6986 0

Актуально з форуму: як списувати меблі в 2015 році?

Як правильно бюджетній організації списати меблі з 113 рахунку і чи необхідно їх оприбутковувати на дрова згідно з нововведеннями?

Загалом порядок списання МНМА (у тому числі й меблів) у 2015 році не змінився. Як оформити списання меблів читайте у консультації «Порядок списання меблів» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2013, № 44).

Змін зазнав безпосередньо порядок відображення операцій зі списання МНМА на рахунках бухгалтерського обліку. Так, відтепер при списання МНМА (меблів, зокрема) слід складати наступні проводки.

Списано МНМА у зв’язку з їх непридатністю для подальшого використання:

— нараховано другу половину (50 %) зносу Дт 841 Кт 132;

Водночас проведено другий запис  Дт 401  Кт 841;

— списано первісну вартість Дт 401  Кт 113;

— списано загальну суму зносу Дт 132 Кт 401.

Тепер щодо необхідності оприбуткування дров (інших відходів). Їх оприбутковувати треба, якщо дійсно є що оприбутковувати. Тобто, якщо меблі не розсипалися повністю на порохню і Вашій установі потрібні такі дрова, тоді їх слід зарахувати на баланс. Чому я пишу, що дрова мають були потрібні саме Вашій установі? Бо реалізувати таке паливо  іншій установі, організації чи сторонній особі практично неможливо. Як їх оцінити? Я б рекомендувала оцінювати такі відходи за найнижчою (у Вашому регіоні) ціною на дрова.

Відповідь з Форуму для працівників бюджетної сфери



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (0)