Із 4 листопада — нові Типові форми з обліку та списання основних засобів для бюджетників

Із 04 листопада 2016 року запрацюють типові форми з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектора.


Адже цього дня заплановано до публікації в журналі «Офіційний вісник України» № 85 за 04.11.2016 р. наказ Мінфіну «Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору та порядку їх складання» від 13.09.2016 р. № 818.

Порядок застосовується при складанні типових форм з обліку та списання основних засобів розпорядниками бюджетних коштів, Державною казначейською службою України та фондами загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування

У разі необхідності суб’єкти державного сектору можуть вести «Опис інвентарних карток з обліку основних засобів» та «Інвентарний список основних засобів», які складаються у довільній формі.

Типові форми з обліку та списання основних засобів можуть застосовуватися юридичними особами, створеними відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, а також представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності.

 

Наказ МФУ від 13.09.2016 р. № 818 Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору та порядку їх складання

 


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (8)
оксана
27.10.2016
Тьфу ты! Тв М ! Кто то десертацию защищает?! Как Чечулина когда-то по формам звитности?Пока не защитилась всех бюджетников ежемесячным изменением форм звитности кандражило!!!!
Євген оксана
27.10.2016
Так проект був ще рік тому, на сайті була новина! А форми те що треба, можа було і раніше їх затвердити, а не тягнути рік! Ще б згадали про запаси!
ИРИНА оксана
28.10.2016
щас Чечулина начнет разьезжать по украине давать семинары как эти формы применять.
Маня ИРИНА
07.11.2016
Особенно Чечулина ... Помню как на одном из семинаров, проходившем в гостинице Братислава в Киеве, при ответе на практические вопросы, по применению ее же методик, она просто тихонько сбежала из зала. Она не знала что ответить бухгалтерам - практикам.
Олег
27.10.2016
А старі інвентарні картки потрібно буде переписувати під нову форму чи можна залишити ?
Євген Олег
09.11.2016
Особисто я вважаю, що їх переписувати не потрібно! Тільки в разі потреби! Але стара картка повинна зберігатись разом з новою!
Игорь
31.10.2016
Чи потрібно переписувати ін.картки якщо змінилась відповідальна особа ?
Євген Игорь
09.11.2016
Читайте стандарт 121, картка заводиться один раз! Про те що її треба переписувати мови не має!
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі