Інформація по темі "" | Публікації по тегу
08.08.16
16293 20
Друкувати
Обране

Дистанційне казначейське обслуговування - це вигідно

Інтерв’ю Голови Казначейства Т. Слюз газеті «Голос України» в номері за 4 серпня 2016 року


На початку 2015 року Казначейство запропонувало розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів нову, сучасну форму дистанційного розрахункового обслуговування через мережу Інтернет з використанням електронного цифрового підпису. Станом на початок серпня 2016 року всі області України підключено і працюють у системі, укладено близько 10 400  договорів з клієнтами на дистанційне розрахункове обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство». Про переваги підключення до цього програмно-технічного комплексу та перспективи його розвитку розповідає Голова Казначейства Тетяна СЛЮЗ. 

– Тетяно Ярославівно, почнемо з головного – з мети. Що саме ставило на меті Казначейство, започатковуючи створенняпрограмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство»?

– Для нас було і залишається важливим спрощення та оптимізація взаємодії розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в процесі обслуговування в органах Казначейства. Саме з цією метою ми запровадили електронний формат обслуговування клієнтів з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису та сучасних Інтернет-технологій.

Стрімкий розвиток телекомунікаційних систем та інформаційних технологій, наявність необхідної нормативно-правової бази щодо використання електронного цифрового підпису створили всі передумови для запровадження в органах державної влади, зокрема в Казначействі, повноцінного, підкріпленого юридично електронного документообігу.

За своєю суттю програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство» призначений для надання клієнтам Державної казначейської служби України, – розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів, – віддаленого доступу за допомогою мережі Інтернет до інформаційних ресурсів Державної казначейської служби України.

– Чи давно Казначейство розпочало розробку та реалізацію цього проекту, які основні етапи вже пройдено?

– Пілотний проект Казначейство запустило в 2014 році. Побачили позитивний результат – і вже наступного, 2015 року, ввели до широкомасштабної промислової експлуатації систему дистанційного обслуговування клієнтів з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства – Казначейство».

Адаптацію та введення комплексу в експлуатацію поділили на кілька етапів. Перший – впровадження системи в частині формування та передачі до органів Державної казначейської служби України платіжних документів за 37-ю групою розрахунків,– «розрахунки інших клієнтів банків»,– з використанням електронно-цифрового підпису, формування та отримання клієнтами Казначейства електронних виписок за рахунками. Другий етап – впровадження системи в частині обслуговування розпорядників бюджетних коштів усіх рівнів. У процесі роботи неодноразово дослухалися до побажань наших клієнтів, адже система має працювати так, щоб людям було зручно.

Усі без винятку казначейські операції функціонують з 1 січня 2016 року за допомогою програми «Клієнт Казначейства – Казначейство».

Фактично система дистанційного обслуговування побудована за класичним принципом Інтернет-банкінгу, вона надає можливість нашим клієнтам володіти інформацією в режимі реального часу про стан рахунків у Казначействі та здійснювати операції, не покидаючи власного офісу.

Крім того, користувачі системи дистанційного обслуговування мають змогу накладання та перевірки електронного цифрового підпису з використанням системи криптографічного захисту інформації. Наголошую, що політикою безпеки програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство» передбачено використання виключно захищених носіїв ключової інформації, що забезпечує захист особистих ключів електронного цифрового підпису від несанкціонованого доступу до них.

– Тетяно Ярославівно, які переваги для клієнтіву витратах при підключенні до програми «Клієнт Казначейства – Казначейство»?

– Тут для наших клієнтів кодовими словом має бути «безкоштовно». Послуги Державної казначейської служби з генерації ключів електронного цифрового підпису безкоштовні. Використання клієнтами системи дистанційного обслуговування не потребує абонплати, тобто безкоштовне. Первинне підключення клієнтів до системи дистанційного обслуговування клієнтів через комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство» також є безкоштовнимНа всіх етапах використання системи Казначейство надає клієнтам консультації та підтримку. Це, як ви розумієте, також безкоштовно. Клієнт несе тільки разові витрати – на носії ключової інформації. Одразу скажу, що окупність придбаних носіїв, навіть за умови невеликих кошторисних призначень бюджетних установ, становить шість місяців. Досягається економічний ефект завдяки суттєвій економії часу, зменшенню витрат на матеріали для друку, транспорт тощо. Додайте прискорення оброблення інформації, скорочення часу на казначейське обслуговування та зменшення кількості помилок. Тобто дистанційне казначейське обслуговування – це вигідно.

– Скажіть, яким чином можна стати клієнтом системи дистанційного обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство»?

