порушенням провести дані видатки по КЕКВ 2240? Дякую.
В даній статті зазначається, що для установки охоронної сигналізації необхідно підготувати проектно-кошторисну документацію. Чи це є обов'язковою умовою? Чи є порушенням встановлення сигналізації без ПКД?
Вартість системи разом з пусконалагоджувальними роботами - 40 000 грн. Чи коректним буде такий варіант: придбання обладнання (датчики, клавіатури, модулі тощо (усі до 6000 грн.)) всього на 20 000 грн. по КЕКВ 3110 та пусконалагоджувальні та монтажні роботи (за окремим договором у того ж постачальника) на 20 000 грн. також по КЕКВ 3110. Роботи оформлені КБ-2, КБ-3. Система охоронної сигналізації ставиться на балас як об'єкт основних засобів.
Чи можливо уникнути оформлення локальних кошторисів, кб-2, кб-3, якщо придбати всю систему, у вартість якої буде включена вартість встановлення? Дякую