Бюджетна установа не зобов'язана оновлювати інвентарні номери на старих ОЗ
При цьому номери інвентарних об'єктів, які вибули чи ліквідовані, не повинні присвоюватись іншим об'єктам, що заново надійшли, протягом трьох років.
Фахівці Мінфіну запевняють, що установи не зобов'язані у зв'язку із запровадженням нового Плану рахунків, перешифровувати уже існуючі інвентарні номери ОЗ.
Водночас, з метою забезпечення єдиного підходу щодо аналітичного обліку кожного окремого об'єкта або групи необоротних активів із врахуванням Плану рахунків, керівник суб'єкта державного сектору може прийняти рішення про присвоєння інвентарних (номенклатурних) номерів для всіх об'єктів основних засобів та інших необоротних матеріальних активів.