– Це досить просто зробити. Перш за все, слід зрозуміти переваги системи дистанційного казначейського обслуговування та виявити бажання «крокувати в ногу з часом». На офіційному сайті Казначейства (www.treasury.gov.ua) у рубриці «Електронні сервіси» викладена відповідна інформація, з якою можна ознайомитися для прийняття остаточного рішення.

Після того, як рішення прийнято, слід заповнити анкету та укласти договір на дистанційне обслуговування з органом Державної казначейської служби, в якому обслуговується клієнт. Наступний крок – придбання захищених носіїв ключової інформації. Далі – клієнт готує пакет документів для генерації ключів електронного цифрового підпису та передає його до акредитованого центру сертифікації ключів Державної казначейської служби України або до його підрозділів в областях – віддалених пунктів реєстрації. Фактично такими віддаленими пунктами є підрозділи інформаційних технологій та захисту інформації Казначейств в областях та окремих кущових районних управліннях казначейств. Тобто, для зручності наших клієнтів створена ціла мережа розповсюдження сертифікованих ключів Державної казначейської служби України, працівникам якої делеговане завдання щодо отримання від клієнтів пакету документів та надання їм консультаційної допомоги при генерації та реєстрації електронного цифрового підпису. На сайті Казначейства у рубриці «Електронні сервіси» можна ознайомитися з переліком віддалених пунктів реєстрації – це «Інформація щодо контактів акредитованих центрів сертифікації ключів Державної казначейської служби України».

Після отримання в органі Казначейства, в якому обслуговується клієнт, диску з програмним забезпеченням для роботи в системі дистанційного обслуговування та ключів шифрування, клієнт налаштовує його на своєму автоматизованому робочому місці. Наступний крок – клієнт оформлює заявки про надання доступу до системи на кожну визначену ним відповідальну особу та подає ці заявки до органу Казначейства, в якому обслуговується. Цей же орган Державної казначейської служби надає клієнтові повідомлення про термін початку роботи, після чого той починає працювати в системі.

Описаний процес переходу на дистанційне казначейське обслуговування, як правило, займає 2–3 тижні, оскільки підключення до програмно-технічного комплексу є інтерактивним – клієнт і Казначейство взаємодіють між собою на кожному етапі. Як свідчить практика, результат того вартий.

– Зроблено дуже багато. Проте збільшення кількості клієнтів системи дистанційного казначейського обслуговування та зростання рівня їхніх вимог, напевне, вимагають удосконалення програмного продукту, розширення онлайн-послуг...

– Нині у процесі впровадження інформування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів щодо руху коштів на відповідних рахунках, формування та надсилання повідомлень про стан виконання ініційованих ними процесів, зокрема – на електронну пошту або СМС-повідомлень.

Ставимо на меті збільшення потужностей серверного обладнання, яке обслуговує систему, з врахуванням кількості підключень. Працюємо над спрощенням процесу інсталяції програмного продукту на стороні клієнта, щоб інсталяція відбувалася швидко та якомога простіше.

Знаємо про бажання наших клієнтів щодо використання платформи системи дистанційного обслуговування для створення системи фінансової звітності в електронному вигляді. Наразі триває опрацювання впровадження такої можливості.

Тобто постійно «відшліфовуємо» програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство», дотримуючись засад безперебійності, безпомилковості та надійності системи.

Наш принцип – дистанційне казначейське обслуговування має бути зручним та корисним для клієнтів – розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.

http://treasury.gov.ua

env_icon Отримуйте новини поштою!

