2333 0

Норми експлуатації акумуляторів та шин транспортних засобів: є зміни!

Мінінфрастуктури вдосконалило деякі нормативно-правові акти з питань технічної експлуатації акумуляторних свинцевих стартерних батарей та нормування середнього ресурсу таких батарей і пневматичних шин колісних транспортних засобів.

Зокрема, встановлено, що на акумуляторні свинцеві стартерні батареї КТЗ спеціального призначення, які експлуатують підрозділи МВС, Міноборони, ДСНС, Держприкордонної служби, СБУ, Управління держохорони, Державної спецслужби транспорту, на акумуляторні батареї гоночних і спортивних КТЗ, а також на КТЗ, які виготовлено понад 30 років тому і мають колекційну цінність, не поширюються:

— Експлуатаційні норми середнього ресурсу акумуляторних свинцевих стартерних батарей колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі;

— Правила експлуатування акумуляторних свинцевих стартерних батарей колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі).

В Правилах також встановлено, що у картці обліку наробітку та відстежування обігу акумуляторних батарей (далі — АБ) відображають дані обліку під час виконання сезонного обслуговування КТЗ, поставлення АБ на збереження та у разі списання.

Також внесено зміни до Експлуатаційних норм середнього ресурсу пневматичних шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі. Встановлено, що вони не поширюються на пневматичні шини тролейбусів, спеціальних колісних транспортних засобів, які експлуатують за прямим призначенням підрозділи МВС, Міноборони, ДСНС, Держприкордонної служби, СБУ, Управління держохорони, Державної спецслужби транспорту, на пневматичні шини перегонових, спортивних колісних транспортних засобів, а також які виготовлено понад 30 років тому і мають колекційну цінність.

Крім того встановлено, що пневматичні шини причепів/напівпричепів, на які не установлено норми середнього ресурсу, списують за нормами, установленими на шини причепів/напівпричепів, які мають однакові: умови експлуатування, тип підвіски, кількість осей, кількість коліс на кожній осі, познаку розміру, торгову марку та модель шин, а повна маса, відстань між осями та колія відрізняються не більше ніж на 15 %.

Значення залишкової висоти рисунка протектора пневматичної шини в картці обліку пробігу (наробітку) наводять у разі установки-зняття пневматичної шини з КТЗ, виконання сезонного обслуговування КТЗ, а також за потреби щомісяця.

Одночасне списання комплекту пневматичних шин з одного КТЗ допускається оформлювати складанням одного акта списання комплекту пневматичних шин (далі - Акт), до якого додають картки обліку пробігу (наробітку) пневматичних шин, які списують цим актом. Акт підписується комісією з питань обліку пробігу (наробітку), обігу і списання пневматичних шин.

Вказані зміни затверджені наказом Мінінфраструктури від 24.11.2014 р. № 598, який набере чинності з дня офіційного опублікування. На день підготування замітки документ офіційно не опубліковано.



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (0)