Ми будемо надсилати вам найсвіжіші матеріали кожного тижня

Для цього вкажіть своє ім'я та електронну скриньку

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Новини по темі:
02.12.21 Нарешті! Вийшла друга частина альбома бухгалтерських проводок для бухгалтерів бюджетників! Тримайте! Нарешті! Вийшла друга частина альбома бухгалтерських проводок для бухгалтерів бюджетників! Тримайте!
26.10.21 Мінфін змінить деякі стандарти бухобліку та фінзвітності в держсекторі Мінфін на своєму сайті оприлюднив проект наказу «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку та фінансової звітності в державному секторі».
12.10.21 Чекаємо на зміни до нацстандартів з бухобліку Мінфін підготував низку змін до трьох національних стандартів з бухобліку. Проєкт відповідного наказу розміщено на офіційному сайті Міністерства. Які з нацстандартів зазнають змін та що цікавого у цих змінах, розповімо далі.
коментарі
(20)
Маша
08.08.2016
Ну зовсім "безкоштовно"!
галя
08.08.2016
начиталась того всього так і незрозуміла ... чи безкоштовно є якийсь пакет ... чи виготовлення ключів іде з оплатаю і тільки ???????я хочу поки що зробити пакет для перегляду виписок ...
Natali галя
09.08.2016
Не "такі собі ключі", а "Електронний USB-ключ SecureToken-337". В ньому, грубо кажучи, вбудований криптозахист, кіно і фотки не запишуться. Бажано придбавати від компанії "АВТОР", з ними менше потім мороки. Ці ключі можна використовувати не тільки в СДО, а й підписувати файли по 151-ій постанові. Вони дорогі, але сільради відбивають затрати за 2-3 місяці, економлячи на пальному і т.д., щоб не іїдити в райцентр з парою платіжок. До речі, АВТОР продає під гарантійні листи. Подробиці на http://o2.kiev.ua/
Ярина галя
08.08.2016
Платні лише носії ключів- така собі флешка або картка з картрідером. Для отримання виписки достатньо лише 1 носія, а для відправки платіжок та реєстрів треба 3.
Іван
08.08.2016
А скажіть як працювати сільським радам. Який там інтернет часом до них зателефонувати не можна.
Валентин
08.08.2016
В Ізмаїльському районі Одеської області ніхто не може працювати дистанційно вже пів року. Ні одне фінансове зобовязання ще не було зімпортоване в цілому районі! Сором!
Настя
09.08.2016
Користуюся цією програмою, дуже подобається, проста у використанні, але згодна, що треба гарний інтернет.
Ярина Настя
09.08.2016
Я тільки почала користуватись. Підкажіть, а ви платіжні доручення лише з відміткою програми про проведення роздруковуєте, чи носите ще їх в казначейство для штампу? Трохи дивно отримувати проведені документи без електроннго відбитку печатки чи штампу, як ми звикли бачити це в банках.
Выкторія Ярина
22.08.2017
Платіжку роздруковуєте із програми уже із датою проведення платежу у відповідних місцях
Ната Настя
09.08.2016
Підкажіть будьласка, скільки ви вже користуєтесь цією програмою, чи відправляєте платіжні доручення? Я нещодавно тільки почала дивитись виписки, казначейство просить вже і відправляти платіжки, а в мене не виходить. В інструкції є все для набору платіжок, а як їх підписувати та відправляти не розумію, пробувала - не виходить, і казна не може підказати. Чи не могли б ви щось підказати, як робити в цій програмі? Можливо не через форум, а по електронкі? Буду дуже вдячна!!!
Євген Ната
09.08.2016
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=143&t=4726&p=60551&e=60551
Семен
09.08.2016
Интернет не работает, о чем разговор, Страна идиотов!!!
СтефаНа
09.08.2016
Минулого року нас збирало казначейство і агітувало за дистанційне обслуговування. Озвучили вартість обслуговування - більше 3,0 тис. гривень на рік. Мені на 2016 рік по КЕКВ 2240 виділили лише 10,0 тис. гривень. Розженешся платити за такі обслуговування
АЛЛА
09.08.2016
Для бюджетних установ це все повинно бути безкоштовним. А так одразу видно чергове відминня бюджетних коштів.
карина
09.08.2016
ох і бреше.електронку надіслати нормально не можуть не те,що дистанційне обслуговування.навчіться виписки нормальні присилати.бюрократи хренові
Вера
09.08.2016
Я б с удовольствием сделала 3 ключа, но мне не понятна стоимость малюсенькой пластмассовой флешки, которую называют Е-токеном, в 1000 грн. ((((( При чем в "АВТОР"е говорят, что можно использовать картку с картридером, что дешевле выходит, а в Казначействе разрешают только флешку! (((. У нас также по КЕКВ 2240 - 10000 грн., а по 2210 - ноль, поэтому даже такое "бесплатное" обслуживание для нас дорого(((((.
Вера Вера
09.08.2016
Я это к тому, что флешка должна стоить 100, ну максимум 200 грн. Тогда меньше было б разговоров и давно все перешли на СДО. Это реально удобно!
Елена
11.08.2016
уже год распечатываем выписки с программы, но отправить юридические, финансовые или платежки - это полная морока! после 10.00 скорость нулевая.... ничего нельзя ни отправить, ни просмотреть. Интерфейс с подписыванием платежек ужасный, нужно постоянно высовывать эти ключи-флэшки, выходить из программы, чтобы зайти под другим ключом.
Олег Елена
27.08.2016
Швидкість роботи електронної системи казначейства це кам'яний вік і реальні тормоза.
Игорь
28.09.2016
Так вони ж спеціально так зробили, щоб можно було купувати тілки токени від АВТОР, хоча є декілька альтернатив з вартістю у 2 рази меньше!!! Це називається - коррупція!!!
Залишити коментар:
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.